E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
Witam! Przedstawiam jedno z moich aut...tym razem jest to E36 318 is...zdjęcia przedstawiają początkowy stan auta...galeria będzie się rozwijać wraz z rozwojem projektu...
Baza:
Wartość
Numer podwozia WBABE51040JG36632
Kod typu BE51
Typ 318IS (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M42
Pojemność skokowa 1.80
Moc 103
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BOSTONGRUEN METALLIC (275)
Tapicerka STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Data prod. 1995-01-03
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr.
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier.
podgrz.
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni
lakierowany
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
Baza:
Wartość
Numer podwozia WBABE51040JG36632
Kod typu BE51
Typ 318IS (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M42
Pojemność skokowa 1.80
Moc 103
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BOSTONGRUEN METALLIC (275)
Tapicerka STOFF KLEE/ANTHRAZIT (D6AT)
Data prod. 1995-01-03
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką
S277A LM RAD/DOPPELSPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. BMW podw. spr.
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier.
podgrz.
S341A STOSSFAENGER KOMPLETT IN WAGENFARBE Zderzak - w pełni
lakierowany
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Wskaźnik temperatury zewn.
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
Sorry za post pod postem, ale serwer wyrzucał błąd
Modyfikacje
Silnik:
był m42 1,8is
jest: m50b25 (został odprężony przekładką 1mm plus 2 uszczelki 1,75mm) Kompleksowo przygotowana głowica, oraz rozwiercone kanały wydechowe i wypolerowane. Wszystkie nowe uszczelki oraz simeringi oraz panewki, olej 10W 60 Valvoline. Na ta chwile po za tym żadnych modów nie ma, jest to seryjny M50B25 bez vanos. I tak pozostanie do pierwszego wydmuchnięcia uszczelki
Układ dolotowy:
Rury alu 76mm, kolanka siliconowe Fmic, intercooler 600x300x76, Blow Off Replika HKS, Turbina GT35 (zakupiona od kolegi .)
Układ wydechowy:
Pełen przelot 3' z kwasówki, Końcowy Turboworks WG zewnętrzny 50mm
Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski: na razie 320ccm (na dniach wrzucę większe), pompa paliwa Bosch 0,44,
Elektronika / wskaźniki:
kompletuje się
Układ chłodzenia:
Chłodnica z TDS-a wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym
Układ napędowy:
Skrzynia ZF z 325i E36, sztywne koło zamachowe z M50, Tarcza 240mm z 328i E36, Docisk wraz z łożyskiem oporowym z 530d E60, Most ze szperą 25% 3,15
Zawieszenie:
4 amortyzatory sportowe FK, Sprężyny Jamex -60/-40, Felgi Borber 17' przód 8,5' tył 10'
BODY KIT i wnętrze:
Wnętrze chwilowo gołe, Kierownica Momo Corsa,
Body: M-Pakiet
Nowy silnik:
Most ze szperą:
kierownica:
Short shifter:
Pierwsze przymiarki:
Modyfikacje
Silnik:
był m42 1,8is
jest: m50b25 (został odprężony przekładką 1mm plus 2 uszczelki 1,75mm) Kompleksowo przygotowana głowica, oraz rozwiercone kanały wydechowe i wypolerowane. Wszystkie nowe uszczelki oraz simeringi oraz panewki, olej 10W 60 Valvoline. Na ta chwile po za tym żadnych modów nie ma, jest to seryjny M50B25 bez vanos. I tak pozostanie do pierwszego wydmuchnięcia uszczelki
Układ dolotowy:
Rury alu 76mm, kolanka siliconowe Fmic, intercooler 600x300x76, Blow Off Replika HKS, Turbina GT35 (zakupiona od kolegi .)
Układ wydechowy:
Pełen przelot 3' z kwasówki, Końcowy Turboworks WG zewnętrzny 50mm
Układ paliwowy / wtryskowy:
wtryski: na razie 320ccm (na dniach wrzucę większe), pompa paliwa Bosch 0,44,
Elektronika / wskaźniki:
kompletuje się
Układ chłodzenia:
Chłodnica z TDS-a wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym
Układ napędowy:
Skrzynia ZF z 325i E36, sztywne koło zamachowe z M50, Tarcza 240mm z 328i E36, Docisk wraz z łożyskiem oporowym z 530d E60, Most ze szperą 25% 3,15
Zawieszenie:
4 amortyzatory sportowe FK, Sprężyny Jamex -60/-40, Felgi Borber 17' przód 8,5' tył 10'
BODY KIT i wnętrze:
Wnętrze chwilowo gołe, Kierownica Momo Corsa,
Body: M-Pakiet
Nowy silnik:
Most ze szperą:
kierownica:
Short shifter:
Pierwsze przymiarki:
-
- User
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 cze 2012, o 13:09
- Imię: Marcin
- lokalizacja: Myszków
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
ładne autko, jakie plany mocowe? co to za turbina? ile będzie dmuchać w m50?
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
wszystko tylko nie ten kolektor ! Piszę to z własnego doświadczenia jak nie chcesz mieć problemów to załóż inny
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
A ja odradzę łącznik elastyczny. Szukaj takiego ze spiralą bo ta plecionka potrafi się urwać i zawinąć wewnątrz tak że z 3" zrobi się 3cm przelotu
-chałturnik-
-
- Turbo-Team
- Posty: 67
- Rejestracja: 21 sie 2011, o 20:27
- Imię: Jarek
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
lubi sie urwac i zawinąć jak sie ją wspawa odwrotną stroną. kazda plecionka ma wlot i wylot i jak sie ją wspawa odpowiednio to musi być ok ;];]
nowe i uzywane czesci do wszystkich marek!!!
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25
mam taki lacznik elastyczny z peszlem w srodku 3" nowy cena 150zl kolektor wydechowy tez mam na sprzedaz treadstone obrobiony:D ogolnie to powiem tak... kupuj z glowa bo i kolektor i plecionka ta jest do bani:D pozdroweczka i zycze powodzenia w projekcie
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
Pierwsze przymiarki zmian
Spawanie kolektora i inne przymiarki
Wszystko będzie ciężko upchać pod maską a więc
Spawanie kolektora i inne przymiarki
Wszystko będzie ciężko upchać pod maską a więc
-
- Turbo-Team
- Posty: 473
- Rejestracja: 5 lis 2010, o 09:49
- Imię: Pat
- lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
widzę, że też chcesz mieć dziurę w masce
jednak strasznie wysoko to wyszło, nawet downpipe idzie powyżej linii kielicha.
jak plan na maskę?
jednak strasznie wysoko to wyszło, nawet downpipe idzie powyżej linii kielicha.
jak plan na maskę?
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
to wszystko jest dosc duże by to zmiescic pod maska jeszcze w dodatku kolektor pod twin scroll połączony w jeden zewnetrzny WG i wydech 3' ale jest to auto do wieczornego polatania po miescie a wiec dziura w masce nie bedzie mi przeszkadzac bedzie tylko ładnie docięta, a być moze poniedzieli bedzie robiony jeszcze jeden kolektor taki sam wzór no moze troche mniejszy z kwasówki
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
wielu ludzi ma turbo top mount i wydech 3 cale i idzie to zmiecic nawet na bardzo duzej turbinie pod maska bez jej ciecia. szkoda ze nie pokusiles sie o przymiarki bo na bank dalo by zrobic to duzo nizej tym bardziej ze kolektor wydechowy spawales
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
mierzyłem ją i to kilka razy, ja nie mam problemu ze spawaniem bo na dniach pewnie bedzie nowy kolektor pod twin scrolltdserek pisze:wielu ludzi ma turbo top mount i wydech 3 cale i idzie to zmiecic nawet na bardzo duzej turbinie pod maska bez jej ciecia. szkoda ze nie pokusiles sie o przymiarki bo na bank dalo by zrobic to duzo nizej tym bardziej ze kolektor wydechowy spawales
( pogięte kielichy i nadkola tak mi troche nie bardzo podchodzą no chyba że już nie bedę miał wyjścia w dodatku nie chciałbym aby coś się zajarało) jeśli coś gdzieś takiego widziałeś to bardzo proszę o fotki ?
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
A co to komu przeszkadza? Turbo nad maską to więcej lansu, mnie sie podoba. Przynajmniej budzi respekt
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
projekt fajny . szkoda ze nie 2.8l o było by bardzo fajnie. Jakiej srednicy rury dałes na kolektor 48mm? pozdro
-
- Turbo-Team
- Posty: 261
- Rejestracja: 7 maja 2012, o 17:05
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Pisz
Re: E36 318is => 325i turbo m50b25 piotrpisz
42,8mm a w srodku 37,5mm ale teraz chyba bedzie nastepny kolektor z kwasówki z rur 42,4 i grubości scianki 2mm