E46 zakuty 2jz + PT7675 1060km 1060 Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

jest powietrze więc do jazdy jest trochę wyżej :D
BMWexpert Motorsport
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: DOHC »

leo pisze:jest powietrze więc do jazdy jest trochę wyżej :D
sami robiliście zestaw czy jakiś detykowany? Jak się airride sprawuje w takim kocurze ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

Sam składałem... powiem Ci tak

nie mam blokady przepływu (jeszcze) a przydała by się bo na baaaardzo długim winklu jest szansa przepłynięcia powietrza na jedną stronę auta, ale choć próbowałem nie doswiadczylem tego zjawiska

kolejna sprawa do komfort... upuszcasz powietrza (auto nie koniecznie sie obniza) i robi się miękko i powiedzmy komfortowa, pompujesz 7 barów i masz beton który wogóle nie pracuje ;)

kolejny plus to przy wysokości do jazdy mam 2 stopnie negatywu (czyli jak ori) natomiast jak podniosę na max w górę robi się totalne 0 i mam 100% przyczepności semislicka w rozmiarze 265 także wszystko ma swoje plusy i minusy :cool2:
BMWexpert Motorsport
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: DOHC »

Fajnie do kocura chyba bym nie włożył ale do daily jak najbardziej. To spojrzenie gdy zostawiasz auto na parkingu a ono leży na glebie jest bardzo miłe ale te progi zwalniające...

Super Ci wyszedł ten samochód gratuluje.
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Drapek »

DOHC pisze:Fajnie do kocura chyba bym nie włożył ale do daily jak najbardziej. To spojrzenie gdy zostawiasz auto na parkingu a ono leży na glebie jest bardzo miłe ale te progi zwalniające...
I wszyscy ludzie głowią się - jak on tym jeździ ?! :) ...a po chwili pst-pst i już jest koza do jazdy :heh:
Air to air :clap: Ja póki co też nie zauważyłem u siebie pływania w zakrętach - to chyba mit jakiś :tongue:

Gratuluję auta - ogólnie nie lubię dyfuzorów itp ale tutaj całość naprawdę mi się podoba :ok:
Auto "robi robotę" :heh:
Kiedy pojawi się wykres?
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

wykres bedzie niebawem jak tylko odkopie sie z roboty ktorej mi sie nawalilo pod moją nieobecność.... póki co czerowna stoi i się kurzy...

musze zregenerować rozrusznik i alternator bo bendiks sie podwiesza i skacze mocno napięcie jak to ogarne dostroimy jak trzeba ale juz na EBC i bedziemy hamowac (w koncu hehe)

No widok jak to leży na cyckach reperuje mocno własne EGO ;)
BMWexpert Motorsport
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: DOHC »

jak go opuścisz w dół jest chyba bardzo miękko ? Bo rozumiem że beton można zrobić ale wtedy stoi pewnie na maksymalnej wysokości ?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

dokładnie tak jak mówisz ale jest też plus tego że jednak przód jest z lekkim sercem.... nie trzeba pompowac dużo powietrza aby miec optymalną wysokość do jazdy... innymi słowy można poruszać się komfortowo wysoko podniesionym przodem :)
BMWexpert Motorsport
sztymc
Turbo-Team
Posty: 313
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
Imię: Krzysiek
lokalizacja: Wojnicz
Lokalizacja: Wojnicz

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: sztymc »

Trzaśnij jakieś fotki tego air ride :D Bedą jakies filmiki z łutututu z worthersee? ;) Noi oczywiście wszyscy czekamy na wykres, bo fura jest kosa i mam nadzieje ze liczby też :D :ok:
DawidLwa
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 16 maja 2013, o 23:03
Imię: Dawid
lokalizacja: Limanowa

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: DawidLwa »

Jak patrze na ten samochód to dostaje odrazu myśli na zakup e46 coupe :piwo: Piękny wóz w pięknym kolorze gratuluje powiedz czy ta lotka i dyfuzor to taki bajer wizualny ? Na tym zawieszeniu wyjeżdżasz na tor ?
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: caserwis »

Airraide to dla szpanu gadżet do sportu się nie nadaje.
Awatar użytkownika
Drapek
Turbo-Team
Posty: 193
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:51
Imię: michał
lokalizacja: kozienice

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: Drapek »

caserwis pisze:Airraide to dla szpanu gadżet do sportu się nie nadaje.
Potwierdzam w 100% - do latania po torze to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale wbrew pozorom gdy nabije się poduchy odpowiednim ciśnieniem to jest na tyle twardo że można się poganiać i poślizgać bokiem :heh:
Ja się rozczarowałem na + takim zawiasem :ok:
(OO==[ ][ ]==OO)
M20B25
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

nie wiem co w nim przeszkadza żeby polatać np po torze?

Znam przynajmniej kilka samochodów tj m5 czy vetta c06 które mają powietrze i zasuwają w drifcie ;)

Wszystko zależy od złożoności zestawu i komponentów których się użyło...

Przykład można zastosować zawory od gazu po 20zł albo zawory metalworka za 350zł, można robić blokady przepływu a można założyć jeden zawór na jedno koło.... itd itd
BMWexpert Motorsport
caserwis
Turbo-Team
Posty: 672
Rejestracja: 13 lut 2013, o 11:13
Imię: Wojtek
lokalizacja: Jarosław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: caserwis »

Adam żaden szanujący się team F1 DTM czy WRC nie używa pneumatyki w sporcie oczywiście można sobie amatorsko polatać po torze czy popalić laczki ale poduszka powietrzna nigdy nie będzie mieć harakterystyki spręzyny samochodowej.
Awatar użytkownika
leo
Turbo-Team
Posty: 931
Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
Imię: Adam
lokalizacja: Wrocław

Re: E46 M54 turbo BW s300sx by Leo

Post autor: leo »

nie no oczywiście że tak ale nie można napisać że się nie da czy że się nie nadaje ;)
BMWexpert Motorsport
ODPOWIEDZ