e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
atom1
Forumowicz
Posty: 569
Rejestracja: 26 gru 2013, o 09:55
Imię: Karol
lokalizacja: Podlasie

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: atom1 »

no taka jest, robilem na tym 2.8 i tez wstaje pozno, ale potem trzyma ladnie, mi sie to podoba ze jest kopniecie w plecy;-))
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: dykt »

A miało być tak pięknie :oops:
caserwis
Turbo-Team
Posty: 671
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: caserwis »

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=6&t=6752" onclick="window.open(this.href);return false; o taką sobie zamontuj do m20b25 jest idealna. Wstaje już przy 2k rpm i spokojne utrzymuje 1,2 bara do odcinki. Sprawdzone robiłem już taki set.
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: dykt »

Po kilku miesiącach coś się ruszyło :heh: sprzęgło zrobione - wrócił zamach z m50 docisk m57 i kevlarowa tarcza. Jest ok. I najważniejsze k-27 leży już w garażu, a pod maską hybryda T3/T4 w wersji ze zwiększonym o 5 mm kołem kompresji. Teoretyczny wydatek na 400+ z oferty FTWL Motorsport

Inlet / Ssanie ? 50,5 mm/76 mm ( + 5 mm do wymiaru 50,5)
Outlet / Wydech ? 65,5 mm/55,9 mm ? AR 0.63
T3, oil core type.

Obrazek
Obrazek
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger

Post autor: kamil7s »

O ile te turbo jest droższe od standardowej wersji ? Wystrojone juz ? Fajnie ze nie odpuściłes tematu i autko śmiga, do przodu !
E30 325
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: dykt »

BYŁO
Obrazek

JEST :clap:

Obrazek
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: dykt »

kamil7s pisze:O ile te turbo jest droższe od standardowej wersji ? Wystrojone juz ? Fajnie ze nie odpuściłes tematu i autko śmiga, do przodu !
ile kosztuje pytaj Karolo, mam to od niego - dzięki. Musze pomyśleć o nowych oponach bo zrywa trakcje do 4biegu, V-max 210. powiem śmiga aż miło :devill2:
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: kamil7s »

Świetny wynik, jakie doładowanie przy tych 375?
E30 325
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: Karolo »

T3/T4 to bardzo dobra alternatywa dla 3530 ze względu na wbudowany zaworek wg. Autor postu chciał "pewnie" wyciągnąć 350+ przy zachowaniu dobrego powerbandu. Stąd padła decyzja o wstawieniu większego ssania i wirnika o innej geometrii. Nie jest to szczyt tego co można tu zrobić, ale to bezpieczny balans ssania/wydechu, przy którym nie następuje załamanie charakterystyki sprężarki. Ogólnie poza 3530 i GT28 to stuprocentowa recepta na dobrze wstające z gazu 2.5. Do 420 hp idzie dobić na 1.5b z tym ssaniem w 2.5. Momentu wyszło dużo więcej niż zakładałem, tylko się cieszyć bo w e30 takie wartości już robią wrażenie.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: dykt »

kamil7s pisze:Świetny wynik, jakie doładowanie przy tych 375?
1,1b
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: Szpera »

Jakieś video jak się napędza ? Fajny wynik
maRRcin
Nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 10 kwie 2015, o 17:50
Imię: Marcin
lokalizacja: Wolsztyn

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: maRRcin »

ktoś wie co się dzieje z autem? widziałem że była na chwile w dziale sprzedam.. i chyba poszła w świat?
kamil7s
Turbo-Team
Posty: 543
Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
Imię: Kamil
lokalizacja: Nams

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: kamil7s »

Obrazek
Obrazek

Auto zostalo odkupione przez kolegę, który byc moze zaprezentuje je na forum. Ze strony wizualnej, polakierowane na czerwony kolor z palety m3, doprowadzone do porządku, ze strony technicznej dużo niespodzianek. Jesli ktos mechanicznie sie wzoruje na tym temacie to szczerze współczuje bo nic nie chodziło tak jak było opisane, wykresy to chyba kogos innego były.
E30 325
dykt
User
Posty: 61
Rejestracja: 28 wrz 2011, o 22:15
Imię: przemek
lokalizacja: slask

Re: e30 m50b25-KKK K27-2 turbocharger / hybryda T3/T4

Post autor: dykt »

tak. Dwa razy zapłaciłem Lamikowi za strojenie i dostałem lewe wykresy. Bo niby za mało wyszło? W dup. mam cyfry bo i tak wyszło dużo ponad moich oczekiwań. A Tu się zgodze, auto do skończenia, trochę problemów technicznych i wizualnych, w obecnej sytuacji nie do zaakceptowania. Technicznie dałbym rade. ale lalkę na drogę trudno było ulepić. Auto sprzedane na części lub na tor, z racji problemu tzw. "administracyjnego". Napisz co było źle, a nie wal ogólnikowo! Jeśli ktoś będzie się chciał wzorować to uniknie tych Błędów.
Mam w głowie następny projekt. A ten? będzie :oops: zonk dla przyszłego kupującego
ODPOWIEDZ