Cześć. Jestem nowy na forum, ostatnie miesiące bawię się z moim m20. Do konkretów
Baza m20b27
Wal m52b28
Korby 133mm
Tloki m43b19
Cylindry rozwiercone pod tłoki 85mm
Turbo gt35
Itb customowe
Sprzęgło jednomas m50 odelzony, tarcza 240mm docisk m57
Pompa oleju m21
wtryski 420ccm
Silnik będzie sterowany na Emu classic
Osobne cewki z VW
Planujemy dmuchać 1b
Mam pytanie do znawców, bo męczy mnie sprawa uszczelki pod głowicę.
Otóż, przy oryginalnej średnicy cylindrow jaka jest 84mm
wystepuja uszczelki z otworami 85mm
Przy rozwiercie cylindra na 85mm teoretycznie powinienem dac uszczelke 86. Tak też zrobiłem.
Zamówiłem na Gimnazjalnej nowa uszczelkę, zrobili mi miedziana jednak chciałbym aby ktoś mógł się podzielić doswiadczeniami z takimi uszczelkami. Bo boję się o wytrzymałość tego.
Znalazłem uszczelke do m20 ATHENA o rozmiarze 85.5
Jednak czy otwór nie będzie za mały?
Będę bardzo wdzięczny za porady...
E30 m20b29 turbo itb
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sie 2019, o 11:53
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Nysa
-
- Nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 23 sie 2019, o 11:53
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Nysa
-
- Forumowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
- Imię: rafał
- lokalizacja: Przemyśl
Re: E30 m20b29 turbo itb
Z tego co pamiętam trzeba zaspawać kanały wodne w głowicy aby nie wypluwało uszczelki co 3 miesiące. Na forum jest kilka osób, które temat dobrze znają. Pewnie ktoś z nich w końcu przeczyta twój post i poda szczegóły tej operacji
-
- Turbo-Team
- Posty: 543
- Rejestracja: 22 kwie 2012, o 15:59
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Nams
Re: E30 m20b29 turbo itb
Jak masz składać to dłużej wytrzyma używana seryjna uszczelka niż miedziana, chociaż krążą legendy o ludziach którzy maja miedź i działa. Tu większość lata na seryjnych, jeśli nie zachodzi na cylindry to będzie dzialac tylko trzeba mocno skręcić.
E30 325