
E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
jest powietrze więc do jazdy jest trochę wyżej 

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
sami robiliście zestaw czy jakiś detykowany? Jak się airride sprawuje w takim kocurze ?leo pisze:jest powietrze więc do jazdy jest trochę wyżej
Pozdrawiam
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Sam składałem... powiem Ci tak
nie mam blokady przepływu (jeszcze) a przydała by się bo na baaaardzo długim winklu jest szansa przepłynięcia powietrza na jedną stronę auta, ale choć próbowałem nie doswiadczylem tego zjawiska
kolejna sprawa do komfort... upuszcasz powietrza (auto nie koniecznie sie obniza) i robi się miękko i powiedzmy komfortowa, pompujesz 7 barów i masz beton który wogóle nie pracuje
kolejny plus to przy wysokości do jazdy mam 2 stopnie negatywu (czyli jak ori) natomiast jak podniosę na max w górę robi się totalne 0 i mam 100% przyczepności semislicka w rozmiarze 265 także wszystko ma swoje plusy i minusy
nie mam blokady przepływu (jeszcze) a przydała by się bo na baaaardzo długim winklu jest szansa przepłynięcia powietrza na jedną stronę auta, ale choć próbowałem nie doswiadczylem tego zjawiska
kolejna sprawa do komfort... upuszcasz powietrza (auto nie koniecznie sie obniza) i robi się miękko i powiedzmy komfortowa, pompujesz 7 barów i masz beton który wogóle nie pracuje

kolejny plus to przy wysokości do jazdy mam 2 stopnie negatywu (czyli jak ori) natomiast jak podniosę na max w górę robi się totalne 0 i mam 100% przyczepności semislicka w rozmiarze 265 także wszystko ma swoje plusy i minusy

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Fajnie do kocura chyba bym nie włożył ale do daily jak najbardziej. To spojrzenie gdy zostawiasz auto na parkingu a ono leży na glebie jest bardzo miłe ale te progi zwalniające...
Super Ci wyszedł ten samochód gratuluje.
Super Ci wyszedł ten samochód gratuluje.
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 193
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
I wszyscy ludzie głowią się - jak on tym jeździ ?!DOHC pisze:Fajnie do kocura chyba bym nie włożył ale do daily jak najbardziej. To spojrzenie gdy zostawiasz auto na parkingu a ono leży na glebie jest bardzo miłe ale te progi zwalniające...


Air to air


Gratuluję auta - ogólnie nie lubię dyfuzorów itp ale tutaj całość naprawdę mi się podoba

Auto "robi robotę"

Kiedy pojawi się wykres?
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
wykres bedzie niebawem jak tylko odkopie sie z roboty ktorej mi sie nawalilo pod moją nieobecność.... póki co czerowna stoi i się kurzy...
musze zregenerować rozrusznik i alternator bo bendiks sie podwiesza i skacze mocno napięcie jak to ogarne dostroimy jak trzeba ale juz na EBC i bedziemy hamowac (w koncu hehe)
No widok jak to leży na cyckach reperuje mocno własne EGO
musze zregenerować rozrusznik i alternator bo bendiks sie podwiesza i skacze mocno napięcie jak to ogarne dostroimy jak trzeba ale juz na EBC i bedziemy hamowac (w koncu hehe)
No widok jak to leży na cyckach reperuje mocno własne EGO

BMWexpert Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
jak go opuścisz w dół jest chyba bardzo miękko ? Bo rozumiem że beton można zrobić ale wtedy stoi pewnie na maksymalnej wysokości ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
dokładnie tak jak mówisz ale jest też plus tego że jednak przód jest z lekkim sercem.... nie trzeba pompowac dużo powietrza aby miec optymalną wysokość do jazdy... innymi słowy można poruszać się komfortowo wysoko podniesionym przodem 

BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Trzaśnij jakieś fotki tego air ride
Bedą jakies filmiki z łutututu z worthersee?
Noi oczywiście wszyscy czekamy na wykres, bo fura jest kosa i mam nadzieje ze liczby też





-
- Forumowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Limanowa
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Jak patrze na ten samochód to dostaje odrazu myśli na zakup e46 coupe
Piękny wóz w pięknym kolorze gratuluje powiedz czy ta lotka i dyfuzor to taki bajer wizualny ? Na tym zawieszeniu wyjeżdżasz na tor ?

-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Airraide to dla szpanu gadżet do sportu się nie nadaje.
- Drapek
- Turbo-Team
- Posty: 193
- Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
- Imię: michał
- lokalizacja: kozienice
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Potwierdzam w 100% - do latania po torze to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale wbrew pozorom gdy nabije się poduchy odpowiednim ciśnieniem to jest na tyle twardo że można się poganiać i poślizgać bokiemcaserwis pisze:Airraide to dla szpanu gadżet do sportu się nie nadaje.

Ja się rozczarowałem na + takim zawiasem

(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
M20B25
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
nie wiem co w nim przeszkadza żeby polatać np po torze?
Znam przynajmniej kilka samochodów tj m5 czy vetta c06 które mają powietrze i zasuwają w drifcie
Wszystko zależy od złożoności zestawu i komponentów których się użyło...
Przykład można zastosować zawory od gazu po 20zł albo zawory metalworka za 350zł, można robić blokady przepływu a można założyć jeden zawór na jedno koło.... itd itd
Znam przynajmniej kilka samochodów tj m5 czy vetta c06 które mają powietrze i zasuwają w drifcie

Wszystko zależy od złożoności zestawu i komponentów których się użyło...
Przykład można zastosować zawory od gazu po 20zł albo zawory metalworka za 350zł, można robić blokady przepływu a można założyć jeden zawór na jedno koło.... itd itd
BMWexpert Motorsport
-
- Turbo-Team
- Posty: 672
- Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
- Imię: Wojtek
- lokalizacja: Jarosław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
Adam żaden szanujący się team F1 DTM czy WRC nie używa pneumatyki w sporcie oczywiście można sobie amatorsko polatać po torze czy popalić laczki ale poduszka powietrzna nigdy nie będzie mieć harakterystyki spręzyny samochodowej.
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo
nie no oczywiście że tak ale nie można napisać że się nie da czy że się nie nadaje 

BMWexpert Motorsport