Model: E30 Touring
Modyfikacje
Silnik: przekładka na M50B25NV
Układ dolotowy: FMIC 550x280x65 , orurowanie 2.5", blow off hks style
Układ wydechowy: kolektor stal czarna 3 stopniowa zmiana średnicy, wydech 3", frontpipe dedykowany do S13 przerobiony pod E30 , 2 tłumiki przelotowe , 3 v-bandy
Układ paliwowy / wtryskowy: siemens deka 430cc, pompa SKV
Elektronika / wskaźniki: ECU Master DET 3, wskażniki EGT, boost, temperatura i ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, voltomierz
Układ chłodzenia: chłodnica e30 324TD klima
Układ napędowy:
skrzynia ZF 5 biegów, wał napędowy wykonany z 2 przez ZEM Wałbrzych e30 325+ e34 525, dyfer duża głowa TDS 2.55
felgi chwilowo przód 9x16 et 6 215/40R16 , tył 8,5x17 et 5 215/40R17
Zawieszenie: TA Technics , przespawane leża przednich sprężyn -3cm, poliuretany wszędzie gdzie się dało
Układ hamulcowy: seria
BODY KIT i wnętrze: dokładka zimowa M-technic, wnętrze m-pakiet: sportsitze + czarna podsufitka
M50 dziś zostało wyrwane z budy,
zawieszenie przednie i tylne jeszcze przed wieczorem też wyląduje w garażu w celu wspawania fasolek,
Na tył przygotowane już wahacze z compacta
Przednie piasty to modyfikowany McPerson z E30+piasta e34 + wykonane na zamówienie tulejki i nakrętki
[URL=http://s12.photobucket.com/user/pa ... .jpg[/img][/url]


Więcej zdjęć jak tylko rozbiorę silnik.
a póki co polecam folder na buckecie: http://s12.photobucket.com/user/pajak24 ... t=3&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;