m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
-
- User
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 lut 2011, o 19:57
- Imię: Michał
- lokalizacja: SZO
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
A v'ka gdzie wyląduje?
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
V'ka to nowy zakup Niestety pozostanie N/A
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
W związku z tym, że seryjny manometr w chinolu przestał działać - postanowiłem go zupgrejdować.
Działa wyśmienicie, polecam.
Przed:
Po:
Działa wyśmienicie, polecam.
Przed:
Po:
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
teee ja widze ze ty uzywasz czujnika do oleju , niby tak samo wygladaja ale nie wiem czy paliwko go nie uszkodzi .
swoja droga zegar pod maska u mnie jeszcze jest + trojnik + czuj. paliwa do gauganow w srodku - o 0,5 sie roznia wskazania
swoja droga zegar pod maska u mnie jeszcze jest + trojnik + czuj. paliwa do gauganow w srodku - o 0,5 sie roznia wskazania
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
tutaj mam drugi czujnik oleju. Do dwoch czujnikow planuje jeden zegar i przelacznik kabla sygnalowego, zeby nie upiekszac kabiny jak choinki w swieta
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
mam rozumiec zegar taki zwykly z motozbytu, no w sumie dobry pomysl bo nie gracisz kabiny = ale przelaczanie to tak nie bardzo jak lecisz na wot i nie masz pogladu i na cisnienie oleju i paliwa.g-rad pisze:tutaj mam drugi czujnik oleju. Do dwoch czujnikow planuje jeden zegar i przelacznik kabla sygnalowego, zeby nie upiekszac kabiny jak choinki w swieta
-
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Paliwo raczej mu nie zaszkodzi, natomiast jego wskazania są dość mało zgodne z prawdą w stosunku chociazby do tego czujnika z nowszej serii autogauge sm peak... bo widzę, że to czujnik taki jak w zegarach autogauge indiglo albo smoke itp...?
Wóz natomiast prezentuje się bardzo fajnie !!
Wóz natomiast prezentuje się bardzo fajnie !!
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Widzę kolego że też kombinujesz z tłoczyskami z motorów serii N, mam pytanie bo mam kpl tłoków z n53 ale mają średnicę swożnia 20mm i średnice na wale 50 co mnie przy moim m54 wogóle nie ratuje. Wg ETK tłoki z N54 mają średniće swożnia 22mm jesteś mi to w stanie potwierdzić czy już średnio bo motor złożony? Oraz jak byś mógł mi powiedzieć o ile niższy jest tłok od tego z m54
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
tłok od n54 jest wyższy od m54
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
a jaki jest jego wymiar od środka swożnia do szczytu? Pytam ponieważ chce wywalić swoje ori tłoki na rzecz tych z N54 ale nigdzien ie mogę znaleźć wymiarów a wiem że te z m54 są chyba najniższe z mozliwych (chyba żę się mylę) i wtedy musiał bym krótsze korby dać
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Silnik odpalony i wstępnie dotarty, w weekend zlewam pierwszy olej. Oprócz cykającej szklanki i mikro wycieku z pod uszczelki miski - wszystko wydaje się być OK. Co dziwne szklanki nie klepały przed remontem a pod miską jest nowa uszczelka erlinga, oczywiście powierzchnie przylegające dokładnie wyrównałem i oczyściłem
W międzyczasie wymieniłem trzy magle z e36, jeden miał problem uszczelniaczami, drugi losowo blokował się na ślimaku, dopiero trzeci jest w miarę ok
Tak jak pisał hz10, tłok jest wyższy od m54b30 o 1,2mm i korbowód spłaszczony w miejscu mocowania sworznia.
W międzyczasie wymieniłem trzy magle z e36, jeden miał problem uszczelniaczami, drugi losowo blokował się na ślimaku, dopiero trzeci jest w miarę ok
Tak jak pisał hz10, tłok jest wyższy od m54b30 o 1,2mm i korbowód spłaszczony w miejscu mocowania sworznia.
-
- User
- Posty: 102
- Rejestracja: 11 maja 2011, o 01:19
- Imię: Michał
- lokalizacja: Puławy
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Co do uszczelnienia miski. Korzystam z korkowych uszczelek AJUSA albo Elring z silikonem Reinz Renzosil i to juz nie jest do przejscia przez zaden olej.
-
- Forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
- Imię: Filip
- lokalizacja: Warszawiak
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
miski najlepiej zawsze na klej składać... reinzosil może być
- czarczi
- Turbo-Team
- Posty: 135
- Rejestracja: 27 sie 2010, o 22:03
- Imię: Cezary
- lokalizacja: łódź
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
My zawsze skladamy na klej reinza , co wiecej bez uszczelki i jak narazie zadnych przeciekow i reklamacji ;D POLECAMfilip pisze:miski najlepiej zawsze na klej składać... reinzosil może być
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m50b30 + tłoki n54 = pierwszy taki stroker w Polsce
Właśnie z tą uszczelką to mega zagadka. Jeszcze raz dociągnąłem śruby miski ile się dało a i tak olej ucieka na łączeniu miski z blokiem po stronie wydechowej nawet przy zgaszonym silniku. I to przy mineralu, pewnie jak bym teraz zalał docelowy syntetyk to przez noc by spłynął Sprawdziłem, że leci własnie na tym łączeniu, bo blok suchy, podstawa filtra i uszczelniacze też. Fajny news jest taki, że hałasująca szklanka się napełniła i komprecha równa na wszystkich cylindrach.
Mam jeszcze taki problem, że szukam jakiejś alternatywy dla prędkościomierza. Wywaliłem ori zegary i zastanawiam się co wymodzić w miarę mądrego, żeby pokazywało mi realną prędkość pojazdu.
Mam jeszcze taki problem, że szukam jakiejś alternatywy dla prędkościomierza. Wywaliłem ori zegary i zastanawiam się co wymodzić w miarę mądrego, żeby pokazywało mi realną prędkość pojazdu.