Re: BMW e36 320i HOLSET HX35w Stroker 2.5l (str.5)

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
wojtekm17
Forumowicz
Posty: 467
Rejestracja: 28 wrz 2010, o 23:02
Imię: Wojtek
lokalizacja: Brok

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: wojtekm17 »

Nerki liftowe w podróbie są tanie ale nie pasują w stary ryjek.Tak czy siak Szarybmw -niewiem czy to zasługa kółek ale Twój sedanix jest ładny.Myśl na wiosne podmienić te dwie 11stki na 13stki :-D Pozdro
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Dobry pomysł z tymi nerkami . do m-paka te napewno by nie pasowały . A jak by juz wpadły to razem z nowym po liftowy grilem .

mówia ze połowa sukcesu to felgi :heh:

No turbinki przydało by zmienić na wieksze albo dać coś pokroju holseta hx35 bo te skytaja tylko do ok 5tys obr. i tu ich wydajnosc sie kończy niestety. :kwasny:
JohnyOne
User
Posty: 70
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
Imię: Johny
lokalizacja: Klucz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: JohnyOne »

a niewiesz czy turbinki kkk k16 z audi 2.5 tdi sa większe od tych z tdsa ???
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: filip »

cały nosek liftowy z nerkami można zakupić w przedziale 100-200 zł zależnie od stanu także groszowe sprawy a różnica jest ogromna... inny wóz zupełnie

moja z liftowy, :

Obrazek
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: filip »

moja z przed liftowym:

Obrazek
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

JohnyOne pisze:a niewiesz czy turbinki kkk k16 z audi 2.5 tdi sa większe od tych z tdsa ???
Nie wiem czy są większe nigdy tego nie sprawdzałem , najlepiej było by porównać mapy obu , k16 napewno znajdziesz gorzej z td04-11g , bo jak do tej pory nigdzie jej nie znalazłem .
filip pisze:moja z przed liftowym:

Obrazek
No różnic jest spora nie ma co ukrywać . lift nerka na pewno wpadnie :pasuje:
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Niestety ale z powodów finansowych , niebawem cały setup bi-turbo idzie pod młotek . :hammer:
JohnyOne
User
Posty: 70
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
Imię: Johny
lokalizacja: Klucz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: JohnyOne »

czemuż to ??? ;/
Żołnierz
User
Posty: 140
Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
Imię: Michał
lokalizacja: SZO

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: Żołnierz »

szarybmw pisze:z powodów finansowych
Przecież napisał w tym samym zdaniu.
JohnyOne
User
Posty: 70
Rejestracja: 30 kwie 2012, o 23:35
Imię: Johny
lokalizacja: Klucz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: JohnyOne »

sory nie przeczytałem ze zrozumieniem

Szkoda ;/
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Tak jak wspominałem setup idzie na częsci lub w całości jak by ktoś był chętny.
2x tłumik 2.5cal nierdzewka przelot 50cm każdy
wtryski 350ccm
kolektorty z turbinami + dolot filtry , ic orurowanie ,złaczki , przewody olejowe, kawałek wydechu od turbin itd. (wszystko tylko wkładać gotowy zestaw )
sonda LC-1 cały komplet + zegar

Jesłi ktoś cos potrzebuje to pytać .
wkrótce graty będa w dziale sprzedam .

Pozdro
slawiii
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2013, o 12:46
Imię: Sławek
lokalizacja: Kwilcz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: slawiii »

kilka pytań do Ciebie.

Czy z silnikiem nic sie nie działo??
Ile km przejechałeś na tym setupie??
Ile za całość wołasz??

chce sobie zmontować jakieś turbo z tym, że jeszcze się waham co do silnika. Albo jakieś M50 albo M30B35. I tu mam dylemat...
dodam, że auto będzie użytkowane na codzień.
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »

Nic się nie działo , bo niby czemu miało by się coś dziać . Zestawu już nie mam . Ile km dokładnie nie pamietam bo nie liczyłem ,ciężko powiedzieć .
Zależy co preferujesz . jeśli chcesz mieć moment z dołu to polecam taki setup .
slawiii
Nowy na forum
Posty: 11
Rejestracja: 25 mar 2013, o 12:46
Imię: Sławek
lokalizacja: Kwilcz

Re: BMW e36 320i Bi-Turbo TD04 -11G Stroker 2.5l

Post autor: slawiii »

dzięki za odpowiedź.

a jak wyglądała sprawa strojenia??
ciężki temat czy może trochę ponad przeciętny użytkownik komputera z przeciętną wiedzą na temat mechaniki sobie poradzi??
W strojenie właśnie sam bym się chciał pobawić bo to by dało największą frajdę z tych modyfikacji...
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: BMW e36 320i HOLSET HX35 Stroker 2.5l

Post autor: szarybmw »


STAGE 1 uważam za zakończony .






Więc zaczynam STAGE 2

Z racji tego że szybko znudziło mi się jeździć na wolnossaku .

Rozpoczynam zabawę z Single-Turbo

I oto jest Pierwszy a zarazem najważniejszy element .

Znany i Lubiany HOLSET hx35w 7-12 od użytkownika tdserek za co wielkie Dzieki :piwo:

I pierwsze przymiarki
Obrazek

Plan jest taki aby zrobić 350KM < I tym razem odwiedzić hamownie :heh:

Narazie zbieram graty więc , jak tylko coś dojdzie nowego będę pisał .

Pozdro

Ps. jaką srednicę wydechu zrobić 2.75" czy 3" ?
ODPOWIEDZ