E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 831
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: KonradGT »

Siemka,

Chciałem przedstawić moje najnowsze dziecko, zbudowane w moim warsztacie od gołej karoserii :)

Nadwozie
- E46 coupe 2000r
- klatka bezpieczeństwa CRS
- wzmocnienia kielichów i mocowań zwieszenia
- gwint HSD monopro z mcpersonem na tyle
- skręt FAT

Układ napędowy
- sprzęgło dwutarcz spieki custom Poweride
- skrzynia BMW M57 5b z E39 530d
- wał custom spawany tig
- póki co seryjny dyferencjał E46 3.15
- lewa półoś VW Touareg 3.0TDI
- prawa półoś M5 E60

Silnik
- 2JZ GTE VVTi
- kute tłoki CP
- kute korbowody CP
- ARP gdzie się da
- koło pasowe TItan
- seryjna tylna miska
- panewki ACL

Układ dolotowy
- FMIC 600x300x100
- kolektor dolotowy chińczyk od FMIC.pl
- przepustnica BMW M62
- wtrysk podtlenku azotu sterowany z ECU dla lepszego wstawania turbo

Układ wydechowy
- Borg Warner EFR 9180
- kolektor wydechowy custom TS
- 2x turbosmart ori 40mm
- wydech kwas 3' bez żadnych tłumików zakończony za tylną osią

Elektronika
- EMU Black
- ADU7
- PMU
- klawiatura CAN

Układ paliwowy
- 2200cc Bosch
- 3 pompy paliwa AEM
- regulator Aeromotive
- paliwo E85

Auto podaje niesamowicie, a turbo wstaje i reaguje wręcz niewiarygodnie :clap:

Silnik ma dwie mapy - 620/750 oraz 790/820 :)

Na życzenie ALS, dotrysk nitro, zmiana charakterystyki przepustnicy - wszystko z klawiatury.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: Miś »

Poważna sytuacja, podoba mi się. :pasuje:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: corey »

Fajny projekt, wszystko ladnie. Widac wprawe ;)

Kreski piekne - przebieg momentu super.

ALE , 385NM przy 3000obr to jest kozak wstawanie? to turbo z dupa 1,45 na styk uciagnie 1000km. Jak dla mnie to wstaje umiarkowanie dobrze.
Dzieki temu wirnikowi gamma-ti to pewnie pod obciazeniem reakcja na gaz jest bardzo dobra ale wstawanie to zadna rewelka. Robiles kiedys xone albo precision bb?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: Miś »

Dla mnie jak na tak wielkie turbo i 3000ccm pojemności wstaje to elegancko.

W opisie nie widzę też płyty wału korbowego, więc szkoda walić oporowo 3500rpm niutem.

Xona albo Precision w tych wydajnościach wstaje podobnie, mówię z doświadczenia, to wiadra są. :)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: corey »

Miś pisze: 28 kwie 2023, o 00:32 Dla mnie jak na tak wielkie turbo i 3000ccm pojemności wstaje to elegancko.

W opisie nie widzę też płyty wału korbowego, więc szkoda walić oporowo 3500rpm niutem.

Xona albo Precision w tych wydajnościach wstaje podobnie, mówię z doświadczenia, to wiadra są. :)
Fajnie byloby to kiedys porownac na jednym samochodzie, kilku producentow.

Przyjmuje do wiadomosci ;)
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E46 2JZ GTE Borg EFR9180 ALS NOS 790HP/820Nm

Post autor: Miś »

Nie no na jednym aucie test byłby rewelacją, zgadzam się.

Na youtube gość ma fajnego RB30 i robi tam na DynoPack testy turbosprężarek markowych (moce 900hp), coś takiego pamiętam. :devill2:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ