Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: g-rad »

Ja miałem małą głowę 3.38 - bardzo przyjemne przełożenie. Po podniesieniu rev limitera przy 6700 zamykał 100km/h.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Wpadło w koncu konkretne sprzegło . jednomas m50 , tarcza b28 240mm docisk m57b30.

Po pierwszych testach trzyma idealnie .

. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: czarczi »

Docisku nie kupiles przypadkiem odemnie ? Razem z tarcza od 3.0D ? Bo wyglada znajomo ;p
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Nie docisk dorwałem z alledrogo a tarcze osobno . No w sumie to nie tak drogo bo 100 dałem za niego jak dobrze pamietam .
Awatar użytkownika
czarczi
Turbo-Team
Posty: 135
Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
Imię: Cezary
lokalizacja: łódź

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: czarczi »

szarybmw pisze:Nie docisk dorwałem z alledrogo a tarcze osobno . No w sumie to nie tak drogo bo 100 dałem za niego jak dobrze pamietam .
Rozumiem , ale docisk wyglada bardzo podobnie do tego ktorego ostatnio sprzedalem na allegro . Tzn czyszczony sczotka druciana ( mikro rysy na docisku )
martinez538
User
Posty: 21
Rejestracja: 29 cze 2012, o 13:09
Imię: Marcin
lokalizacja: Myszków

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: martinez538 »

szarybmw pisze:

. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.
4.7? to rewelka m3 wciągasz nosem :pasuje:
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: Szpera »

i ja się jeździ na jednomasie i sztywnej tarczy ?
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

martinez538 pisze:
szarybmw pisze:

. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.
4.7? to rewelka m3 wciągasz nosem :pasuje:
To chyba zasługa długiego mostu . bo trakcja nie jest najgorsza na 2 biegu zostaja sznity na asfalcie ale czuc ze sie dopycha a nie pali gumę .
Nie miałem okazji próbowac się z m3 i chyba nie bede miał bo brak w okolicy .
Szpera pisze:i ja się jeździ na jednomasie i sztywnej tarczy ?
ogólnie porównywalnie do serii . z ruszaniem nie ma najmniejszego problemu nic nie szarpie itp. jest dobrze czuc ze jest mniejszy margines przy zmianie biegów lecz do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić .
JohnyOne
User
Posty: 70
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
Imię: Johny
lokalizacja: Klucz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: JohnyOne »

masZ już sprzęgło jestem ciekaw jak to bedzie chodziło na tym 1barze :P
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: filip »

u mnie jest jednomas z dociskiem m57 na tarczy bez amortyzacji i jest dobrze ;)
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: Karolo »

Też myślałem, że taki kit bez sprężyn na tarczy będzie kiepskim rozwiązaniem. Jak sie okazuje jest cicho i nic nie wali więc jak najbardziej OK :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Witam.
Dzisiaj skrzynia prawdopodobnie wyzioneła ducha. Na 2 biegu pedał w podlogę , nagle cos się urwało huk był spory i grzechotanie . obstawiam że to skrzynia.
Teraz pytanie czy zakładać znowu skrzynie od 2.0l czy jakąś mocniejsza jesli tak to jaką i czy pasowała by idealnie w miejsce starej (chodzi mi o wał napedowy) .
Prawdopodobnie u mnie jest taka S5D 250G - TAKT .
Prosze o poradę .
pozdro
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: Blacha »

Jeśli się zęby nie wysypały po takim wybuchu to sprawdz najpierw czy to nie dyfer stracił zęby na wałku atakującym, tak czasem była w małej głowie :cool2:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Dyfer by było słychać jak pchałem auto . ale była cisza . Jak podniosłem tylne koło krecac na luzie nic nie slychać . gdy wbije bieg sprzegło trzyma i nie idzie kołem ruszyć , to nacisnołem sprzegło i wtedy słychać jak cos grzechocze i czasami blokuje koło ze az trzeba cofnąć . Jak zapale silnik trzynajac na sprzegle i pomalu puszczam sprzegło to wtedy też słychać jak grzechocze mimo ze jest na luzie skrzynia .

A co ze skrzyniami od 1.6-1.8 ? wytrzymuja tyle samo ? czy ta co miałem jest mocniejsza bo jak sprawdzalem to wystepuje tylko od 2.0 do 2.5l i w m52b25
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: Blacha »

szarybmw pisze:Dyfer by było słychać jak pchałem auto . ale była cisza . Jak podniosłem tylne koło krecac na luzie nic nie slychać . gdy wbije bieg sprzegło trzyma i nie idzie kołem ruszyć , to nacisnołem sprzegło i wtedy słychać jak cos grzechocze i czasami blokuje koło ze az trzeba cofnąć . Jak zapale silnik trzynajac na sprzegle i pomalu puszczam sprzegło to wtedy też słychać jak grzechocze mimo ze jest na luzie skrzynia .

A co ze skrzyniami od 1.6-1.8 ? wytrzymuja tyle samo ? czy ta co miałem jest mocniejsza bo jak sprawdzalem to wystepuje tylko od 2.0 do 2.5l i w m52b25
Mój kolega upalał skrzynie z 1,8 przy swoim 2,8 i nic jej się nie działo, nadal na niej jeździ a mineły już 2 lata. Skrzynie masz na małym krzyżaku od 1,6 do 2,5.
2,8 ma już duży krzyżak ale możesz go podmienić z tej skrzyni która teraz siedzi, skrzynia z 2,8 ponąć jest mocniejsza niż pozostałe, M3 pomijam
ODPOWIEDZ