E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Aquaz pisze:
DOHC pisze:
piotr520 pisze:Nie trzeba sobie kolan wyłamywać :heh: i widać co się robi.Jedyny minus to większa waga przy zakładaniu.Myśle że rodzaj nasadki nie stanowi problemu.Ja zawsze zakładam uzbrojoną w wałki.Chciałem tylko podpowiedzieć na przyszłość.
nasadka 1/2 cala nie podejdziesz do śruby głowicy jak wałek siedzi.

pozdrawiam
Nie prawda. Da rade skręcić z wałkami założonymi tylko trzeba mieć mniejszą przedłużkę 3/8 do tego i przjściówke na 1/2 doklucza dynanometrycznego i jest git. PO za tym dziewię się że ci pękł wałek :)

Zdarza się :heh: pospiech chwila nieuwagi i gotowe sytuacja jeszcze była taka ze byłem lekko podku....ony i no stało się :rozczarowany:
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: DOHC »

Aquaz pisze:
DOHC pisze:
piotr520 pisze:Nie trzeba sobie kolan wyłamywać :heh: i widać co się robi.Jedyny minus to większa waga przy zakładaniu.Myśle że rodzaj nasadki nie stanowi problemu.Ja zawsze zakładam uzbrojoną w wałki.Chciałem tylko podpowiedzieć na przyszłość.
nasadka 1/2 cala nie podejdziesz do śruby głowicy jak wałek siedzi.

pozdrawiam
Nie prawda. Da rade skręcić z wałkami założonymi tylko trzeba mieć mniejszą przedłużkę 3/8 do tego i przjściówke na 1/2 doklucza dynanometrycznego i jest git. PO za tym dziewię się że ci pękł wałek :)
Wtedy to nie jest już 1/2 tylko 3/8, w cytowanym daniu napisałem że chodzi o nasadke (a te 1/2 cala sa najpopularniejsze)


pozdrawiam
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Wróciłem z urlopu i nie mogłem się doczekać by składać dalej kilka fotek z postępów :heh:

Przyszła paczka z gadżetami :)
Obrazek

Zamontowany kolektor
Obrazek

Kolanko pasuje jak ulał za nim będzie trójnik do podłączenia silniczka krokowego
Obrazek

Przymiarka suszarki i wyszło ze muszę obrócić muszlę bo wylot celuje prosto w nadkole :)
Obrazek

Chyba usunę ten napis Volvo z turbiny :śmiech:
Obrazek

Zaczyna to coraz lepiej wyglądać :clap:
Obrazek
SIMRowiec
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: SIMRowiec »

Fajnie, że projekt się rozwija, jak tak dalej pójdzie to będzie najmocniejsze m50b20 w Polsce (oczywiście do czasu skończenia mojego ;) ).
Niech Ci tylko nie przyjdzie do głowy obracać muszlę kompresora na siłę, niestety trzeba ją rozebrać bo w środku siedzi kołek o średnicy jakiegoś 1mm który uniemożliwia kręcenie, sam przez to przechodziłem i mogę Ci powiedzieć, że trzeba się uzbroić w cierpliwość przy walce z tym zegerem ale potem jak nie ma kołka to nie trzeba go już zdejmować żeby robić poprawki.
Czekam na efekty końcowe :)
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Wiem że jest kołek rozebrałem to już dawno jak czyściłem muszlę nawet są fotki na 2 stronie projektu :cool2: No jak zbudujesz mocniejsze to niestety znowu będę musiał wjechać na warsztat i podziałać aby Cię przeskoczyć hihihi
SIMRowiec
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: SIMRowiec »

Eee no to widzę, że masz profesjonalne podejście do tematu ;) Ja na początku popryskałem zegera WD40 i wziąłem lagę, w holsecie to zdaje egzamin a w td04 jest właśnie ten kołek. Nawet jeżeli uda mi się więcej mocy wycisnąć to pewnie nie na długo, seryjny stopień sprężania i stara spierdziała uszczelka pod głowicą nie rokują zbyt dobrze :kwasny:
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

No i dojechała oliwa :)
Obrazek

Trójnik do zasilania olejem i dotoczone redukcje
Obrazek

I nadejszla wiekopomna chwiła :clap:
pierwsze uruchomienie motor zagadał całkiem ładnie :cool2:
http://www.youtube.com/watch?v=5nTgkuk3-Jo" onclick="window.open(this.href);return false;

Motor popracował 3 min po czym zmontowałem układ chłodzenia i prowizoryczny dolot żeby wygrzać bandaż i odpowietrzyć układ :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Motor pracował sobie ponad godzinkę i wszystko wydaje się ok czas na dolot nie spodziewałem się ze sprawi mi to tyle kłopotu :rozczarowany:
Obrazek

planuje poprowadzić dolot przez otwór po skraplaczu od klimy
Obrazek
Obrazek
Trzeba to jakoś pomierzyć żeby nie nakupować zbędnych klamotów :rozczarowany:
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

No i przyszedł czas na DET3 :wink2:
Zalutowane końcówki i powtykane tam gdzie trzeba :)
Obrazek

No to lutuje kabelki:)
Obrazek

wygląda to dość nieźle :)
Obrazek

A tu jak działa mam nadzieje ze tak powinno działać???
http://www.youtube.com/watch?v=LWbiXeDE9jg" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Witam wszystkich :)

Mam pytanie jak lepiej zamontować IC ?? chciałem pod zderzakiem ale osoba która mi będzie spawać dolot i wydech doradziła mi tak ze względu ze krótszy dolot i 2 razy taniej co wy o tym myślicie??
Obrazek
Foto zapożyczone ze strony :www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=243211

Ja chciałem tak:)
Obrazek

Teraz już sam nie wiem pomóżcie !?!?!?
SIMRowiec
Forumowicz
Posty: 257
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: SIMRowiec »

Drugie rozwiązanie to plus 100 do lansu, wygląda świetnie ale jakiś większy kamień i masz po intercoolerze, a na naszych drogach o kamienie nie trudno. Ja poszedłbym w rozwiązanie pierwsze, ok może będzie parę stopni cieplejsze powietrze ale i tak z tą turbiną nie celujesz w 300+ koni, natomiast przy tak krótkim dolocie wstawanie będzie rewelacyjne.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: szarybmw »

Zawsze IC możesz obrócić tak jak jest na 1 foto i długość rur się nie zwiększy . Lecz wtedy bedziesz musiał dać wiekszy żeby był na równo z linią zderzaka
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Troszkę nierdzewki :)
Obrazek

I to co z niej powstaje:))
Obrazek

W środę odbieram auto od Seby z WST-Garaż jak skończy dolot :D Ogarnę pod maską i wymienię sprzęgło i wraca auto do WST na strojenie :clap:
rom089
User
Posty: 115
Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
Imię: roman
lokalizacja: bydgoszcz

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: rom089 »

zaczyna to ładnie wygladać :) kibicuje i czekam na efekty :D
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: sierRKA »

widzę, że poznaliście się z Sebą i Lesiem, trzymam kciuki.
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
Awatar użytkownika
maveric004
Turbo-Team
Posty: 174
Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
Imię: Rafał
lokalizacja: Nowy Dwór Mazow

Re: E34 m50b20 turbo

Post autor: maveric004 »

Odebrałem samochód z WST i jestem zadowolony Seba zrobił kawał dobrej roboty :ok: Zostało wymienić parę węży kolano od przepływomierza i zrobić generalnie porządek pod maską bo bałagan się zrobił :heh: Jak dojdzie jednomas to stroimy :clap:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ