Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Blacha pisze:
Drix92 pisze:...a tył ślizgać:)
Bez trakcji to nie drift tylko upalanie lka, nie po to się modzi geometrie tylnych kół na jak największy styk opony z jezdnią żeby się "ślizgała" :frusty:
Im większa takcja tym większa prędkość w drifci i więcej dymu :cool2:
Wąski powodzenia na D. O., przyjede pokibicować :wink2:
nie dziękuje żeby nie zapeszyć :P

jak coś to wpadaj w piątek bo szczerze powiem nie wiem w jakim stanie jest moja forma no i na treningi wiele czasu mi nie zostało , oczywiście będę klepał "żabę" na 110% !!!!!!!!!!!!!!!! :devill2: i dam z siebie wszystko ale różnie bywa (żeby się nie okazało że nie przejdę kwalifikacji :( )
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

Szykuj sie Waski na strojenie mam nadzieje ze szyby juz sa bo opony juz mam ;)

Obrazek
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Rekwiruje te gumki na D.O. hehehe :heh:

Dzięks :ok:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Blacha »

Niechce cie martwić ale:

Cytat z regulaminu D.O.
"8.2. Zasady modyfikowania pojazdów.
...
c. Rozmiar opon nie musi odpowiadać rozmiarowi opon fabrycznych. Zezwala się stosowanie opon bieżnikowanych posiadających dopuszczenie do ruchu w Unii Europejskiej. Stosowanie opon typu slick jest zabronione"

Pisze to tylko dla tego, że niechciałbym żeby cie zdyskwalifikowali a w SDS już kiedyś była taka historia jak jeden życzliwy doniósł na gościa z czech :dry:
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

Blacha pisze:Niechce cie martwić ale:

Cytat z regulaminu D.O.
"8.2. Zasady modyfikowania pojazdów.
...
c. Rozmiar opon nie musi odpowiadać rozmiarowi opon fabrycznych. Zezwala się stosowanie opon bieżnikowanych posiadających dopuszczenie do ruchu w Unii Europejskiej. Stosowanie opon typu slick jest zabronione"

Pisze to tylko dla tego, że niechciałbym żeby cie zdyskwalifikowali a w SDS już kiedyś była taka historia jak jeden życzliwy doniósł na gościa z czech :dry:

Spoko mam jeszcze R1R :heh:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Efekty pracy z dziś, dzięks Forti :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: k64 »

niezle to wyglada teraz! mat daje rady ! tylko ten zderzak przedni nie odpowiada mi nieco ale co tam :ok:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

http://www.youtube.com/watch?v=jwR1gvfaoGo" onclick="window.open(this.href);return false;
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

Maly update bo Waski super zajety, dobrze sie bawi ;)

Tak wygladala zaba po zalozeniu slikow z przodu, przed strojeniem.

Obrazek
Obrazek

Oczywiscie jak ktos ogladal filmik to widzial ze samochod naprawde zle chodzil, po paru minutach po tym filmie samochod nie odpalal. Walczylem ecumasterem co sie dzieje, a okazalo sie ze wskaznik paliwa oszukiwal i pokazywal jakies 20l jak nie bylo wogole paliwka w listwie, dopiero po 1 dniu Waskiemu sie przypomnialo ze licznik oszukuje. Jak juz udalo sie dojsc ze to paliwko, Waski polecial po niezbedna zupe.

Obrazek

Po tej sytuacji dalej mielismy jakis cyrk z paliwem samochod ciezko odpalac i slabo chodzil po mimo poprawienia mam w ecumasterze, okazalo sie ze przekaznik pompy jest uszkodzony, ale to nie wszystko jak doszedlem ze przekaznik szwankuje, po rozwiazaniu problemu, dalej samochod pracowal jakby paliwo dalej nie dochodzilo, okazalo sie ze z pompy paliwa spadlo sitko i pompa zatykala sie jak sitko podpywalo do pompy. Tutaj fota jak Waski lowil sitko w zbiorniku hehehe

Obrazek

Jak wszystkie usterki usunelismy samochod zaczal czekac na strojenie.

Obrazek

Tutaj podziekowania dla Bobika za pomoc w transporcie i ujezdzaniu auta podczas strojenia.
Przygotowanie lawety ;)

Obrazek

Bobik wlatuje na auto dobrze ze Waski nie widzial hehehe.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak dojechalismy na lotnisko pod Olesnica oczywiscie udalo nam sie postroic autko,ale nie bez przygod. Lecimy z Bobikiem autkiem mowie koledze zeby przyspieszyl on dociska gazu chyba 4 bieg odciencie, a tu nagle Bobik krzyczy ze chyba paliwo ma na twarzy, szybko udalo sie wygasic auto. Oczywiscie drutowanie Waskiego wyszlo na jaw, polaczyl przewody paliwowe jakims sparcialem porzewodem paliwowym na dodatek stosujac tulejke ktora wystawala na 1cm z drugiego przewodu na dodatek w takim miejscu ze ledwo udalo nam sie z Bobikiem usunac usterke. Po usunieciu tego problemu zaczelismy dalej dostrajac autko, dostalismy pare uwag od Katoda (dzieki) jak wystroic to autko. Podczas przejazdow z Bobikiem doszlismy do wniosku ze auto strasznie szybko sie do kreca do konca swoich mozliwosci, dyfer ktory jest zalozony to 3,64. Wydawalo mi sie podczas strojenia jak jechalismy ze auto szybko sie konczy, podczas strojenia mowie do Bobika daj 5 bieg i cisnij, a on do mnie ze jedziemy juz od paru sekund na 5 na odcince. Mowie wam dyfer do wymiany.

Jak skonczylismy stroic Waski pozwolil polatac treningowo bokami.

Obrazek

Oczywiscie jak poprzednio z pod turbiny zaczely wydostawac sie spaliny wiec myslelismy ze jak skierujemy spaliny do gory albo w bok to jeszcze chwile polatamy i tak to wygladalo nasze drutowanie.

Obrazek

efektem tego stalo sie to

Obrazek

naprawilismy przewod od cewki 1 cylindra i myslelismy ze dokrecimy turbine, ale okazalo sie to nie mozliwe bo Waski znowu zdrutowal mocowanie tej turbiny do kolektora, przykrecil srubami bez podkladek odkrecajacych sie i nakretki z miedzi, ktore pod wplywem temperatury puscily i turbina sie odkrecila od kolektora, tak skonczylismy wczorajszy dzien.(Dziekujemy wszystkim na treningu za uzyczanie kluczy i pomoc w reanimacji zaby)

Obrazek
daniel325
User
Posty: 108
Rejestracja: 16 lut 2011, o 15:04
Imię: Daniel
lokalizacja: podlasie

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: daniel325 »

Kolego Wąski jakiej średnicy masz układ wydechowy?Widziałem że masz tłumik z możliwością wyciszenia za pomocą wkładki,czy po jej włożeniu dzwięk jest na tyle przyswajalny że można by było się poruszać po drogach publicznych?Ta turbinka pochodzi z volvo 2.3t,wyrabia do samego końca??gratuluje projektu pozdrawiam
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

w piku dawala 1bar auto stroilismy na 0,8 bara caly wydech to 2,25" przelot na koncu tlumik nie nadaje sie do jazdy po miescie musialby byc jeszcze jeden w srodku
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Relacja z dziś :
wróciłem do wrocka i przeprowadziliśmy w bobi garage wymiane śrub i uszczelki
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: Wąski »

Forti wymienił wtyczki od cewek i postanowiliśmy je założyć tak :heh:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
i wybraliśmy się sprawdzić jak to jedzie i pojawił się wyciek
Obrazek
okazało się że z węża na powrocie paliwa coś się leje , naprawiliśmy wyciek (wcześniej wymieniłem wężyki na nowe)
i nareszcie można było coś polatać :D

a tu efekty dobrego klepania :blink2:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
hz10
Forumowicz
Posty: 696
Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
Imię: Hubert
lokalizacja: Starachowice

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: hz10 »

słabe to klepanie, u mnie bandaż świeci :wink2:
Awatar użytkownika
forti
Forumowicz
Posty: 838
Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
Imię: Grzes
lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski

Post autor: forti »

hz10 pisze:słabe to klepanie, u mnie bandaż świeci :wink2:
Tez swiecil razem z kolektorem od glowicy :clap: :śmiech:
ODPOWIEDZ