e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 835
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

ooo, teraz lepiej :heh:

zakładaj opony 265/35/18 i ładuj 1,4b chociaż :) 700hp+ bez problemu hamuje u siebie jakby co :P
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

no z tymi oponami to jest dziwna sprawa bo teraz mam 275/35/19 - ale moze mieszanka jakas slaba/stara. Auto przypiete do podlogi za tylni wozek i sie slizgalo.
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Miś »

Zależy od rolek, prędkości na kołach przy odcinie (czyli biegu). Wiele czynników.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

zdublowany post - do wyrzucenia
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Miś pisze: 23 maja 2022, o 00:21 Zależy od rolek, prędkości na kołach przy odcinie (czyli biegu). Wiele czynników.
Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h






dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - :ph34r: O co kaman?

Obrazek
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Miś »

Zależy od rolek i obciążenia - są rolki gładkie, są jodełkowane...
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 835
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

corey pisze: 26 maja 2022, o 17:49
Miś pisze: 23 maja 2022, o 00:21 Zależy od rolek, prędkości na kołach przy odcinie (czyli biegu). Wiele czynników.
Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h






dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - :ph34r: O co kaman?

Obrazek
700hp hamowałem na 265/35/18 Zeknova (semislick) przypięty jedynie dwoma pasami do tyłu za rozpórkę (haki w podłodze). Sporo zależy od długości wybiegu (obciążenia). Fury powyżej 600hp trzeba hamować często już na krótkich wybiegach rzędu 1500-2000. Hamownia dynoproject z szerszym rozstawem rolek.

Może ten dynojet z USA to hamownia inercyjna jakaś? :tongue:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 31 maja 2022, o 20:58
corey pisze: 26 maja 2022, o 17:49
Miś pisze: 23 maja 2022, o 00:21 Zależy od rolek, prędkości na kołach przy odcinie (czyli biegu). Wiele czynników.
Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h






dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - :ph34r: O co kaman?

Obrazek
700hp hamowałem na 265/35/18 Zeknova (semislick) przypięty jedynie dwoma pasami do tyłu za rozpórkę (haki w podłodze). Sporo zależy od długości wybiegu (obciążenia). Fury powyżej 600hp trzeba hamować często już na krótkich wybiegach rzędu 1500-2000. Hamownia dynoproject z szerszym rozstawem rolek.

Może ten dynojet z USA to hamownia inercyjna jakaś? :tongue:

Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.

U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.

Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
Awatar użytkownika
PiotrTF
Turbo-Team
Posty: 426
Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
Imię: Piotr
lokalizacja: Mława/Warszawa
Lokalizacja: Turbo Familia
Kontakt:

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: PiotrTF »

corey pisze: 31 maja 2022, o 22:07 Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.

U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.

Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
Masz bardzo szybko narastający moment obrotowy, dlatego się ślizga.

U nas po 3 latach te ryflowanie zaczyna pomału znikać, widać różnice pomiędzy środkiem rolki a jej brzegami.

W dynoproject masz wkręcane w hamownie oczka, łap za wózek / zawieszenie i ściągaj auto do dołu :cool2:
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

PiotrTF pisze: 25 cze 2022, o 02:40
corey pisze: 31 maja 2022, o 22:07 Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.

U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.

Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
Masz bardzo szybko narastający moment obrotowy, dlatego się ślizga.

U nas po 3 latach te ryflowanie zaczyna pomału znikać, widać różnice pomiędzy środkiem rolki a jej brzegami.

W dynoproject masz wkręcane w hamownie oczka, łap za wózek / zawieszenie i ściągaj auto do dołu :cool2:
Auto zlapane za tylni wozek pasami w ksztalcie X. Z tego co sie zorientowalem to duzo tunerow ktorzy mierza duzo mocnych fur ustawia obciazenie na 1500-2000 - chyba tu jest klucz do nie slizgania sie.

Narazie pomiarow nowych nie bedzie bo rozebralem auto do poprawienia wygladu - zostal jeszcze przod.

Przed rozebraniem pojezdzilem dwa dni na doladowaniu 1.3 -1.4 bara (tak jak bylo ustawione na hamowni tylko sie slizgalo) i bylo calkiem spoko, napewno warto zainwestowac w jakies klejace opony, ale nawet w tym poslizgu auto sie dobrze prowadzi - nie ma strachu jak mialem w e36.

Wymienilem turbo na pte6875 gen 2 z dupa 0.81, wtryski na 2200 , dolozylem druga pompe paliwa. Wsadzilem tez glowice po domowym portingu.
Duzo sie zastanawialem nad tym modem bo to troche pracy ale patrzac na stary setup z portowana glowica jednak roznica powyzej 6000 obr jest duza, nawet na chinskim turbo.

Po zdjeciu glowicy wszystko wyglada git - zadnych sladow detonacji czy zlego spalania.

Obrazek - nowy sprzet, narazie najdrozsze turbo jakie montowalem :heh:

Nie moge sie doczekac jak bedzie to wstawac, narazie przygoda z precision jest bardzo dobra. To bedzie koniec upgradow w m30 na seryjnym slupku.
Jeeet
Forumowicz
Posty: 304
Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
Imię: Marek
lokalizacja: Swinde

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Jeeet »

Kolego jak masz jakiś materiał to wrzucaj ,jestem fanem wątku. :piwo:
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

Dzisiaj odbylem pierwsza jazde na PTE6875.MBC nieruszany z poprzedniego setupu. Wyjechalem i jedzie to agresywnie. Naprawde slabo jest z trakcja.
Wrocilem do garazu, paczam w logi a tam nabilo prawie 2 bary doladowania, 50%DC z wtryskow 2200ccm. :eee:
Wklejam logi, jeden bar przy 3200obr, prawie 2 bary przy 3800, uwazam ze super wstawanie jak na turbo o potencjale 1150km. Troche gorzej od chinskiego gt35 :śmiech:

Auto nabralo checi do jazdy :heh:

Czekam az ostygnie, wymienie olej, dociagne glowice i jade na probe strojenia.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 835
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: KonradGT »

To Ty boostcut'a nie masz żadnego ustawionego choćby dla bezpieczeństwa?
corey
Forumowicz
Posty: 306
Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
Imię: Paweł
lokalizacja: Lublin

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: corey »

KonradGT pisze: 17 wrz 2022, o 21:24 To Ty boostcut'a nie masz żadnego ustawionego choćby dla bezpieczeństwa?
Mialem wczesniej problemy z przerywaniem przy wchodzeniu w boost. Wylaczylem boostcut droga eliminacji i tak juz zostalo z "rozbiegu".
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1816
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze

Post autor: Miś »

Przy wstawaniu na 1bar masz 20-22 stopnie zapłonu?

Jeśli Ci tyle przyjmuje to albo masz rocket fuel albo źle trigger wpisany (rzeczywisty kąt zapłonu będzie niższy).
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
ODPOWIEDZ