hz10 pisze:nie prościej było wykorzystać bude z m3?
Oczywiście, że prościej i lepiej ale kupienie czegoś nieuszkodzonego w normalnej kasie graniczy z cudem. Dla Adama najlepszym wyborem byłaby omawiana buda bez silnika - jeszcze większa rzadkość. Te samochody są nieporównywalnie droższe niż zwykłe e46. Tutaj buda była pewna, nie bita wcześniej więc decyzja jak najbardziej logiczna. Sama operacja w stosunku do zakupu oem m3 nie jest specjalnie droga. Poszerzenia/poszycia są dostępne bez problemu z anglików wytną ci to jak chcesz, a polski blacharz dalej ogarnie temat dwoma palcami

Sądze, że jak wszystko będzie porządnie zrobione to taka konstrukcja w niczym nie będzie ustępowała oryginałowi. Znam przynajmniej 2 przypadki jednego coupe i jednego cabrio w Polsce, które są po takiej przeróbce i nie ma do czego się tam przyczepić.