BMW E21 1980r by PERLIK - str. 15 1,8is turbo

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: Michał_Małecki »

Te poszerzenia bardzo podobne są do tych, co pare razy zakładałem do Nissana S13 :wink2: .
Maleckis Motorsport
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

Michał_Małecki pisze:Te poszerzenia bardzo podobne są do tych, co pare razy zakładałem do Nissana S13 :wink2: .
Bo to z s13 :cool2:

Jednak poszerzenia te będą ;)
Dzisiaj ogarnołem już tak w 80 % całą elektrykę w rekinie i troche wnętrze.
BMW e28
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

Doszła uszczelka sylikon to bierzemy się za składanie głowicy.
Obrazek
Obrazek
ten skrzat to ja.
Obrazek

I małe pytanie odnośnie przewodów od wody. Nie przewiduje narazie u siebie nagrzewnicy tak więc mogę oba wyjścia śmiało połączyć ze sobą by woda miał obieg (czerwone kółeczka na fotce) I co zrobić z wyjściem z głowicy ? (niebieskie kółko) zaślepić całkiem ? Czy gdzieś to podpiąć ?

Obrazek
BMW e28
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: Michał_Małecki »

Niebieski możesz zaślepić. Czerwone możesz połączyć razem ze sobą, ale pamiętaj o wyjściu na zbiorniczek wyrównawczy. Pozdr.
Maleckis Motorsport
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

Z tydzień temu odpaliłem rekina, przejechałem się nim parę razy i przez swoją nie uwagę zrobiłem zwarcie na kablach. Walczyłem z tym do wczoraj, sprawdziłem wszystko co było możliwe i wszystko co może mieć wpływ na odpalenie silnika. Podpinałem drugiego kompa, wymieniałem czujniki i nic. Odpiąłem wszystkie kable i podpiąłem tylko silnik, odpalił ! Wychodzi na to ze wiązka kabinowa robi gdzieś zware, wiec zacząłem ją sprawdzać. Niby cała niby nic nie zjarane, ale udało się znaleźć prawdopodobnego winowajcę ! Okazał się nim włącznik od świateł awaryjnych ! Nie wpadł bym na to że ma on jakiś wpływ na odpalenie silnika, a jednak jakiś ma heh. Rozebrałem go poczyściłem i teraz autko pali. Komp i reszta gratów dobra.
30 letnie auto i takie patenty w nim siedzą ? Włącznik narazie działa ale przydało by się wymienić ale nowy kosztuje 185 zł.

Między czasie jak już nie dałem rady patrzeć na kable to bawiłem się z tym :
Zawias ta technix, kupiłem ten bo wyszedł mnie 1/2 ceny z alledrogo.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ulepiłem takie ŁOOOO ! poszerzenia
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pod maską jeszcze jest dobry zorpierdziel, ale juz nie długo :)
Obrazek
Czarne znaczki przód i tył. Klapa cała zakurzona.
Nie no fotkie dodam jutro bo ta co była jest masakryczna :)
BMW e28
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

A ! Takie pytanko jeszcze mam odnośnie jazdy autkiem.
Rekin ma większe wtryski, silnik dłubany no i kompresor, nie jest wystrojony a jest na do tarciu. Można im teraz jeździć spokojnie docierając silnik, bez pałowania oczywiście ?
BMW e28
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

Nie no nie czaje faz jakie ma to auto, wczoraj odpaliło a dzisiaj już ie chciało. Ile się nakurwił*m, złościłem, i powiedziałem, że spale rekina albo zrobię z niego kurnik dla kur których nie mam to wzieło i go ruszyło i odpalił.
A tak O pracuje, chciałem pojeździć dzisiaj ale burza jest więc nie ma jak.

http://www.youtube.com/watch?v=48WDj2CwSfw" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=3-Q9s3hT-W4" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW e28
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: Karolo »

Co on na wolnych tak zassiewa te węże? Masz jakiegoś by passa podłączonego i czy krokowy jest dobrze włączony w układ?
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

Karolo pisze:Co on na wolnych tak zassiewa te węże? Masz jakiegoś by passa podłączonego i czy krokowy jest dobrze włączony w układ?
Węże zasysa temu bo auto pracuje w pod ciśnieniu, dzieje się tak tylko jak stoi, podczas jazdy jest normalnie.
Żadnego by passa nie mam, nie bardzo wiem o co z tym chodzi i z czego i jak to wpiąć.
BMW e28
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: DOHC »

Proponuje dać sobie spokój z jazdami do strojenia , doprowadź wiązkę do ładu i jedz do kogoś kto Ci to wystroi , warto by ten piec troche dotrzeć i dobrze żeby paliwo nie lało się szerokim strumieniem wtedy bo zmywa ono film olejowy z cylindrów... szkoda by było go zniszczyć bo fajny sprzęt się szykuje

pozdrawiam
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

No dzisiaj prawie ogarnąłem gwint na tył, prawie bo tylko jedną stronę.
Nowe amorki na tył --- ps. do rekina nie ma takich bajerów
Obrazek
Wymagały drobnej przeróbki, mianowicie trzeba było przespawać dolne mocowanie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
No i w rekinie.
Obrazek
Jutro ogarnę drugą stronę i ustawie auto tak jak ma być.

Wyjechałem dzisiaj tez na malutką przejażdżkę, auto na luzie pracuje w nadciśnieniu ok -0.5 bara ale podczas jazdy na 1 lub 2 biegu przy obrotach ok 2500 - 3000 doładowanie jest już ok 0.4 bara. Wyżej nie kręciłem.

Musze najpierw wystroić rekina by jeździć bo wtryski mocno leją, nie przepala wszystkiego i na odpalenie potrzebuje ze 100 litrów prawie. Kwestia tylko kto i za ile mi to wystroi.
BMW e28
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: Wąski »

W pełni podziwiam Twój projekt. Przy robieniu swojego auto włożyłem mase pracy ale to i tak mało w porównaniu do Ciebie.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
TOMMY
User
Posty: 17
Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
Imię: Tomek
lokalizacja: Pruszków

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: TOMMY »

Ja dopiero zaczne noją bunie składac ale po twoich zdjęciach to pełen szacun by doprowadzic do takiego stanu pozdro :pasuje:
TOMMY
User
Posty: 17
Rejestracja: 23 lis 2010, o 17:54
Imię: Tomek
lokalizacja: Pruszków

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: TOMMY »

a mam pytanko?sam giołeś klate czy ktoś i jaki koszt był tego?
perlik
Turbo-Team
Posty: 340
Rejestracja: 1 lis 2009, o 10:32
Imię: Łukasz
lokalizacja: BIA

Re: E21 1980r BY PERLIK - odpalony !

Post autor: perlik »

TOMMY pisze:a mam pytanko?sam giołeś klate czy ktoś i jaki koszt był tego?

Klatkę giąłem sam na giętarce hydraulicznej, koszt hmm nie pamiętam jaki ale nie dużo, tyle co za rury.

W odpowiedzi na parę PW:
Projekt na razie poszedł w odstawkę bo zacząłem nareszcie budowę domu i na rekina nie mam czasu niestety. Krew mnie zalewa jak widzę go stojącego w garażu ale cóż budowa pochłania cały czas i kasę he he. A i w dodatku biorę ślub we wrześniu do tego praca i ogarnięcie samochodu dla brata. :śmiech:
BMW e28
ODPOWIEDZ