E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
uuuu.. co za tajemnice .
skoro cisnienie skakało miedzy 6-8 bar i zwalacie to na spieprzony remont to napewno coś ze szczelnością , moze przylgnia gniazda zaworu zle osadzona była ..a moze szklanka sie blokowała ?
hmm..ciekawe ocokaman ?
skoro cisnienie skakało miedzy 6-8 bar i zwalacie to na spieprzony remont to napewno coś ze szczelnością , moze przylgnia gniazda zaworu zle osadzona była ..a moze szklanka sie blokowała ?
hmm..ciekawe ocokaman ?
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
BINGO.mcgiver pisze:a moze szklanka sie blokowała ?
Po drugim złożeniu auto nie działało na 5 cylindrze na reszcie chodziło a zaraz po tym chodziło na 5 a na 6 nie chodziło więc czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy.
Dla wyjaśnienia szklanki zjebane i zawory, każdy z innej parafii i długosci.
Nieźle co
- elmo0104
- Turbo-Team
- Posty: 2047
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
- Imię: Piotrek
- lokalizacja: Łódź
- Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Rafał otrzymuje rolkę papieru toaletowego w nagrodę:D żartuje :P Chyba właściciel wiedział że takie szopki ktoś mu wcześniej odwalił w silniku i sam nie chciał się brać za to i dał Tobie. Powinien podziękować za cierpliwość
Wstaw jakieś filmiki jak najszybciej jak auto jezdzi
Wstaw jakieś filmiki jak najszybciej jak auto jezdzi
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Nic dodać nic ująć.elmo0104 pisze:Rafał otrzymuje rolkę papieru toaletowego w nagrodę:D żartuje :P Chyba właściciel wiedział że takie szopki ktoś mu wcześniej odwalił w silniku i sam nie chciał się brać za to i dał Tobie. Powinien podziękować za cierpliwość
Wstaw jakieś filmiki jak najszybciej jak auto jezdzi
Ale właściciel chyba nie wiedział że głowica była po przejściach choć jak auto przyjechało do mnie to chodziło typowo jak V8 czy jak czoper ale myślałem że to przez kosmiczny wydech a tu taka niespodzianka.
Już chcieliśmy wszystko rozbierać na części (ponownie zwalać głowicę) i zamawiać nową wiążkę wraz z czujnikami żeby wszystko było O.k bo stara wiązka kilka razy się dymiła wcześniej.
Ecumaster już dawno podlączony.
Teraz składamy auto i będziemy próbować stroić narazie na wtryskach od M3 3.0 CZYLI 250CC czyli do 300KM powinny styknąć i może i wiecej na sportowym regulatorze paliwa.
W zapasie mamy wtryski 440cc ale założymy je jak właściciel się znudzi i przyjedzie na zakucie motoru i zwiększenie pojemności do 2.8
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
czyli szklanka na zewnatrz była uszkodzona , czy prowadnica(cylinder) szklanki w łożu?Mario pisze:BINGO.mcgiver pisze:a moze szklanka sie blokowała ?
Po drugim złożeniu auto nie działało na 5 cylindrze na reszcie chodziło a zaraz po tym chodziło na 5 a na 6 nie chodziło więc czegoś takiego jeszcze nie widzieliśmy.
Dla wyjaśnienia szklanki zjebane i zawory, każdy z innej parafii i długosci.
Nieźle co
ciekawe ile to chodziło ze jeszcze sie nie zatarło na amen.
no to musze na to dziś zwrócic uwagę bo właśnie na tapecie było rozbieranie szklanek do naga , mycie , i wypełnianie nowym olejem , a dziś bedzie wrzucany rozrząd do silnika .
-
- User
- Posty: 60
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:30
- Imię: Jacek
- lokalizacja: Płock
- Lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
po pierwsze były za długie dwa wydechowe trzonki zaworowe i jak olej dostawał się do zepsutych szklanek to podstawiał zawory i już ale co dziwniejsze jak mierzyłem szczelinomierzem to olej zdążył spierdzielić i to mnie myliło. więc już poszedłem po całośći - Mariusz nie chciał patrzec na to hehehe - Dremel w ruch i piłowanie trzonków zajęło to 20 sekund na każdym zaworze. i już maszyna działa. zastanawia mie jedno jak długo auto pojeździ na uszkodzonych szklankach?????????????????? dodatkowo olej jest do BANI - niby 15W50 syntetic MOTULA ale wiem że będzie przeciekał pomiędzy ściankami szklanek a łożem wałków i będzie kupa po raz któryś. taki olej nadaje się do nowych aut. osobiście zalewam Castrola TWS do wolnossących tych bardziej wysilonych oraz VALVOLINE VR1 RACING. do mniejszych pojemności zalewamy CASTROL EDGE SPORT 10W60.
BMW E30 332i Alpina. KIA CLARUS FUUL AMERICANOS
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Właściciel wpakował w osprzęt worek pieniędzy i chce oszczędzić na dziurawych szklankach ?
Jaki olej do wolnossaków polecacie to juz wiemy. A co najlepiej zalać do poturbowanego m50b25?
Jaki olej do wolnossaków polecacie to juz wiemy. A co najlepiej zalać do poturbowanego m50b25?
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Wtryski 440cc założone i wolne obroty się wreszcie znalazły.
Narazie auto można na wolnych-bez obciążenia pokatować od 780-1700 obr
Właściciel prosił o fotki więc wstawiam ale auto jest jeszcze nie dopieszczone, brudne i trzeba kilka rzeczy dorzucić jak osłonę stożka czy taśmę na kolektor i WG.
Oto fotki z przed 5 minut
Narazie auto można na wolnych-bez obciążenia pokatować od 780-1700 obr
Właściciel prosił o fotki więc wstawiam ale auto jest jeszcze nie dopieszczone, brudne i trzeba kilka rzeczy dorzucić jak osłonę stożka czy taśmę na kolektor i WG.
Oto fotki z przed 5 minut
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Stanowczo za dużo czerwieni pod maską. Aż bije po oczach i reszty prac MTG nie widać. Zróbcie coś z tym !! :twisted:
Widzę, że ten sam patent na osłonkę mapsensora co u mnie :lol:
Widzę, że ten sam patent na osłonkę mapsensora co u mnie :lol:
S50B30 M3turbo
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Prosiłem . błagałem kolegę żeby pozwolił mi na zmiany barw pod maską z czerwieni na zajebisty niedieski z białymi czy czarnymi wstawkami ale jest twardy i mi nie pozwolił
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Auto skończone.
Zostało strojenie
tylko....
prawdopodobnie ecumaster jest walnięty bo podczas pracy silnika obroty pokazuje powiedzmy 300 mniej niż na liczniku i co chwilę pokazuje 0 obrotów jak auto ma np. 1500
Log był oglądany przez Jadźwina i teraz czekam na drugi Ecumaster.
Jak bedzie to samo to trzeba wymienić czujnik położenia wału korbowego na nowy bo nie mam więcej pomysłów.
Narazie wstępnie wystroiłem na bogato
Na wolnych jest 13.5-14 AFR a przy bycie 9.5-11AFR
Doładowanie na drugim biegu 0.6 bar przy 4000obr docelowo 0.8 b
Przy 3200 obr 0.2bara i tak do 4000 obr ale słychac jak turbo powoli nabiera obrotów i potem jakby TIR w dupę wjechał
W przyszłym tygodniu strojenie jak elektronika bedzie sprawna i FINISH
Zostało strojenie
tylko....
prawdopodobnie ecumaster jest walnięty bo podczas pracy silnika obroty pokazuje powiedzmy 300 mniej niż na liczniku i co chwilę pokazuje 0 obrotów jak auto ma np. 1500
Log był oglądany przez Jadźwina i teraz czekam na drugi Ecumaster.
Jak bedzie to samo to trzeba wymienić czujnik położenia wału korbowego na nowy bo nie mam więcej pomysłów.
Narazie wstępnie wystroiłem na bogato
Na wolnych jest 13.5-14 AFR a przy bycie 9.5-11AFR
Doładowanie na drugim biegu 0.6 bar przy 4000obr docelowo 0.8 b
Przy 3200 obr 0.2bara i tak do 4000 obr ale słychac jak turbo powoli nabiera obrotów i potem jakby TIR w dupę wjechał
W przyszłym tygodniu strojenie jak elektronika bedzie sprawna i FINISH
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
sorry za oftopa , ale teraz mi wbiłeś klina z tymi obrotami . mam problem z diagnoskopem euroscan ze mi pokazuje na wolnych 20-40-150 a na średnich ponad 7tyś i zapłon 75-77deg.
po za tym wszystko jest ok.
sprzedawca zalecił mi wymianę czujnika połozenia wałka rozrzadu ale nic to nie pomogło (wymieniłem na inny który mam uzywany) a szczerze mówiąc chodziło mi po głowie równiez wymiana czujnika połozenia wału.
musze to jeszcze spróbowac ugryżć z tym czujnikiem .
napisz po rozwiazaniu problemu o co chodziło.
powodzenia z projektem.
po za tym wszystko jest ok.
sprzedawca zalecił mi wymianę czujnika połozenia wałka rozrzadu ale nic to nie pomogło (wymieniłem na inny który mam uzywany) a szczerze mówiąc chodziło mi po głowie równiez wymiana czujnika połozenia wału.
musze to jeszcze spróbowac ugryżć z tym czujnikiem .
napisz po rozwiazaniu problemu o co chodziło.
powodzenia z projektem.
-
- User
- Posty: 179
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:15
- Imię: Mariusz
- lokalizacja: Płock
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Nadszedł dzien zakończenia projektu
Doszły dodatkowe gadgety jak turbotimery Apexi i inne pierdy które zagościły w tym projekcie.
Tyle pracy ile poszło w ten projekt, mam nadzieję że właściciel to doceni.
Auto zostało dziś finalnie wystrojone na 0.83 bara i tu podzękowania dodatkowe dla PeterGum za pomoc w strojeniu oraz udostępnienie hamowni bo jeżdżąc z laptopem na kolanach i sondą AFR w ręku cieżko sie samemu stroi a tak zrobiliśmy trochę testów na drodze i auto jest gotowe
Jutro robimy pomiar na hamowni ale z dzisiejszych wrażeń powiem jedno że M3 E46 wymięka
I zgodnie z tradycją auto na gotowo
I ZDJĘCIE PAMIĄTKOWE
Doszły dodatkowe gadgety jak turbotimery Apexi i inne pierdy które zagościły w tym projekcie.
Tyle pracy ile poszło w ten projekt, mam nadzieję że właściciel to doceni.
Auto zostało dziś finalnie wystrojone na 0.83 bara i tu podzękowania dodatkowe dla PeterGum za pomoc w strojeniu oraz udostępnienie hamowni bo jeżdżąc z laptopem na kolanach i sondą AFR w ręku cieżko sie samemu stroi a tak zrobiliśmy trochę testów na drodze i auto jest gotowe
Jutro robimy pomiar na hamowni ale z dzisiejszych wrażeń powiem jedno że M3 E46 wymięka
I zgodnie z tradycją auto na gotowo
I ZDJĘCIE PAMIĄTKOWE
- krismax
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
- Imię: Krzysztof
- lokalizacja: WLKP
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
Miło mi, że pierwszy mogę to podsumować
Cóż mogę powiedzieć;
Prezentuje się nieźle.
Opisz reakcję właściciela !!!
Kiedy odbiera autko ??
Cóż mogę powiedzieć;
Prezentuje się nieźle.
Opisz reakcję właściciela !!!
Kiedy odbiera autko ??
S50B30 M3turbo
-
- Turbo-Team
- Posty: 1412
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 19:45
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Żywiec
Re: E36 325i TURBO W TRAKCIE BUDOWY W MTG
no dobrze to wyglada , choć 2 sprawy mi sie nie podobają :
-zaduzo czerwieni pod maską ale nie pierwszy to zauwazyłem ,
-ten wydech z rozdziałem na 2 strony , jak dla mnie niezły festyn .
a i jeszcze ta blacha oddzielająca filter to tylko proforma i miejsce na następna naklejke .
pozatym ładna robota , a jeszcze tym bardziej ze m3 e46 wymięka , to nic więcej nie potrzeba .
a co sie okazało z tymi obrotami ? wina ecumastera czy jakis czujnik?
-zaduzo czerwieni pod maską ale nie pierwszy to zauwazyłem ,
-ten wydech z rozdziałem na 2 strony , jak dla mnie niezły festyn .
a i jeszcze ta blacha oddzielająca filter to tylko proforma i miejsce na następna naklejke .
pozatym ładna robota , a jeszcze tym bardziej ze m3 e46 wymięka , to nic więcej nie potrzeba .
a co sie okazało z tymi obrotami ? wina ecumastera czy jakis czujnik?