Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: leo »

Ja nie mówie wąski o twoim konkretnym silniku tylko o ogóle, trochę tych silników po tym oleju narozbierałem więc mam jakieś tam wyrobione zdanie, zreszta nie tylko ja :)
BMWexpert Motorsport
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: DOHC »

Wąski pisze:jak zwykle jakieś dziwne teorie, patrząc na zużycie części po takim przebiegu uważam że nie jest zły ten olej :)
Źle mnie zrozumiałeś, nie szukam dziury w całym i nie mówie że silnik szrot. Rodziców silnik też działa dobrze, trzyma kompreche nie klepie itd (chociaż jedno turbo umarło przez zapchany nagarem spływ). Jak coś widze i moge podsunąć pomysł to mówie, po to jest forum.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

Mam już prawie wszystko :):):)


:devill2:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: tdserek »

jebXXX skarbonki:D hehe nigdy z tego nie wyrosniemy:D hehe

Edit:
No bez takich :D
simon1989
User
Posty: 102
Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
Imię: Michał
lokalizacja: Puławy

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: simon1989 »

Jaki zrobiliscie kat miedzy podstawa grzybka zaworu ta czescia ktora przechodzi w trzonek?
Dokladnie chodzi o kat miedzy szarym a zielonym albo szarym a (zielonym i niebieskim)?

Obrazek
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: forti »

simon1989 pisze:Jaki zrobiliscie kat miedzy podstawa grzybka zaworu ta czescia ktora przechodzi w trzonek?
Dokladnie chodzi o kat miedzy szarym a zielonym albo szarym a (zielonym i niebieskim)?

Jest to fabryczny wymiar tylko wypolerowany.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

wał i tłoki już na swoich miejscach :D
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Grzesi(E30)k »

Ostatnio wygrzebane jako ciekawostka :D Może Wąski się skusisz? :D

http://img.photobucket.com/albums/v626/ ... c8a7c6.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-chałturnik-
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Aquaz »

V12 z głowicami od M50 czy tam od M52 :) Zawory wydechowe jako ssące po jednej stronie :)...Czy się mylę? Ale kozak .Ciekawe jaki potencjał na wyjściu
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: forti »

Jest to silnik v12 z glowicami od m50 widzielismy ten pojekt, nie zostal jeszcze skonczony. Co do pracy nad takim projektem to jak ktos jest chetny to moze przyslac nam worek zlota zebysmy mogli popracowac nad tym :D, samo doprowadzenie naszego silnika do takiego stanu jak jest to bardzo duze koszta.
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: elmo0104 »

Aquaz pisze:V12 z głowicami od M50 czy tam od M52 :) Zawory wydechowe jako ssące po jednej stronie :)...Czy się mylę? Ale kozak .Ciekawe jaki potencjał na wyjściu
Jedna glowica jest zalozona tylem na przod i tym samym musi byc przerobiona pod walki montowanw odwrotnie i caly naped rozrzadu. Faktycznie musialo to pochlonac kupe kasy.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Karolo »

Widze słynne uszczelki kolektorów dolotowych, to prawda, że są takie drogie? Swoją drogą wygląda to bardzo miło:D Drogą małego OT, prosze podajcie linka do tego projektu z głowicami NV.
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Blacha »

Widze że jednak wziełeś się za kolektor dolotowy, robisz jedną komore zbiorczą dla wszystkich ranerów?
Całość będzie mega :ok:
ODPOWIEDZ