Jakiś czas temu zacząłem kompletować graty na coś nowego i oto rezultaty. Klima dalej na miejscu co nie było łatwe. Silnik wstępnie wystrojony na dotarcie na 1b które pojawia się przy 2700rpm , docelowo pewnie około 1.5b ale to dopiero po zimie

Model: E36 Coupe
Silnik:
Blok M50B25
Wał korbowy M51D25
Tłoki N54B30
Korbowody M50NV
UPG MLS 0.75mm + szpilki m10
Panewki korbowodowe ACL
Panewki główne seria
Pompa oleju M52 + napinacz łańcucha
Układ dolotowy:
Turbosprężarka Holset HX40w z wywalonym WG
Intercooler 600x300x76
Dolot 2.75"
Układ wydechowy:
3"
Tłumik środkowy i końcowy RM Motors
Wastegate 44mm w glebę
Całość w osłonach termicznych mojego wykonania
Układ paliwowy / wtryskowy:
Wtryski Bosch 630cc
Regulator 3.5Bar
Pompa paliwa 255lph
Elektronika / wskaźniki:
Sterowanie EMU Classic
Przerobiona ori wiązka , wywalone wszystko co zbędne
Sterowanie doładowaniem EBC
Cewki TFSI
Układ chłodzenia:
Termostat 76°
Przerobiona podstawa oleju ( dospawane wyjścia na chłodnicę i zmieniony obieg)
Chłodnica oleju 9 rzędów przewody zakute teflonowe
Układ napędowy:
Skrzynia ZF
Sprzęgło jednomas + docisk m57 z E60
Dyfer Szpera 25% 3.15 po remoncie
Zawieszenie:
MTS
Układ hamulcowy:
Zaciski i tarcze E46 330D