BMW e30 M50B32 2xVanos T 700/800 1,4 bar
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
A to przepraszam. Byłem przekonany że M12 wejdą. No sory w każdym razie.
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Turbo-Team
- Posty: 313
- Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:00
- Imię: Krzysiek
- lokalizacja: Wojnicz
- Lokalizacja: Wojnicz
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Super kolektor
Moze na zdjęciach taki duży, ale czy on tam wejdze bez problemu? Jaka stal ? 


- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Całość wykonana jest z nierdzewki, flansze 12mm, pod turbo na t4, długość każdego runnera to 65cm...(zeszło jakieś 27 kolanek i 2m ruły
) Co do montażu to wchodzi dopiero jak wykręcę łapę silnika i delikatnie za dźwignę silnik.(jak go strugałem to do 4 runnera jeszcze wchodził bez kombinacji...) Kto robił już kolektor dla siebie to wie z czym to się wszystko je, a jak jest z miejscem w bmw nie trzeba nikomu gadać
. Jak skończę to wrzucę fotki z zamontowanym.


- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Mistrzostwo świata
Czym to będziesz finalnie spawał?
Bo widzę że jeden runner już objechany migiem

Czym to będziesz finalnie spawał?
Bo widzę że jeden runner już objechany migiem
BMWexpert Motorsport
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Co do spawów to wszystko lecę tigiem z osłoną gazów od wewnątrz. Lecę na większym amperażu (drutu też nie żałuje) i z zewnątrz może nie wygląda pięknie ale swoją robotę zrobi... Jeden runner ob spawałem na starcie żeby później nie było większych niespodzianek po spasowaniu wszystkiego...
-
- User
- Posty: 78
- Rejestracja: 25 kwie 2010, o 16:00
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: Poznan
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Spawać takiego zawijasa to masakra, sam wiem jak czasami gdzieś ciężko dojść tigiem.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Ładny, tylko czemu nierdzewka? Elementy w gatunku 304/316/321 (w tym "L") mają gorsze właściwości fizyczne w wysokich temperaturach niż dużo tańsza stal czarna, i przez to między innymi są dużo bardziej podatne na pękanie.
Sprawdzałeś czy da się go założyć do auta bez podnoszenia silnika? I jak będzie z dostępem do wszystkich śrub mocujących go do głowicy? U mnie z równoodległościowym kolektorem był dostęp do 23 śrub od góry silnika.
Sprawdzałeś czy da się go założyć do auta bez podnoszenia silnika? I jak będzie z dostępem do wszystkich śrub mocujących go do głowicy? U mnie z równoodległościowym kolektorem był dostęp do 23 śrub od góry silnika.
www.turboBMW.pl
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Jak każda rura była robiona to przymierzałem na aucie i jak pisałem przy 5 runnerze stwierdziłem że się nie obejdzie bez dźwigania w celu montażu. Chodź naprawdę brakuje minimalnie i wystarczy lekko brechom dźwignąć i wchodzi. Co do śrub to wszystko pójdzie od dołu kręcić, jedynie mogę mieć problem z górną śrubą przy rozrządzie. (wszystkie rurki się tam schodzą, a inaczej z takim kolektorem nie szło, na początku myślałem żeby od flanszy puścić rułę zbiorczą i do niej równe runnery, ale ostatecznie jakoś wszystko pomieściłem tak jak jest)
Co do materiału to wcześniej też miałem z nierdzewki i problemów nie było, a z innymi nie chcę kombinować. (materiało znawcą nie jestem i nie widzę sensu dyskutować który lepszy/gorszy).
Co do materiału to wcześniej też miałem z nierdzewki i problemów nie było, a z innymi nie chcę kombinować. (materiało znawcą nie jestem i nie widzę sensu dyskutować który lepszy/gorszy).
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Gratuluję, kawał dobrej roboty; całkiem sprytnie udało się ulokować WG, ciekawe jak będzie wyglądać już w aucie.
www.turboBMW.pl
- Aguirre
- Turbo-Team
- Posty: 345
- Rejestracja: 12 lut 2011, o 15:09
- Imię: Bogusław
- lokalizacja: Łowicz
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
Wydech i turbo gabarytowo w porównaniu z silnikiem robi wrażenie
.

GG 9597379
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
masakra 
dobra robota, ja sie tylko pytam jak ty to na aucie przykręcisz

dobra robota, ja sie tylko pytam jak ty to na aucie przykręcisz

BMWexpert Motorsport
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: BMW e30 M50B32 2xVanos T
mega kolektor
(widzę w nim sporo godzin pracy)

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl