Forum czytuję od dość dawna, do rozpoczęcia projektu z silnikiem benzynowym pod maską zabierałem się naprawdę długo bo od zeszłych wakacji. Od pewnego czasu zacząłem skupować części do mojego projektu i mam trochę pytań, problemów o które chciałbym zapytać na tym forum - dlatego też stwierdziłem, że dobrze by było założyć tu galerię projektu i opisywać poczynania i zadawać pytania.
A więc przez ponad 5 lat grzebałem to co kupiłem w serii - 320Cd - czyli E46 z 2.0 litrowym dieslem w serii osiągającym 150 szalonych koni...



To tyle słowem wstępu, a teraz opiszę Wam co było (nie będę opisywał, co modziłem w dieslu, bo na tym forum to bez sensu opisywać chyba, prawda?) więc wrzucam specyfikację :
Modyfikacje M47D20N
Silnik:
seria
Modyfikacje głowicy:
brak
Modyfikacje bloku:
brak
Turbo:
GTB1756 przerobione na podciśnienie
Układ dolotowy:
Customowe orurowanie intercoolera wykonane samodzielnie, ic fmic 550x230x65 , orurowanie z kwasówki 60mm . Dolot do turbiny customowy również z kwasówki 56mm przy turbo 76mm przy filtrze. Filtr a'la HKS - grzybek.
Układ wydechowy:
Całkowicie przelotowy o średnicy 2.25 cala , na dwóch tłumikach po środku auta. końcowy na wzór m3 e92
Układ wtryskowy:
wtrysk metanolu SNOW PERFORMANCE stage III
wtryski nigdy nie ruszane, pompa również seria
Elektronika:
modyfikacja wsadu ECU
Układ chłodzenia:
seria bez kurtyny za chłodnicą
Układ napędowy:
seria
Zawieszenie:
Gwintowane zawieszenie FK AK 501 , trochę poliuretanowych tulejek
BODY KIT:
Zderzak przedni M3, progi M-pakiet, tylny zderzak m-pakiet z customowym dyfuzorem, carbonowa klapa
Wrzucam wykres i parę zdjęć :
STARE :P Ze zlotu w Toruniu 2012r (ale akurat jedyne które się ostały na hostingu imageshack z naprawdę sporej ilości z mojej galerii na BMW-Sport...)
http://imageshack.us/a/img547/9743/dsc05151024x683.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img94/5701/dsc04491024x683.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img33/6900/dsc0127hp.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img138/8599/dsc1286b.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img41/9581/img2001medium.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/a/img21/497/img2129medium.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
"Świeże" :
http://i.imgur.com/jkO3GeJ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - tyłeczek
http://i.imgur.com/9UtB85L.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; - wykres diesla





i taki tam filmiki
https://www.youtube.com/watch?v=nTVyuEoNFCs" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=GcDvRlN5ebs" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu etap diesla się kończy:
Zaczyna się etap M50B25:

IC zostaje ten co był w dieslu, materiał na nowy wydech 3" leży - na końcu będzie jeden tłumik ale będzie to tak rozwiązane - że będzie cicho


Będę starał się na bierząco aktualizować co się dzieje w projekcie (równolegle pracuje i remontuje mieszkanie - więc postępy prac mogą nie być oszałamiające...)
Pozdrawiam, Dawid
