Juz mi sprowadzali inne specyfiki wiec powinno sie udac
E36 M3 turbo STAGE II
-
M-Technic
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 13 sty 2010, o 03:52
- Imię: Arek
- lokalizacja: Warszawa
- Lokalizacja: Szukam sygnału GPS
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Ja wyslalem rano i jeszcze odpowiedzi brak ale w pn podjade do henkla na domaniewskiej i ich zmolestuje zeby mi sciagneli
Juz mi sprowadzali inne specyfiki wiec powinno sie udac
Juz mi sprowadzali inne specyfiki wiec powinno sie udac
Maksymalna ilośc znaków w podpisie to 50.
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Loctite 518 nie znajduje zastosowania w uszczelkach pod głowicę. służy wyłącznie do połączeń kołnierzowych.
Do uszczelek jest właśnie 3020 i tak też ma w opisie. Myśle, że będzie miał wzięcie na wszystkich turbo forach
Do uszczelek jest właśnie 3020 i tak też ma w opisie. Myśle, że będzie miał wzięcie na wszystkich turbo forach
S50B30 M3turbo
-
M-Technic
- User
- Posty: 82
- Rejestracja: 13 sty 2010, o 03:52
- Imię: Arek
- lokalizacja: Warszawa
- Lokalizacja: Szukam sygnału GPS
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Chyba dobre wiesci
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=528" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT bylem w HENKEL i taksprawa wyglada dzis ogarna temat ile i za ile bedzie bo nie sprzedaja na sztuki
Makowiecki (czlowiek od dystrybucji LOCTITE na mazowieckim) Nawet o tym nie slyszal wiec wychodzi ze firmy motoryzacyjne nie bardzo sie staraly aby byl to dostepny srodek
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=528" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT bylem w HENKEL i taksprawa wyglada dzis ogarna temat ile i za ile bedzie bo nie sprzedaja na sztuki
Makowiecki (czlowiek od dystrybucji LOCTITE na mazowieckim) Nawet o tym nie slyszal wiec wychodzi ze firmy motoryzacyjne nie bardzo sie staraly aby byl to dostepny srodek
Maksymalna ilośc znaków w podpisie to 50.
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Dzisiaj o 8.30 rano pod moj dom podjechał DHL z paczką dla mnie. Znalazłem w niej kilka oczekiwanych drobiazgów:

Nowość w uszczelce Cometica; obecnie uszczelki są czernione a nie lakierowane. Lakier w niektórych miejscach się przepalał co powodowało nieszczelności zwłaszcza między cylindrami...
Niestety, kuźwa, kleju 3020 jeszcze przez ponad tydzień nie będzie a za tydzień zawody...
Mogę za niego przepłacić. Kto mi go załatwi do środy ??

Nowość w uszczelce Cometica; obecnie uszczelki są czernione a nie lakierowane. Lakier w niektórych miejscach się przepalał co powodowało nieszczelności zwłaszcza między cylindrami...
Niestety, kuźwa, kleju 3020 jeszcze przez ponad tydzień nie będzie a za tydzień zawody...
Mogę za niego przepłacić. Kto mi go załatwi do środy ??
S50B30 M3turbo
-
Mario
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Dopiero teraz trafiłem na Twój problem.
110Nm to chyba jakieś żarty.
Dałeś tyle Nm na pierwsze dokręcenie czy na finalne?
NIe widziałem jeszcze przypadku zeby Commetic przy tak niskim doładowaniu 1.1b sie zesrał.
Śruby ARP to cholernie twarde śruby i jak pisze Korona trzeba je pomierzyć a nie wymieniać bo juz 2x były odkręcane.
M3 to specyficzne auto więc zamawianie 2 srejnych uszczelek i przekładki stalowej ze starego commetic nie ma sensu bo koszt będzie wyższy niz nowego cometica a na zwykłych uszczelkach i tak po przejechaniku spokojnie kilku kilometrów i tak trzeba dociągać głowicę.
Mam nadzieję że sie kiedyś spotkamy i wreszcie mnie obrzucisz tym monstrum
110Nm to chyba jakieś żarty.
Dałeś tyle Nm na pierwsze dokręcenie czy na finalne?
NIe widziałem jeszcze przypadku zeby Commetic przy tak niskim doładowaniu 1.1b sie zesrał.
Śruby ARP to cholernie twarde śruby i jak pisze Korona trzeba je pomierzyć a nie wymieniać bo juz 2x były odkręcane.
M3 to specyficzne auto więc zamawianie 2 srejnych uszczelek i przekładki stalowej ze starego commetic nie ma sensu bo koszt będzie wyższy niz nowego cometica a na zwykłych uszczelkach i tak po przejechaniku spokojnie kilku kilometrów i tak trzeba dociągać głowicę.
Mam nadzieję że sie kiedyś spotkamy i wreszcie mnie obrzucisz tym monstrum
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Mario pisze:...
110Nm to chyba jakieś żarty.
Co masz na myśli ??
S50B30 M3turbo
-
Mario
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Że instrukcja montażu- instrukcją a doświadczenie z dociąganiem głowić to druga sprawa i trzeba dociągnąć mocniej
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Mario pisze:Że instrukcja montażu- instrukcją a doświadczenie z dociąganiem głowić to druga sprawa i trzeba dociągnąć mocniej
S50B30 M3turbo
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Aleeee poszedłeś GRUBO, Mariusz! Od razu widać to doświadczenie z dociągania głowic na ARP !Mario pisze:Że instrukcja montażu- instrukcją a doświadczenie z dociąganiem głowić to druga sprawa i trzeba dociągnąć mocniej
Maleckis Motorsport
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Dokładam kilka fotek tłoków i bloku mojego zakutego i dotartego pozytywnie silnika. Przebieg powyżej 2500km


A tak wygląda zabandażowany DP:



A tak wygląda zabandażowany DP:

S50B30 M3turbo
-
Mario
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Ja na wszystkim znać się nie muszę ale mój mechanik zna się lepiej na tym niż ktokolwiek inny bo takich silników poskładał już dziesiątki i swoimi doświadczeniami zawsze się ze mną dzielił no ale każdy na błędach uczyć się musi po to jest forum żeby każdy miał swoje teorie lepsze czy gorsze poparte mniejszym czy większym doswiadczeniem dlatego róbcie tak jak uważacieMichał_Małecki pisze:Aleeee poszedłeś GRUBO, Mariusz! Od razu widać to doświadczenie z dociągania głowic na ARP !Mario pisze:Że instrukcja montażu- instrukcją a doświadczenie z dociąganiem głowić to druga sprawa i trzeba dociągnąć mocniej
No jak wydmuchało stalowego Commetica na ARP gdzie niektórzy jeżdzą na zwykłych śrubach i 2 seryjnych uszczelkach na takim doładowaniu to trzeba zastanowić się dlaczego tak się stało czy to wina starego Commetica czy dokręcania głowicy.
Downpipe owiniety pierwsza klasa
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
A powiedz proszę ile Nm ustawiłbyś na kluczu przy 2gim uzyciu stalowego Cometica ? Miałem wrażenie, że już wszystko pływa przy 110Nm. Nie wiem ile jeszcze moznaby ten moment zwiększyć, ale dobrze by się to nie skończyło...
Ja mogę udzielic rady Wam: nie uzywać żadnej uszczelki głowicy 2x !!!
Pamiętaj Mariuszu; PMN wydmuchiwał w M3T nowe Cometic`i, dlaczego ? Bo jak sam wspomniałeś M3 to specyficzne auto o czym trzeba się przekonać na własnej skórze.
Ja mogę udzielic rady Wam: nie uzywać żadnej uszczelki głowicy 2x !!!
Pamiętaj Mariuszu; PMN wydmuchiwał w M3T nowe Cometic`i, dlaczego ? Bo jak sam wspomniałeś M3 to specyficzne auto o czym trzeba się przekonać na własnej skórze.
S50B30 M3turbo
-
corey
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
lol , i jacy skromni jestescieMario pisze: mój mechanik zna się lepiej na tym niż ktokolwiek inny
-
Mario
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Skromni , nieskromni, ja tu nie reklamuję swojej firmy bo tuning traktuję jako hobby a nie jako główne źródło utrzymania.corey pisze:lol , i jacy skromni jestescieMario pisze: mój mechanik zna się lepiej na tym niż ktokolwiek inny
Chwalę kolegę bo z jego usług korzystam (ma swoją firmę i dodatkowo współpracujemy) robi w 95% auta marki BMW wiec na tych autach się zna, silników M3,M5 rozebrał już dość dużo i nadal je rozbiera.
Nie montuje sie dwa razy tej samej uszczelki ale jeżeli zdecydujemy się na taki ruch to trzeba dokręcić siłą większą niż nowego commetica czyli więcej niż 110Nm a o ile więcej to już kwestia doswiadczenia.
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 M3 turbo STAGE II DYNO film ;) - str.6
Nową dokręcałem na 95Nm. 15niutków więcej to naprawdę dużo 
S50B30 M3turbo