m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
e tam źle odbierasz moje posty, ja pisze informacyjnie nie szyderczo choć w sumie można to tak odebrać.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
nie pisalem ze garrett jest gorszy od chinola,poczytaj moj post do tylu w ktory m pisalem o holsecie! kazdy by wolal kulki i,lzejszy i poprostu lepszy wirnik a taki wlasnie jest chociazby orginal garreta w porownaniu do chinola, ja o tym wiem i chcialbym takiego bo moglbym sie pokusic o jeszcze wieksze wartosci ... szybsze wstawanie i ciagniecie do konca a o seri gtx to juz wogolnie nie wspominam ale cena kosmiczna nie sadzisz? Ograniczeni jestesmy cenami i kazdy proboje wybrac najlepsza opcje, jeden ma 5 patykow na tytanowy wirnik a drugi ma 5 patykow ale nie widzi sensu.hz10 pisze:to porównaj i nie pisz głupot.tylko wiesz porównaj te same a nie różne. różnica jest taka że te same chińskie wirniki założone do garretta powodują wstawanie o 500 rpm później o reakcji na gaz w użytecznym zakresie nie wspomne. faktycznie nie ma kosmicznych technologii ale diabeł tkwi w szczegółach.
Jak widzisz jakas alternatywe to sypnij modelem jaki bys polecil komus a nie ciagle przepychanki forumowe lubisz sie chwalic wiedza teoretyczna i lapac za slowka widze a niestety:
klientowi nie latwo sie mowi a wiesz hz10 powiedzial ze lepiej wsadzic gtx42, bedzie najlepszy wynik w polsce jedyne 9800złi wstanie lepiej niz u . w tych chinolach - ciekawe czemu tak sie stanie no nie?
I nie wzucaj wszystkich chinoli do jednego wora Troche tego juz sprzedalem i byli tacy ktorzy mieli holsety, garrety a teraz sa mega zadowoleni.
Zreszta nie bez powodu grad planuje wlozyc cos innego czyz nie? Mozna dobrac takie wirniki i muszle ze bedzie bardzo dobrze rowniez na streeta choc to pojecie wzgledne wedlog mnie
tak na podsumowanie, http://www.youtube.com/watch?v=kHPqX3PIWBs" onclick="window.open(this.href);return false; 2.0 let, chinol, pod 500 kuca dochodzi , prawie 2 bary laduje, slyszysz tam jakis lag?
przy zmianie biegu przy wcisnietym sprzegle wogole im prawie boost nie schodzi, antilag system i pelny ogien przy kazdym biegu.
Zapytaj Karola z e30 na modelu turbiny ktory sprzedaje jak mu sie jezdzi do pracy albo Dawida lamika z corsy r32T jak mu sie po hamburgery jedzie.
Z glowa dobrana turbina, dobre strojenie i jest pieknie.
Popytaj tez jego brata co o tym wszystkim sadzi, a buduje sprzety do rajdow i driftu i myslisz ze pozwolil by sobie na zalozenie czegos co nie ma szybkiej reakcji na gaz?
pozdrowka
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Przy założeniu tego samego setupu i strony gorącej - wydajność kompresora i przebieg doładowania w funkcji obrotów nie zależą jedynie od rozmiarów fizycznych wirnika i masy wirującej. Zależą również od kształtu wirnika, ilości łopatek, kąta natarcia, krzywizny, różnicy w wysokości wysokich i niskich łopat (jeśli występują). Takie małe róznice wręcz nie do zauważenia gołym okiem rysują potem piękne idealnie proste linie na wykresach z hamowni. Gwarantuję że różnica między "identycznym" z wyglądu wirnikiem Garretta GT a wirnikiem z chińczyka sięgnie spokojnie 5-15% na minus tego drugiego.
Wiem że zdarzają się turbiny chińskie które są dość trwałe (pojęcie bardzo wzgledne) jak za tą cenę, generują dużą moc w stosunku do ceny, są nowe w cenie regenerowanej a z regeneracją to też loteria, no i przede wszystkim sa tanie. Prawda jest taka że cena to główna zaleta, nie oszukujmy się, gdyby nie finanse nikt by się nie zastanawiał tylko kupił od razu cos innego.
Wiem że zdarzają się turbiny chińskie które są dość trwałe (pojęcie bardzo wzgledne) jak za tą cenę, generują dużą moc w stosunku do ceny, są nowe w cenie regenerowanej a z regeneracją to też loteria, no i przede wszystkim sa tanie. Prawda jest taka że cena to główna zaleta, nie oszukujmy się, gdyby nie finanse nikt by się nie zastanawiał tylko kupił od razu cos innego.
www.turboBMW.pl
- master86
- Forumowicz
- Posty: 310
- Rejestracja: 13 sty 2011, o 16:38
- Imię: Karol
- lokalizacja: Imielin
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Ja do chińczyków nic nie mam tak jak i moi znajomi, wiadomo że głównym kryterium wyboru "zmienika" zawsze jest cena. Nawet gdyby okazała się mniej trwały to w cenie org gareta możesz kupić 5 takich turbin więc nawet gdy jedna się wysra, jesteśmy na plusie. Naszymi wynalazkami nie robi się kosmicznych przebiegów, w końcu mało kto jest szejkiem i ma na działce złoża ropy. Owszem wiadomo że trochę później się turbina budzi ale czy to jest aż taki problem?, wolnossaki w serii też mają moment od 4 tyś i jak chce się pogonić to trzeba kręcić po obrotach... Jedynie w sporcie trzeba zainwestować w odpowiedni komputer(co i tak nawet z org garetem też jest wskazane) i wszystko można ogarnąć.
Gdybym jeszcze raz miał wybierać to znów brał bym chińczyka.
Gdybym jeszcze raz miał wybierać to znów brał bym chińczyka.
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
. masz racje za tą cene jako nowe chińczyki są bezkonkurencyjne. co do samego działania hm no cóż po prostu twoi klijenci nie jeździli z dobrze dobraną turbosprężarką ? niewiem. co do holsetów bo widze że ich nie lubisz, w sumie też ci przyznam racje bo jako seryjne są przeznaczone zupełnie do czego innego i moim zdaniem w serii nie nadają sie do benzyny, dlaczego ? dlatego że wirnik wydechowy nie ma wiele wspólnego z pojemnością obsługiwanego silnika benzynowego. holset pokazuje pazur gdy zrobimy odpowiednie połączenie kompresora z turbiną typu k26/hx,hy35 lub hx,hy35/40. taka hybryda jest nie wiele droższa od chińczyka (jak ktoś wie gdzie kupić i ma zdolności do składania puzli to wyjdzie dużo taniej) a parametry pracy no cóż to trzeba odczuć na własnej skórze bo przekazać werbalnie sie nie da .
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
obecnie na wypróbowanie też wziąłbym chińczyka z jakąś mała dupą. garrett się ceni, a ciężko przeznaczyć połowę budżetu na samego ślimaka.
hx35w miałem, mimo że nie jestem jego przeciwnikiem, to drugi raz bym go nie wsadził - charakterystyka jest dość mocno z dupy.
hx35w miałem, mimo że nie jestem jego przeciwnikiem, to drugi raz bym go nie wsadził - charakterystyka jest dość mocno z dupy.
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Należy się mały update. Silnik cały czas upalam jako n/a w e30. Upalam to trochę za dużo powiedziane, bo czasu na zabawę jest zdecydowanie mniej, ale codziennie dojeżdżam autem do pracy i nawet w takim setupie sprawia mi dużo frajdy
Udało mi się odkupić kolektor z mojej starej e36 i jest plan, żeby po małej modyfikacji włożyć go do e30 razem z gt35@0.83ar. Na razie pozostało mi do zrobienia kilka pierdół, które niestety muszą poczekać, ze względu na drugi projekt, który robi się równocześnie. Z czasu można jeszcze dużo urwać - najlepszy 0-60 jaki udało mi się zrobić to 02.8. Myślę, że to dobry wynik, biorąc pod uwagę, że auto nie jest do końca wystrojone tak jak bym chciał - z braku czasu WOT ustawiłem w dużym przybliżeniu i waha się od 12.2 do 12.8, czyli jeszcze coś tam można ugrać.
LSD 2.65
Centrum dowodzenia:
Koło
Udało mi się odkupić kolektor z mojej starej e36 i jest plan, żeby po małej modyfikacji włożyć go do e30 razem z gt35@0.83ar. Na razie pozostało mi do zrobienia kilka pierdół, które niestety muszą poczekać, ze względu na drugi projekt, który robi się równocześnie. Z czasu można jeszcze dużo urwać - najlepszy 0-60 jaki udało mi się zrobić to 02.8. Myślę, że to dobry wynik, biorąc pod uwagę, że auto nie jest do końca wystrojone tak jak bym chciał - z braku czasu WOT ustawiłem w dużym przybliżeniu i waha się od 12.2 do 12.8, czyli jeszcze coś tam można ugrać.
LSD 2.65
Centrum dowodzenia:
Koło
-
- User
- Posty: 102
- Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
- Imię: Michał
- lokalizacja: Puławy
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Bardzo fajny streetowy samochod.
Trzy pytania:
1. Na jakim przelozeniu dyfra uzyskales to przyspieszenie (skrzynia z tego silnika)?
2. Jaka moc ma ten zestaw, buda odchudzona?
3. Ile Ci to pali trasa/miasto?
Trzy pytania:
1. Na jakim przelozeniu dyfra uzyskales to przyspieszenie (skrzynia z tego silnika)?
2. Jaka moc ma ten zestaw, buda odchudzona?
3. Ile Ci to pali trasa/miasto?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
grad, z tego co wiem brales odemnie 1,0 ar gt35 chyba ze cos innego tez jeszce kupiles.
Po ile kupiles racelogika - niechcesz mi na tydzien go pozyczyc?
Po ile kupiles racelogika - niechcesz mi na tydzien go pozyczyc?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
1. 2.65 / ZF SD 310
2. nie wiem
3. nie liczyłem dokładnie ile spala, ale pewnie coś około 10 trasa 15 miasto 30 upalanie
kamil, z turbiną stało się dokładnie to co było z tobą ustalone
rl odkupiłem od znajomego w rozsądnych pieniądzach, na razie działa
2. nie wiem
3. nie liczyłem dokładnie ile spala, ale pewnie coś około 10 trasa 15 miasto 30 upalanie
kamil, z turbiną stało się dokładnie to co było z tobą ustalone
rl odkupiłem od znajomego w rozsądnych pieniądzach, na razie działa
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
wychodziło 2,65 ze szpera? czy przełożyłeś środek, a zostawiłeś przełożenie ?
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
E34 z M51 ma dyfer pasujący do E30 ,na dużej bańce z przełożeniem 2.65 i trafiały się szpery. Wystarczy dekiel od E30 przykręcić
ale wg to trochę przydługi. Tutaj coś w okolicach 3 było by ciekawsze wg mnie.
ale wg to trochę przydługi. Tutaj coś w okolicach 3 było by ciekawsze wg mnie.
-chałturnik-
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Właśnie to jest dyfer z 2.5 tds e34, przekręciłem tylko dekiel. Dyfer kupiony z myślą o przyszłych modach, wg mnie teraz jest faktycznie przydługi, ale później będzie w sam raz.
Jeszcze kilka fotek - trochę bije drutem ale sukcesywnie chowam wszystko gdzie się da.
Perlik pospawał mi swirl pota, ale jeszcze go nie zamontowałem.
Jeszcze kilka fotek - trochę bije drutem ale sukcesywnie chowam wszystko gdzie się da.
Perlik pospawał mi swirl pota, ale jeszcze go nie zamontowałem.
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Węże paliwowe puściłeś pod autem? Podłączyłeś się pod ori rurki?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Tak, węże są puszczone pod autem, kompletnie nowe, prawą stroną a nie lewą jak w oryginale.