
E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- krzysiu134
- Turbo-Team
- Posty: 201
- Rejestracja: 2 lut 2010, o 18:26
- Imię: krzysiu
- lokalizacja: z Południa
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Masz niezłe cichociemne auto nie jeden sie zdziwi
Osłona pokrywy zaworów masz zrobioną hydrografiką ? Jak ona sie zachowuje pod wpływem temperatury ?

M52B25VT 326KM 475Nm 0,8bara
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
osłonę malowała mi taka dziewczyna z wrocka markerem do sharpie i na to poszedl lakier, co do zderzaka to jest to ori aero pakiet ale tylko prżód bo reszta to mpak....
taki był właśnie zamysł żeby zrobić sleepera
taki był właśnie zamysł żeby zrobić sleepera

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Zajebi... Masz to auto... Gratuluje .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Dzisiaj udalo sie zalozyć nową pompę paliwa.
Kilka fotek z prac:






Myślałem że będzie więcej problemów ale jedynym był kruciec który oryginalnie jest prosty a ja musiałem dać zagięty
Kilka fotek z prac:






Myślałem że będzie więcej problemów ale jedynym był kruciec który oryginalnie jest prosty a ja musiałem dać zagięty

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Samochód w niedzielę został dostarczony Michałowi do Poznania. Oczywiście plan był taki że wyruszamy po 9 i w okolicach 15-16 jesteśmy z powrotem we Wrocku.... Jasne....
Fure załadowaliśmy już w sobotę i tak czekała na nas do neidzieli:

Dopinamy pasy i ruszamy w podróż. Przed nami jakieś 165km.

Przygoda zaczęła się w połowie drogi do poznania jak pękła nam opona w autolawecie. Poprzedni kierowca nadymał do wszystkich kół po 5 atmosfer a my nie sprawdziliśmy ile jest....
Rozdymało ją dość konkretnie

Kiedy chcieliśmy odkręcić zapas który był na ramie kabiny okazało się że nei mamy tak długiej nasadki żeby dojść do nakrętki. No i się zaczęło. Znalazł się na szczęście bardzo uprzejmy Pan który kazał nam wjechać do siebie na posesję i użyczył kątówki (z tarczą do betonu ale lepszy rydz niż nic) Nacięliśmy nakrętkę a później przecinakiem odkręciliśmy nakrętkę.
Pozostało już tylko zdjąć koło i założyć nowe, no właśnie. Wjechaliśmy na trawnik i kolejny problem to siadający podnośnik więc zrobiliśmy to na 2 żaby przez deskę i jakoś poszło. 3 siłownik pod pióra od resoru i koło wylądowało na miejscu. Pomocny pan nie miał jednak kompressora do napompowania zapasu bo ten był pusty więc znaleźliśmy dymałkę na 12v... ale bez końcówki tylko z uciętymi kabllami....
Fure załadowaliśmy już w sobotę i tak czekała na nas do neidzieli:

Dopinamy pasy i ruszamy w podróż. Przed nami jakieś 165km.

Przygoda zaczęła się w połowie drogi do poznania jak pękła nam opona w autolawecie. Poprzedni kierowca nadymał do wszystkich kół po 5 atmosfer a my nie sprawdziliśmy ile jest....
Rozdymało ją dość konkretnie

Kiedy chcieliśmy odkręcić zapas który był na ramie kabiny okazało się że nei mamy tak długiej nasadki żeby dojść do nakrętki. No i się zaczęło. Znalazł się na szczęście bardzo uprzejmy Pan który kazał nam wjechać do siebie na posesję i użyczył kątówki (z tarczą do betonu ale lepszy rydz niż nic) Nacięliśmy nakrętkę a później przecinakiem odkręciliśmy nakrętkę.
Pozostało już tylko zdjąć koło i założyć nowe, no właśnie. Wjechaliśmy na trawnik i kolejny problem to siadający podnośnik więc zrobiliśmy to na 2 żaby przez deskę i jakoś poszło. 3 siłownik pod pióra od resoru i koło wylądowało na miejscu. Pomocny pan nie miał jednak kompressora do napompowania zapasu bo ten był pusty więc znaleźliśmy dymałkę na 12v... ale bez końcówki tylko z uciętymi kabllami....
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo

Kolejny problem napotkaliśmy chcąc wyjechać z posesji uprzejmego pana... Mokra trawa i dośc grzaski teren wyraźnie utrudniał nam wyjazd. Finalnie skopaliśmy Panu trawnik i wyjazd tak że chyba długo nic tam nie urośnie :hyhy:
Kolejna misja to upuszczenie powietrza do odpowiednich wartości. Zjechaliśmy na pierwszą stację i się zaczęlo. Za krótki wąż od kompresora wyraźnie utrudniał napompowanie kół, a raczej pospuszczanie z nich powietrza po drugiej stronei auta:
BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Po tych wszytskich perypetiach udało się dotrzeć do Poznania i wyładować furaka u Michała.
Droga powrotna była już przyjemna i spokojna

Droga powrotna była już przyjemna i spokojna

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Zawsze tak jest super haha
- Pan. B
- Forumowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 20 sie 2012, o 22:46
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Biały Kościół
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Przygoda, przygoda , każdej chwili szkoda
Zawsze jest jakaś niespodziewajka. Ważne że furmanka dotarła na strojenie.

-
- User
- Posty: 40
- Rejestracja: 10 wrz 2011, o 10:19
- Imię: tomek
- lokalizacja: myślenice
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Co nowego w temacie?
Podobno zaszły jakieś zmiany w silniku?
Podobno zaszły jakieś zmiany w silniku?
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Heh a no zaszły.
Silnik dziisaj wjechał z powrotem do budy już z nowymi korbami
Korby z m50, podfrezowany blok i delikatnie przerobione same korby, do tego nowe panewki sputtery z diesla a na koniec wyważanie korbowodów i tłoków z dokłądnością do 0,1 grama. Wszystko po to aby był ten słynny i kochany przez wszystkich 1 BAR
Aktualnie motor hula na 0,7 bara i jestem strasznie zadowolony z tego jak to jezdzi. Michał ogarnął wszystko elegancko i podziekowania mu za to
Silnik dziisaj wjechał z powrotem do budy już z nowymi korbami

Korby z m50, podfrezowany blok i delikatnie przerobione same korby, do tego nowe panewki sputtery z diesla a na koniec wyważanie korbowodów i tłoków z dokłądnością do 0,1 grama. Wszystko po to aby był ten słynny i kochany przez wszystkich 1 BAR

Aktualnie motor hula na 0,7 bara i jestem strasznie zadowolony z tego jak to jezdzi. Michał ogarnął wszystko elegancko i podziekowania mu za to

BMWexpert Motorsport
-
- Nowy na forum
- Posty: 6
- Rejestracja: 13 gru 2010, o 13:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: xxx
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Leo, testowałeś już może swoją szpere?
Na allegro widzę, że jest do sprzedania właśnie taki wynalazek:
http://allegro.pl/szpera-lsd-e30-e36-du ... 64697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Na allegro widzę, że jest do sprzedania właśnie taki wynalazek:
http://allegro.pl/szpera-lsd-e30-e36-du ... 64697.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
mam ale spręzynki które mi zrobili okazały się za słabe i szpera puszcza przy 30 Nm, trzeba będzie zrobić mocniejsze springi i wtedy spróbować.... mogę włożyć ten dyfer na próbę ale wiem że nie będzie rewelacji 

BMWexpert Motorsport
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 + GT35 by Leo
Żeby nikt nie myślał że ostatnio temat umarł 
Aktualnie pracuję nad lekkim kołem zamachowym (oczywiście jednomas), do tego tarcz sprzęgłowa z kewlarowymi okładzinami a na to docisk z diesla. Żeby tego było mało mam już skrzynię 6b nie z diesla a getraga mega lekkiego bo na oko jakieś (przynajmniej) 10kg lżejszy niż skrzynia z m54

W końcu dostałem filtry i tu podziękowanie dla Marleya z DB tuning za ogarnięcie go w wyśmienitym rozmiarze:

filtr oczywiście simota bo tylko oni mieli odpowiedni rozmiar a chodzi o 90mm na wejściu żeby to upchać na przepływomierz.
Na koniec BIG BRAKE KIT zaciski 4 tłoki brembo a do tego tarcze z 330 performance nawiercane, z aluminiową piastą

W czwartek jadę do hamburga po moje kółka i mam nadzieję że się nie zawiodę bo farba już wybrana opony w sumie też brakuje tylko kółek

Aktualnie pracuję nad lekkim kołem zamachowym (oczywiście jednomas), do tego tarcz sprzęgłowa z kewlarowymi okładzinami a na to docisk z diesla. Żeby tego było mało mam już skrzynię 6b nie z diesla a getraga mega lekkiego bo na oko jakieś (przynajmniej) 10kg lżejszy niż skrzynia z m54


W końcu dostałem filtry i tu podziękowanie dla Marleya z DB tuning za ogarnięcie go w wyśmienitym rozmiarze:

filtr oczywiście simota bo tylko oni mieli odpowiedni rozmiar a chodzi o 90mm na wejściu żeby to upchać na przepływomierz.
Na koniec BIG BRAKE KIT zaciski 4 tłoki brembo a do tego tarcze z 330 performance nawiercane, z aluminiową piastą

W czwartek jadę do hamburga po moje kółka i mam nadzieję że się nie zawiodę bo farba już wybrana opony w sumie też brakuje tylko kółek

BMWexpert Motorsport