E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

ten sam wózek na złom który był używany na początku zimy przed wyciągnięciem silnika :śmiech:

Obrazek

Obrazek


samym transportem zajął się tata :wink2: na warsztat wygodniejszy :piwo:





Obrazek

w tym czasie skoczyłem wypchać bude

Obrazek

a później już poszło ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

na początku był plan w domu pod chmurką / 120kg? kloc nie na 2 ludzi - jednak spasowałem prosząc o pomoc sąsiada z profi sprzętem i warsztatem - który go nam udostępnił i przyglądał się jak walczymy 3h . Ci którzy wkładają w pojedynke silnik są mega. Za tydzien Osprzęt drobny, podłączanie no i może zalewka olejem :kwasny: tak naprawde dużo drobnostek jeszcze przedemna , docieranie (mam nadzieje że sprawne) a czasu mało - warszawa bemowo 22 kwiecien , a więc zostało mi 8 dni (na weekendy w kraju)
Awatar użytkownika
korona
Administrator
Posty: 1978
Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: korona »

Jak zobaczyłem zdjęcie nr 2 myślałem że jakiś Edek ci silnik na złom wywozi :heh:
www.turboBMW.pl
Awatar użytkownika
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733
Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: g-rad »

W pojedynkę da rade silnik włożyć nawet ze skrzynią, tylko warunkiem jest żuraw najlepiej z balanserem. Jak widać elegancko robota poszła nawet bez niego tak że szacun za improwizację ;) Pozdrowienia dla Taty Kamila, którego miałem okazję poznać. Czekam z niecierpliwością na pierwsze odpalenie.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: DOHC »

no to najmocniejszy na świecie wózek na złom już masz :D:D:D
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Michał_Małecki »

Tego jeszcze nie było, aby jechać wózkiem z zakutym silnikiem przez miasto :heh:
Maleckis Motorsport
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Pablo01 »

Czy w tym setupie będzie chłodnica oleju ? Przeleciałem poprzedni temat i nie znalazłem żadnych informacji na ten temat ?
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Aquaz »

Ciekawe ile z takim wózkiem by wypluło na hamowni :śmiech


Ja sam wkładałem i montowałem silnik odrazu ze skrzynią automatyczną.Sąsiedzi nie wierzyli że se poradzę :D,w dodatku autko pod chmurka stoi u sąsiadki na przeciwko i miałem w dodatku do pokonania 2 krawężniki i lekki podjazd,później nierówną powierzchnię...męczarnia ale dało radę :D
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

Pablo01 pisze:Czy w tym setupie będzie chłodnica oleju ? Przeleciałem poprzedni temat i nie znalazłem żadnych informacji na ten temat ?
nie bedzie.



odpalilo, piramidki uszczelnily, po 10,5 na cylindrach, chodzi jak zegarek, troche sie nameczylem zeby odpalic ale juz ok, po wymianie 2x oleju.
Pora na docieranie - pewnie na ostro, hamownia, a dopiero pozniej podpinam eatona i zabawki z innej ligi.

Obrazek

http://youtu.be/I3k63ngvkxY" onclick="window.open(this.href);return false;


pozdrawiam .
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Pablo01 »

Planujesz takie duze moce i nie wkładasz chłodnicy oleju ?? W taka pogodę jak dzisiaj to chyba olej się zagotuje przy takich mocach jak planujesz :)
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

Pablo01 pisze:Planujesz takie duze moce i nie wkładasz chłodnicy oleju ?? W taka pogodę jak dzisiaj to chyba olej się zagotuje przy takich mocach jak planujesz :)
to nie drift ze lecisz na WOT pare minut, a tylko 1/4 - 10sek? :cool2: (mam nadzieje ze mniej), oczywiscie przydala by sie, ale ja mam nawet chlodnice wody z 1,8 :śmiech:



auto poskladane, jest pare problemow jeszce ale kto ich nie ma.

Obrazek

nie wszyscy mieli przyjemnosc jechac doladowanym m50 2,5L a rok pozniej doladowanym 3,0 wiec napisze jakie są moje odczucia.
Slyszalem , czytalem rowniez ze stroker z 2,5 na 2,8 to jest jakas tam roznica ale nie znaczaca, sam zreszta tak myslalem ,
ale wniosek wstepny to taki ze przejscie z 2,5L na 3.0 i zmiany ktore w nim nastąpily (w moim przypadku) to obłęd

Sam silnik to calkiem inny wygar tzn glos z wydechu, jest ciszej , jest brutalniej - jak bym slyszal m3 bez wydechu ale nie dokonca.
Nie liczac tego ze turbina (gt35 replika) wstaje teraz bardzo szybko i kolejny raz to napisze a wcale niechce robic sobie reklamy - jest szczalem w 10 ;) , przy 3500 + - bedzie pelny boost , (wiec tak jak planowane bylo zagosci nowa - lubie czekac na boost dluzej :śmiech: ) to bez NIEJ auto jest mega elastyczne, brutalne ! juz od 1000rpm, tak jak by tam siedzialy vanosy i doladowania z kosmosu, a dziwne bo 2,8 strokerem jechalem strojac vortecha i jakos nie bylo mega roznic - pierwszy raz takie cos czuje mimo ze silnik odprezony. Przyjemnie sie jezdzi poprostu bez doladowania, jak mocnym dieslem .
Zawor blow off jak wczesniej na postoju dodajac gazu ani nie syknal , tak teraz ladnie sapie jak by turbinka byla za mała (bo jest :tongue: )

Alternator nie laduje , pompa cos nie tegos,a tak pozatym to mialem 0,4 bara + - i banan na twarzy .
Docieram na ostro wedle recepty - ostro docierasz - masz ostro duzo koni :wink2: byle nic nie dupnie to za 3 tyg 1/4 czestochowa.


bedzie grubo , juz jest na malym doladowaniu :wink2: 3majta sie.

pozdrawiam .
Awatar użytkownika
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047
Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: elmo0104 »

Jakiś film daj;) Jestem ciekawy jak to chodzi!!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

tak na początek 0,9 bara ... przed sss w rudnikach (zostało 4 dni) więc jeszcze troche podocieram na ostro ...


Obrazek

Obrazek

stay tuned.
pozdrawiam
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: tdserek »

co myslisz ze powyzej 500? ps. jaki wkoncu most zostal? jakie przelozenie i skrzynia dalej zf? z 2.8?
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: sierRKA »

czekam Kamil na wyniki z sss :ok:
jaki masz pomysł na dolot kiedy będzie pomagał eaton?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

sierRKA pisze:czekam Kamil na wyniki z sss :ok:
jaki masz pomysł na dolot kiedy będzie pomagał eaton?
pomysl juz jest pol roku na to, po czestchowie wpadnie etap 2 stage 2 czyli eaton + ssacy + wtryski normalne :dry:

tdserek pisze:co myslisz ze powyzej 500? ps. jaki wkoncu most zostal? jakie przelozenie i skrzynia dalej zf? z 2.8?
500 napewno nie, ale sprawdze to. Most dlugi z zeszlego sezonu , nie ma laga miedzy biegami teraz na najdluzszym moscie, pelny ogien non stop gora obrotow , skrzynia zwykla z 316i kto by przeplacal :wink2:
elmo0104 pisze:Jakiś film daj;) Jestem ciekawy jak to chodzi!!
jutro nagram filmik.
ODPOWIEDZ