Jak poskładam swojego to też podjadę w końcu na hamownię
E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe http://www.tuczarne Pie
No i pięknie kolejny mocarz na gt35 od Kamila
Gratuluje wykresu.
Jak poskładam swojego to też podjadę w końcu na hamownię
Jak poskładam swojego to też podjadę w końcu na hamownię
BMWexpert Motorsport
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Gratuluje, same 4xx na forum się robią ostatnio...czekam na filmik.pzdr
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Dzięki chłopaki
Obecnie auto stoi w garażu i w wolnych chwilach próbuję ogarnąć blacharkę. Było trochę częśći do wymiany, większość przykręcana ale błotnik tylny trzeba było wspawać:P Ci co widzieli moje auto potwierdzą, że nie dało się naprawić oryginalnego błotnika bo był bardzo zmasakrowany. Jakieś fotki żeby temat nie umarł 


troche szpachlowania teraz i do lakiernika.


troche szpachlowania teraz i do lakiernika.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika
. Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny
Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.
http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
opening ceremony ?elmo0104 pisze:Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika. Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny
Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.
http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Nie, nie. Żadnego Opening ceremony, po prostu będzie temperatura oleju zamiast ekonomizera:) Jest w zegarach M3 e36 taka funkca o jakiej wspominasz?
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
didolek4
- Nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 maja 2013, o 13:58
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łętowice
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Witam ja się chciałem cofnąć troszkę bo nie było czasu żeby śledzić temat na bieżąco chciałem się zapytać jakie są jeszcze zalety wg puszczonego w atmosferę oprócz zmniejszenia ilości pracy ?
-
kremat0r
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
-
didolek4
- Nowy na forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 24 maja 2013, o 13:58
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Łętowice
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
a jak sprawa z przeglądem z takim rozwiązaniem ? 
-
kremat0r
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Żaden problem, na przeglądzie nie wchodzisz na boost.
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Nie musisz ładować 3-calowego wydechu tylko np 2,5 .didolek4 pisze:Witam ja się chciałem cofnąć troszkę bo nie było czasu żeby śledzić temat na bieżąco chciałem się zapytać jakie są jeszcze zalety wg puszczonego w atmosferę oprócz zmniejszenia ilości pracy ?
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Kiedyś mi ktoś powiedział " Na początku jest spoko bo fajny efekt itd ale z czasem zaczyna denerwować" tak właśnie jest z tym WG puszczonym bez wytłumienia. U mnie akurat musiałbym kawał rury dorobić żeby to w wydech puścić ale pewnie tego spróbuje. Poza tym podczas strojenia akurat mi się to bardzo przydało. WG się rozkręcił wewnątrz, uchylił się przez to i upuszczał wciąż spaliny i było to słychać. Gdyby był w wydech to nie byłoby tego słychać i jeździłbym pewnie dalej bo w pracy silnika była niewielka różnica tzn turbo jeszcze później wstawało co w sumie też zauważyłem ale gdyby nie WG puszczony w atmosferę to podejrzewałbym że coś z turbiną się stało. Kiedyś analizowałem również plusy i dla mnie jednym z takich plusów było jeszcze to, że przez WG dostaje się do wydechu odrobina tlenu z powietrza bo siłownik zrobiony jest w tej sposób że niestety może wpuszczać odrobin powietrza sterującego do wydechu. Teraz jeśli stroi się auto z sondą na końcu wydechu to na pewno ma to wpływ na odczyt z sondy.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
caserwis
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
To jak nie ma w Twoich stronach lakierników czy sami partacze zostali a śmietanka robi w UK.elmo0104 pisze:Auto cały czas stoi w garażu. Brak chętnego lakiernika. Po woli robię sobie pierdoły. Czeka dyfer ze szperą odrestaurowaną przez Karolo. Zamierzam również założyć czujnik temperatury oleju i wykorzystam do tego część instalacji po automacie. Mam już gotowe przewody biegnące z komory silnika do kabiny
Wskaźnikiem temperatury będzie dotychczasowy ekonomizer w zegarach. Udało mi się uruchomić funkcję jak w zegarach M3 więc przeróbka właśnie jest w trakcie :P. Kolejnym detalem jest np gałka do zmiany biegów z wbudowanym przyciskiem do Kontroli Startu.
http://www.iv.pl/images/54250400016634786676.jpg
-
makaveli
- User
- Posty: 103
- Rejestracja: 4 lip 2010, o 13:05
- Imię: Bartek
- lokalizacja: Ożarów Maz
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
ja jezdze z wg na zewnatrz juz pare lat.
dla mnie jest ok, mozna spokojnie jechac 200km/h i wg sie nie odzywa. plusem ejst to ze 400km robisz na niemalze seryjnym wydechu z 328i.
prawda jest natomiast, ze przy wot i kiedy wg jest otwarty, silnik nie brzmi jak r6..poprostu ryczy...jesli ktos wiec lubi sluchac dziweku r6 caly czas, to niech wpusci wg w wydech.
dla mnie jest ok, mozna spokojnie jechac 200km/h i wg sie nie odzywa. plusem ejst to ze 400km robisz na niemalze seryjnym wydechu z 328i.
prawda jest natomiast, ze przy wot i kiedy wg jest otwarty, silnik nie brzmi jak r6..poprostu ryczy...jesli ktos wiec lubi sluchac dziweku r6 caly czas, to niech wpusci wg w wydech.
-
manticore112
- Nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 sty 2014, o 21:58
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Heerhugowaard
Re: E36 328 M50 + GT35 + 850cc coupe czarne Pietrka
Piękna sprawa, gratulacje ukończenia projektu uturbiania i podnoszenia mocy. Takiego szczegółowego opisu + fotostory. Nie ukrywam że dopiero zaczynam w tym temacie, i byłem bardziej niż zielony jeszcze kilka dni temu za czym trafiłem na to forum. Dokładne opisy + fotostory czynią z takich tematów jak twój i podobnych na tym forum lekturę obowiązkową dla takich ludzi jak ja. Jeszcze raz gratulacje i podziękowania za miłą lekturę. Pozdro
ps mój projekt czeka na realizację http://www.youtube.com/watch?v=0arGMVBQ2X8
dlaczego ascona? Sentyment - pierwszy samochód jaki kupiłem
a dwa samochody w nl między 1974-1986 podatek drogowy wynosi tylko 73e na kwartał czyli 292e/rok
ps mój projekt czeka na realizację http://www.youtube.com/watch?v=0arGMVBQ2X8
dlaczego ascona? Sentyment - pierwszy samochód jaki kupiłem
a dwa samochody w nl między 1974-1986 podatek drogowy wynosi tylko 73e na kwartał czyli 292e/rok