E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: M54 turbo - oem parts project- kolejny etap str6
Są na pewno grubsze i mają wzmacniane półki ale uwaga nie jest to stal.... nie wiem co ale nie jest to metal który przyciaga magnes. Sprawdzałem jesczze tłoki z N53 i N57 które również takowe wzmocnienia mają i też nie przyciągają magnesu.
Macie pomysł co to może być?
Macie pomysł co to może być?
BMWexpert Motorsport
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: M54 turbo - oem parts project- kolejny etap str6
Dobra jakość nierdzewki też nie jest ferromagnetyczna wydaje mi się że jest to stal tylko pytanie jaka;)
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: M54 turbo - oem parts project- kolejny etap str6
Jeśli jest jakaś szkoła która mówi jak to sprawdzić to mam jeszcze 6 tłoków z N53 które mi leżą więc mogł bym na nich badania przeprowadzić 
Przyszła w końcu łyżwa więc idę składać motor

Przyszła w końcu łyżwa więc idę składać motor

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: M54 turbo - oem parts project- kolejny etap str6
Kolejne kilka śrubek wkręconych w całą tą budowle 
Złożony w połowie rozrząd:


Przymierzona czapeczka



Przód też już prawie skręcony

reszta jutro

Złożony w połowie rozrząd:


Przymierzona czapeczka



Przód też już prawie skręcony

reszta jutro

BMWexpert Motorsport
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Temat jest na tyle zaawansowany, że najwyższy czas na odpowiedni dział 

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Kolejny pracowity wieczór za mną i kolejne fanty zawędrowały na swoje miejsce 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Dobra pany motorownia była by gotowa (prawie) 
Ostatnie już foto z budowy:

Tutaj wyspawany spływ w miskę:

Rurki wodne, zasilanie vanosa:


Tutaj już kolektor na miejscu



Przymiarka kolektora wydechowego i debata czy nie będzie trzeba łapy silnika przerobić

Do odpalenia pozostało zrobić kolektor wydechowy z enki
ale to pewnie dopiero po nowym roku bo o ile kolektor jeszcze zrobię przed sylwkiem to nie dam rady go założyć.
Niech moc będzie z Wami w nowym 2013 roku, koniec świata za nami więc powinno być tylko lepiej
Leo

Ostatnie już foto z budowy:

Tutaj wyspawany spływ w miskę:

Rurki wodne, zasilanie vanosa:


Tutaj już kolektor na miejscu



Przymiarka kolektora wydechowego i debata czy nie będzie trzeba łapy silnika przerobić

Do odpalenia pozostało zrobić kolektor wydechowy z enki

Niech moc będzie z Wami w nowym 2013 roku, koniec świata za nami więc powinno być tylko lepiej

Leo
BMWexpert Motorsport
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
A co z zaworem Disa w kolektorze ssacym?
www.turboBMW.pl
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Zawór zostaje żeby sterownik nie sypał błędami ale bez klapki w środku. Da się ją zdemontować bez uszkadzania DISy 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Silnik dzisiaj wrócił na miejsce, za to dyfer je opuścił 
Po nowym roku planowane odpalenie jak tylko kolektory będą skończone.
Kilka fotek z dzisiaj niestety robione telefonem bo zapomnialem zabrac aparatu z domu. No i w sumie za dużo nie widać bo spieszyłem się strasznie bo robiłem to po robocie i dopiero co do domu wróciłem....







Po nowym roku planowane odpalenie jak tylko kolektory będą skończone.
Kilka fotek z dzisiaj niestety robione telefonem bo zapomnialem zabrac aparatu z domu. No i w sumie za dużo nie widać bo spieszyłem się strasznie bo robiłem to po robocie i dopiero co do domu wróciłem....






BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
mały OT , Twoje auto wygląda na bardzo ładną sztuke.
Pozdrawiam i powodzenia
Pozdrawiam i powodzenia
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Dzięki Kamil 
Wyspawałem w końcu dzisiaj kolektory do wersji N/A później wrzucę zdjęcia bo piszę z innego kompa. Wiem tylko tyle że spawanie kolektora to niezła katorga ale da się to ogarnąć

Wyspawałem w końcu dzisiaj kolektory do wersji N/A później wrzucę zdjęcia bo piszę z innego kompa. Wiem tylko tyle że spawanie kolektora to niezła katorga ale da się to ogarnąć

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Super kolektory
, te male puszki to katalizatory ? Sa to oryginalne katalizatory pozbawione oslon ? Od czego dopasowales poczatki kolektorow ? Bardzo ciekawy pomysl na wydech 


- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo - oem parts project by Leo
Tak to były oryginalne kolektory wydechowe z silnika N53 z e60.
Puszki to katalizatory. Flansze musiałem przespawać bo w N53 są okragłe i zupełnie inne. Zrobiłem sobie ze starych kolektorów wzór w pozstaci na satle przymocowanej flanszy i łączenia z tłumikiem i w to miejsce przypasowałem barany
Ori kolektory z m54 to chyba najgorsze ze wszystkich możliwych kolektorów jakie zrobiło BMW... dramat i tragedia.
tutaj jak to wygladało w oryginale
http://allegro.pl/bmw-e60-530i-525i-kat ... 43265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Puszki to katalizatory. Flansze musiałem przespawać bo w N53 są okragłe i zupełnie inne. Zrobiłem sobie ze starych kolektorów wzór w pozstaci na satle przymocowanej flanszy i łączenia z tłumikiem i w to miejsce przypasowałem barany

Ori kolektory z m54 to chyba najgorsze ze wszystkich możliwych kolektorów jakie zrobiło BMW... dramat i tragedia.
tutaj jak to wygladało w oryginale
http://allegro.pl/bmw-e60-530i-525i-kat ... 43265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWexpert Motorsport