M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Cygan99
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2020, o 15:26
Imię: Michał
lokalizacja: Starachowice

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: Cygan99 »

gryff pisze: 17 maja 2023, o 21:46 To chciałeś to składać na używanych pierścieniach czy tłoki zmieniłeś ? :rolleyes2:
Tak skladalbym na starych jeśli przerwa na zamkach była do 0.6mm niestety z 12 tłoków które miałem z tdsa wszystkie
Pierścienie zużyte , ciekawe ile nowe będą miały dzisiaj dam znać :pasuje:
Cygan99
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2020, o 15:26
Imię: Michał
lokalizacja: Starachowice

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: Cygan99 »

A więc nowe pierścienie spasowałem
1. 0.5mm
2. 0.55
3 zostawiłem jak jest około 0.5
Po dotarciu się lekko powiększa więc myślę że będzie ok . zrobiłem taki patent na chłodnice oleju z termostatem niestety dowiedziałem się że zaworki mają coś plastikowego więc chyba nie zda egzaminu pozdrawiam ,Parę fotek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
iksecz
User
Posty: 32
Rejestracja: 10 cze 2015, o 22:30
Imię: Adam
lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: iksecz »

Diego pisze: 6 maja 2023, o 02:34 Do autora, więcej niż 1bar bez oringowania bym nie dmuchał tego, chyba że masz dużo wolnego czasu w sciaganie głowic. Śrubki arp aliexpress tez do śmieci , zbyt głęboko wyżłobiony gwint na klucz, pęka szpilka przy dokręcaniu.
u Mnie smiga taki set na seryjnej uszczelce Victor Reinz 2mm, Cr 8,5, PB98 - 1.6bara opadające na 1.4. szpilki m12 z nakrętkami 120nm dokręcenia.
Diego pisze: 6 maja 2023, o 02:34 Sto razy taniej, szybciej i 20x lepiej wrzucić seryjne zdrowe 2.8 m52, dmuchnać 0.6bar z jakiegoś średniego turbo typu gt3071 z mała dupa. Wstanie, pojeździsz sto lat, złożysz w dwa tygodnie, zrobisz tyle samo mocy. Ewentualnie na więcej koksu stoczyć tłok na cr 8.5, korba m50, lepsza szpilka i 1.2-1.4bar.

Te wynalazki to bedziesz składał kilka lat, wydasz 5x wiecej pieniedzy a i tak nie będzie działać zadowalająco.
Wyważanie otwartych drzwi żeby zaoszczędzić 200pln to droga do nikąd. Pionierem też już nie będziesz, sprawdzony setup, cudów nie ma.

Dobranoc.
PiotrTF pisze: 11 maja 2023, o 00:47
Cygan99 pisze: 1 maja 2023, o 20:48
-Baza kompletne m50b20
- słupek tds m51b25 na graty
Wywieź to na złom i kup normalny silnik.
Miś pisze: 16 maja 2023, o 10:10 Iść to warto w stronę prostoty w życiu, a nie komplikacji, wsadź porządne turbo na twinscrollu zamiast miliarda przepustnic/zaworków i patentów, chyba, że wolisz mieć częściej maskę otwartą, niż zamkniętą. :)

Tutaj niestety, ale muszę sie zgodzić z kolegami. Uświadomiłem to sobie dopiero po złożeniu swojego auta z pomocą 2 braci. Jak na razie wszystko działa i się nie psuje. Jednak czas na rozbieranie silnika i skladanie tego jest nieadekwatny do celu jaki wydaje się nam na początku że osiągniemy.
Cygan99 pisze: 17 maja 2023, o 10:23
Zuzmat pisze: 17 maja 2023, o 03:55 jakie pasowanie tłoka wychodzi Ci w tym bloku? liczyłeś CR przy toczeniu tłoka z tds 4mm? i jeszcze pytanko czy w głowicy oryginalne sprężynki zaworowe zostawiasz?
pasowanie mierzyli zawiera się nie więcej jak 7 setek ze względu na honowanie i delikatne jajo co było
Ładne pasowanie ci wyszło, u mnie bez honowania wyszło 0.10-0.11mm.

Wybrałeś już turbo ?

Jak już się za to wszystko zabrałeś, dokończ to i śmigaj ile wlezie ! powodzenia.
Cygan99
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2020, o 15:26
Imię: Michał
lokalizacja: Starachowice

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: Cygan99 »

Witam , Po paru tygodniach prac nastąpiły zmiany w setupie
-zmiany to tłoki z 2.7 bi turbo pasowanie 6 setek , korba 135 z przerobiona główka , i blok lizniety 9dyszek ..( powodem były jaja )więc poszedłem w tą stronę :pasuje: ,
- szpilki arp hina naprawdę pięknie się dokręcają czuć pod ręką z kluczem dynamo że są wiele razy twardsze jak Ori 110 niuta wystarczy ( nie rozciągają się) polecił mi je jeden z forumowiczów gdzie wytrzymują w peaku 1.8 bara ...
-Wyspawalem tigiem bardzo ładny kolektor nierdzewny "304" twin scrol pod turbo Holset hx35 na dupce 12cm liczę że będzie to pięknie wstawać.
-wastegate również wpięty w twin scrol jakiś firmowy fmic 42mm i screamer w down pipe poprzez elastyczne złącze
Wszystko się mieści w budzie idealnie ! Sterowanie to ebc mac
- przerobiłem podstawę filtra oleju jeszcze inaczej pod chłodnice oleju ( ciężko mi się spawalo to aluminium nie mam takiej wprawy do stopów ) więc poszedłem do tokarza i wytoczył mi dekielek z miejscem na oring .. siedzi idealnie i zawsze można wyjmować to rewizyjnie.
- układ paliwowy na odpalenie to seria z wtryskami z saaba jakoś 370 na dotarcie pieca będzie .
- układ zapłonowy to cewki z 2.7 bi turbo ogarnąłem wtyczki i wiązkę jest ładnie schludnie :pasuje:
-ogarnąłem wiazke po gazie , zmieniłem czujniki z dziadowskiego Siemensa ms40.1 ,na wałek m54 halla , i jakis bosha vr z jakiejś bmki chyba e46 na wał .
- sterowanie tej imprezki to emu classic . Podłączyłem w zasadzie w jeden dzień wywaliłem złącze diagnostyczne i niepotrzebne kabelki , testowałem wyjścia wszystko działa jak należy iskra wali na 5cm , wszystko skonfigurowałem oprócz zapłonu nie bawiłem się jeszcze na emu więc to blokuje przed odpaleniem ... Przy kręceniu wyświetla się że zapłon jest synchronizowany i wyjście wtrysku również jest lecz dalej cisza ( pewnie iskra nie w tym momencie co trzeba ) .
Dzieje się :tongue: jutro podeślę fotki , pozdrawiam !
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1802
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: Miś »

Kupa roboty, gratulacje cierpliwości i pracy. :ok:

Ale HX35 nie będzie w tym temacie pięknie wstawać uprzedzam. :rolleyes2:
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Cygan99
Nowy na forum
Posty: 9
Rejestracja: 29 maja 2020, o 15:26
Imię: Michał
lokalizacja: Starachowice

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: Cygan99 »

Wstaje i to zajebiście . Muszla 12 cm wydechowa jednak te fora amerykańskie czy jakieś tam mówią prawdę turbo już od 2500 dmucha 0.2 bara , 3 tys to już praktycznie fuul boost .oczywiście musi być twin scroll wtedy robi robotę
gryff
User
Posty: 70
Rejestracja: 22 mar 2021, o 18:59
Imię: Dominik
lokalizacja: Sanok

Re: M50b20v strocker tds (wał korby tloki )

Post autor: gryff »

A ile wynosi full boost? :)
ODPOWIEDZ