Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Ja miałem małą głowę 3.38 - bardzo przyjemne przełożenie. Po podniesieniu rev limitera przy 6700 zamykał 100km/h.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Wpadło w koncu konkretne sprzegło . jednomas m50 , tarcza b28 240mm docisk m57b30.
Po pierwszych testach trzyma idealnie .
. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.




Pozdrawiam
Po pierwszych testach trzyma idealnie .
. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.




Pozdrawiam
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Docisku nie kupiles przypadkiem odemnie ? Razem z tarcza od 3.0D ? Bo wyglada znajomo ;p
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Nie docisk dorwałem z alledrogo a tarcze osobno . No w sumie to nie tak drogo bo 100 dałem za niego jak dobrze pamietam .
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Rozumiem , ale docisk wyglada bardzo podobnie do tego ktorego ostatnio sprzedalem na allegro . Tzn czyszczony sczotka druciana ( mikro rysy na docisku )szarybmw pisze:Nie docisk dorwałem z alledrogo a tarcze osobno . No w sumie to nie tak drogo bo 100 dałem za niego jak dobrze pamietam .
-
- User
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 cze 2012, o 13:09
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Myszków
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
4.7? to rewelka m3 wciągasz nosemszarybmw pisze:
. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.

- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
i ja się jeździ na jednomasie i sztywnej tarczy ?
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
To chyba zasługa długiego mostu . bo trakcja nie jest najgorsza na 2 biegu zostaja sznity na asfalcie ale czuc ze sie dopycha a nie pali gumę .martinez538 pisze:4.7? to rewelka m3 wciągasz nosemszarybmw pisze:
. Z pierwszych pomiarów do 0-100 wychodzi 4.7s wiec nie jest zle jak na ten motor.
Nie miałem okazji próbowac się z m3 i chyba nie bede miał bo brak w okolicy .
ogólnie porównywalnie do serii . z ruszaniem nie ma najmniejszego problemu nic nie szarpie itp. jest dobrze czuc ze jest mniejszy margines przy zmianie biegów lecz do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić .Szpera pisze:i ja się jeździ na jednomasie i sztywnej tarczy ?
-
- User
- Posty: 70
- Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
- Imię: Johny
- lokalizacja: Klucz
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
masZ już sprzęgło jestem ciekaw jak to bedzie chodziło na tym 1barze :P
-
- Forumowicz
- Posty: 324
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
u mnie jest jednomas z dociskiem m57 na tarczy bez amortyzacji i jest dobrze 

- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Też myślałem, że taki kit bez sprężyn na tarczy będzie kiepskim rozwiązaniem. Jak sie okazuje jest cicho i nic nie wali więc jak najbardziej OK 

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Witam.
Dzisiaj skrzynia prawdopodobnie wyzioneła ducha. Na 2 biegu pedał w podlogę , nagle cos się urwało huk był spory i grzechotanie . obstawiam że to skrzynia.
Teraz pytanie czy zakładać znowu skrzynie od 2.0l czy jakąś mocniejsza jesli tak to jaką i czy pasowała by idealnie w miejsce starej (chodzi mi o wał napedowy) .
Prawdopodobnie u mnie jest taka S5D 250G - TAKT .
Prosze o poradę .
pozdro
Dzisiaj skrzynia prawdopodobnie wyzioneła ducha. Na 2 biegu pedał w podlogę , nagle cos się urwało huk był spory i grzechotanie . obstawiam że to skrzynia.
Teraz pytanie czy zakładać znowu skrzynie od 2.0l czy jakąś mocniejsza jesli tak to jaką i czy pasowała by idealnie w miejsce starej (chodzi mi o wał napedowy) .
Prawdopodobnie u mnie jest taka S5D 250G - TAKT .
Prosze o poradę .
pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Jeśli się zęby nie wysypały po takim wybuchu to sprawdz najpierw czy to nie dyfer stracił zęby na wałku atakującym, tak czasem była w małej głowie 

- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Dyfer by było słychać jak pchałem auto . ale była cisza . Jak podniosłem tylne koło krecac na luzie nic nie slychać . gdy wbije bieg sprzegło trzyma i nie idzie kołem ruszyć , to nacisnołem sprzegło i wtedy słychać jak cos grzechocze i czasami blokuje koło ze az trzeba cofnąć . Jak zapale silnik trzynajac na sprzegle i pomalu puszczam sprzegło to wtedy też słychać jak grzechocze mimo ze jest na luzie skrzynia .
A co ze skrzyniami od 1.6-1.8 ? wytrzymuja tyle samo ? czy ta co miałem jest mocniejsza bo jak sprawdzalem to wystepuje tylko od 2.0 do 2.5l i w m52b25
A co ze skrzyniami od 1.6-1.8 ? wytrzymuja tyle samo ? czy ta co miałem jest mocniejsza bo jak sprawdzalem to wystepuje tylko od 2.0 do 2.5l i w m52b25
-
- Forumowicz
- Posty: 763
- Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
- Imię: Karol
- lokalizacja: Dolnośląskie
Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l
Mój kolega upalał skrzynie z 1,8 przy swoim 2,8 i nic jej się nie działo, nadal na niej jeździ a mineły już 2 lata. Skrzynie masz na małym krzyżaku od 1,6 do 2,5.szarybmw pisze:Dyfer by było słychać jak pchałem auto . ale była cisza . Jak podniosłem tylne koło krecac na luzie nic nie slychać . gdy wbije bieg sprzegło trzyma i nie idzie kołem ruszyć , to nacisnołem sprzegło i wtedy słychać jak cos grzechocze i czasami blokuje koło ze az trzeba cofnąć . Jak zapale silnik trzynajac na sprzegle i pomalu puszczam sprzegło to wtedy też słychać jak grzechocze mimo ze jest na luzie skrzynia .
A co ze skrzyniami od 1.6-1.8 ? wytrzymuja tyle samo ? czy ta co miałem jest mocniejsza bo jak sprawdzalem to wystepuje tylko od 2.0 do 2.5l i w m52b25
2,8 ma już duży krzyżak ale możesz go podmienić z tej skrzyni która teraz siedzi, skrzynia z 2,8 ponąć jest mocniejsza niż pozostałe, M3 pomijam