Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar

Post autor: KonradGT »

Czemu zmiana sterownika?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1798
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar

Post autor: Miś »

Sekwencji pełnej nie ma paliwowo+zapłonowo na 8cyl w EMU.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar

Post autor: Alek22 »

Halo halo foruuummm :clap: , działacie coś przy projektach :ok: :?:
Up na 2021 konkrety niebawem..
AlekProjekt 2021

Obrazek
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar

Post autor: Kusy6 »

Działamy działamy, i czekamy z niecierpliwością 🙂
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1Uzfe twin turbo GT30 E85 1.5bar

Post autor: Horex »

jak tam projekt? żyje?
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Alek22 »

Yooo pewnie że żyje :wink2: , i ma się całkiem dobrze właśnie czeka na nowy sezon z 1000hp pod maską :pasuje: , a w trakcie kolejny projekt z silnikiem obrotowym 13bpp :tongue: . Ale wracając do zielonego e36 setup z 2022-2023 w skrócie :
Spec:
Customowy kolektor ssący (plenum 7L ) by AlekProjekt
Custom Holset hx40 57mm bilet turbo od DR turbo
Sterownik SA Ecu Maxxecu Race tuned By AlekProjekt
Wtryskiwacze 8x 2200 Bosch Injectors
Portingowana oraz zaoringowana głowica by AlekProjekt
Sprężynki zaworowe Bc
Wałki Custom 276st AlekProjekt/Świątek
Kute korbowody / Tłok nadal seryjny ale na max 40motogodzin
Suchy wtrysk nitro - dysza 35 – strzał 3500rpm to 4900rpm
Szpilki 12mm stal 8740 uszczelki oem toyota mls skręcone 155nm
Chłodnica przeniesiona do bagażnika
Pompa wody elektryczna Pierburg CWA200 sterowana PWM z maxxecu, termostat usunięty - temperatura sterowana przepływem cieczy..

No i co więcej auto zapierr.. na 1.6bara zrobiło 1000hp/1100nm.. Odpala 4bieg na semisilcku 285, nitro strzela po plecach, czas 100-200 robi w 4,2sec. Limiter klepie na 8200rpm. Jest bardzo dobrze. Jak już podda się któryś z seryjnych tłoków wpadają kute i może zrobię wykres na 1200hp :clap:

A tym czasem łapcie trochę surowego materiału video-audio z napier... znaczy jazdy tą hardcorową V8mką :devill2:


>>>>>>>>>>>>>>>> https://vimeo.com/799306963 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


No i oczywiście wklejam fotki :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zapraszam również na mój
FB - https://www.facebook.com/people/Alek-Pr ... 562751114/
Instagram / Alek Projekt
Youtube https://www.youtube.com/@AlekHKSD

:piwo:
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Horex »

jaki dyfer i polosie?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: KonradGT »

Nie czytałeś od początku. Dyfer E60, półosie E39.
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Horex »

okej juz znalazlem, masz racje
dyfer e60 to 210mm? jak skrociles półoś?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: KonradGT »

Po co miał skracać półoś?
Diego
User
Posty: 43
Rejestracja: 9 gru 2014, o 01:35
Imię: Kamil
lokalizacja: Rzeszów

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Diego »

Lewa 2cm za długa, dyfer jest bardziej przesuniety w prawo. normalnie rozbierasz połoś, nacinasz wieloklin na patyku(frezarka) głebiej i skracasz patyk. ewentualnie mógłbyś przeguby rozebrać i 1cm przy wieloklinie ztoczyć żeby przegub głebiej patyka wpadł.
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Alek22 »

Diego pisze: 24 lut 2023, o 22:21 Lewa 2cm za długa, dyfer jest bardziej przesuniety w prawo. normalnie rozbierasz połoś, nacinasz wieloklin na patyku(frezarka) głebiej i skracasz patyk. ewentualnie mógłbyś przeguby rozebrać i 1cm przy wieloklinie ztoczyć żeby przegub głebiej patyka wpadł.


Dokładnie tak ;)
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 827
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: KonradGT »

Z ciekawości - jakie wartości zapłonu tam są przy mocy maksymalnej? 😀
Awatar użytkownika
Alek22
User
Posty: 99
Rejestracja: 26 gru 2012, o 17:54
Imię: Aleksander
lokalizacja: bilgoraj

Re: Alek Projekt E36 V8 4.0 1UzFe TT HX40 1000HP E85 Nitrous

Post autor: Alek22 »

KonradGT pisze: 6 mar 2023, o 23:18 Z ciekawości - jakie wartości zapłonu tam są przy mocy maksymalnej? 😀
250kpa - 4000rpm 11st > 8300rpm 21st :piwo:
ODPOWIEDZ