Krzysiu Ty masz w tym dystansie pod tarcze kołnierz centrujący felgę czy koło się trzyma tylko na śrubach?
Tak zostały dołozone szyby plus szyberdach , taki swap jest bardzo prosty wszystko pasuje odkręcasz manualny mechanizm i zakładasz elektryczny .Tylko musiałem sam dorobić wiązkę na przekaźnikach bo nie mam modułu konfortu a przełączniki które mam by się spaliły .
Mój błąd bo rzeczywiście jest foto a ja zasugerowałem się tym gdzie chyba jeszcze nie było na gotowo... tym powyżej.
Mam takie zaciski i chce je zamontować tylko z tarczą z Insigni bo grubość 30mm i będę musiał pogłówkować z tym dystansem bo bez niego ni jak nie idzie tego poskładać.
Mam pytanie co do wzmocnienia podłogi. Czy w taki sposób wzmacniając podłogę jak zrobiłeś to Ty, nie zmienisz ustawień, parametrów geometrii i zbieżności tylnego zawieszenia? Dokładając np. te 2 mm grubości blachy to przecież wszystko się chyba zmienia?
Niczego nie zmieni, są fabrycznie dostępne w aso wzmocnienia do M3 za 5 stów, które można wspawać do dowolnej e36 (w m3 są seryjnie) i jakoś tam nic się nie dzieje. Nawet gumy poliuretanowe mają inną (większą) wysokość, do tego mają podkładki 3 mm u góry i nic się nie zmienia.
Widać, że spawane punktowo a więc tak jak należy. I zrobione jest to porządnie wnioskując po zdjęciach. Każdy kto spawał kiedyś w pionie wie jaki to jest hardkor. Krzysiek ogarnia temat jak widać wzorowo
No właśnie, czy opłaca się jeszcze od góry spawać jeśli mówimy o doładowanym silniku? Czy chodzi o nałożenie blachy na ten profil w którym jest gwint na szpilkę od wózka, ma ktoś może jakieś zdjęcia?
Ja u siebie spawałem tylko od dołu i zastanawiam się czy warto od razu u góry wzmacniać (wklejam same linki, żeby wątku nie zaśmiecać). 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9
Co do wzmocnienia dyfra to zrobiłem to tylko dlatego że wózek był ściągany , jak widać podłoga tam jest zdrowa i nic nie pękało . Spawałem tylko od spodu ,auto jest do codziennej jazdy więc takie wzmocnienie powinno się sprawdzić .
Co do spawów to znalazłem jedną fotkę i jest to moje pierwsze spawanie od spodu .
Chyba jestem w tym temacie pierwszy raz ale muszę pogratulować roboty Fajne spalanie, mniej jak u mnie w serii (tak wiem, e34 cieższe...)
Piszę o spalaniu bo też przymierzam się do zrobienia doładowania do codziennej jazdy.
pozdro
Jak się jeździ na tym dyfrze?
Mam taki sam i trasa jest trochę męcząca, przy 140km/h okolice 4000obr/min.
Długość przełożenia byłaby idealna jakby jeszcze jeden bieg dodać