tak to sa 2tlg, tylko rotor odkrecany.Grzesi(E30)k pisze:Zapewne jak w RC rant i bęben jedna całość, a tylko rotor odkręcany :P
Ale mają duży plus. Nie ma pękających bębnów jak w większości 3tlg![]()
ps.a tak wogóle jaki to rozmiar?
a rozmiar 7,5/17.
tak to sa 2tlg, tylko rotor odkrecany.Grzesi(E30)k pisze:Zapewne jak w RC rant i bęben jedna całość, a tylko rotor odkręcany :P
Ale mają duży plus. Nie ma pękających bębnów jak w większości 3tlg![]()
ps.a tak wogóle jaki to rozmiar?
ty luju podgladales hehe. pisze:gratulacje, pieknie mruczy , dawaj filmik
ładowane jest ~0,5 bar, żeby kompresor się załączył muszą spełnić sie dwa warunki tj. odpowiednie obroty i wartość podciśnienia.korona pisze:No gratki że wreszcie ukończone. Ile ładujesz? Kompresor załącza się przy określonych obrotach? Pytanie do Michała: jak to jeździ w porównaniu z Twoim autem i silnikiem 2,5l?
Wydaje mi się, że moje jest szybsze. Gdyby się tak w rzeczywistości okazało, to i tak nie byłoby to wielkie zaskoczenie przecież. W Sławka E36 jest wszystko - od tempomatu po pełne wyposażenie wnętrza - a u mnie? Ja mam tylko 2 fotele, kierownicę, parę wskaźników, ręczny i klatkę. Nawet błotniki mam z laminatu. Różnica w wadze potrafi zdziałać naprawdę sporą różnicę w przyspieszaniu. Niestety nie mieliśmy okazji porównać naszych dwóch E36 z kompresorem, ponieważ brakuje mi nadal 2 wtryskiwaczy. Sądzę jednak, że obecnie Sławek bez żadnych kompleksów będzie mógł pojedynkować się z E36 M3.korona pisze:Pytanie do Michała: jak to jeździ w porównaniu z Twoim autem i silnikiem 2,5l?

