e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
ooo, teraz lepiej
zakładaj opony 265/35/18 i ładuj 1,4b chociaż 700hp+ bez problemu hamuje u siebie jakby co :P
zakładaj opony 265/35/18 i ładuj 1,4b chociaż 700hp+ bez problemu hamuje u siebie jakby co :P
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
no z tymi oponami to jest dziwna sprawa bo teraz mam 275/35/19 - ale moze mieszanka jakas slaba/stara. Auto przypiete do podlogi za tylni wozek i sie slizgalo.
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Zależy od rolek, prędkości na kołach przy odcinie (czyli biegu). Wiele czynników.
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
zdublowany post - do wyrzucenia
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h
dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - O co kaman?
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Zależy od rolek i obciążenia - są rolki gładkie, są jodełkowane...
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
700hp hamowałem na 265/35/18 Zeknova (semislick) przypięty jedynie dwoma pasami do tyłu za rozpórkę (haki w podłodze). Sporo zależy od długości wybiegu (obciążenia). Fury powyżej 600hp trzeba hamować często już na krótkich wybiegach rzędu 1500-2000. Hamownia dynoproject z szerszym rozstawem rolek.corey pisze: ↑26 maja 2022, o 17:49Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h
dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - O co kaman?
Może ten dynojet z USA to hamownia inercyjna jakaś?
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
KonradGT pisze: ↑31 maja 2022, o 20:58700hp hamowałem na 265/35/18 Zeknova (semislick) przypięty jedynie dwoma pasami do tyłu za rozpórkę (haki w podłodze). Sporo zależy od długości wybiegu (obciążenia). Fury powyżej 600hp trzeba hamować często już na krótkich wybiegach rzędu 1500-2000. Hamownia dynoproject z szerszym rozstawem rolek.corey pisze: ↑26 maja 2022, o 17:49Skrzynia gs6-53DZ - hamowane na 5 tym biegu. dyfer 3.64. - predkosc pomiaru jest w tabelce obok wykresu <240km/h
dzisiaj ogladalem filmik z usa na FB, m30 turbo , hamownia dynojet. Opony - waziutkie, auto nie "przydupione" do ziemi tylko zlapane za hak w belce z tylu. wynik 709 KM i zero uslizgu - O co kaman?
Może ten dynojet z USA to hamownia inercyjna jakaś?
Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.
U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.
Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 426
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Masz bardzo szybko narastający moment obrotowy, dlatego się ślizga.corey pisze: ↑31 maja 2022, o 22:07 Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.
U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.
Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
U nas po 3 latach te ryflowanie zaczyna pomału znikać, widać różnice pomiędzy środkiem rolki a jej brzegami.
W dynoproject masz wkręcane w hamownie oczka, łap za wózek / zawieszenie i ściągaj auto do dołu
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Auto zlapane za tylni wozek pasami w ksztalcie X. Z tego co sie zorientowalem to duzo tunerow ktorzy mierza duzo mocnych fur ustawia obciazenie na 1500-2000 - chyba tu jest klucz do nie slizgania sie.PiotrTF pisze: ↑25 cze 2022, o 02:40Masz bardzo szybko narastający moment obrotowy, dlatego się ślizga.corey pisze: ↑31 maja 2022, o 22:07 Jakos tak nie chce mi sie wierzyc w te 709km.
U mnie hamowane na 5tym biegu. Na poczatku obciazenie ustawione na 4000 a potem na 3000.
Rolki byly ryflowane - jodelka w poprzek rolki.(chyba wszystkie dynoproject sa takie). Opony 2 letnie ladne ale nie zaden semislick.
U nas po 3 latach te ryflowanie zaczyna pomału znikać, widać różnice pomiędzy środkiem rolki a jej brzegami.
W dynoproject masz wkręcane w hamownie oczka, łap za wózek / zawieszenie i ściągaj auto do dołu
Narazie pomiarow nowych nie bedzie bo rozebralem auto do poprawienia wygladu - zostal jeszcze przod.
Przed rozebraniem pojezdzilem dwa dni na doladowaniu 1.3 -1.4 bara (tak jak bylo ustawione na hamowni tylko sie slizgalo) i bylo calkiem spoko, napewno warto zainwestowac w jakies klejace opony, ale nawet w tym poslizgu auto sie dobrze prowadzi - nie ma strachu jak mialem w e36.
Wymienilem turbo na pte6875 gen 2 z dupa 0.81, wtryski na 2200 , dolozylem druga pompe paliwa. Wsadzilem tez glowice po domowym portingu.
Duzo sie zastanawialem nad tym modem bo to troche pracy ale patrzac na stary setup z portowana glowica jednak roznica powyzej 6000 obr jest duza, nawet na chinskim turbo.
Po zdjeciu glowicy wszystko wyglada git - zadnych sladow detonacji czy zlego spalania.
- nowy sprzet, narazie najdrozsze turbo jakie montowalem
Nie moge sie doczekac jak bedzie to wstawac, narazie przygoda z precision jest bardzo dobra. To bedzie koniec upgradow w m30 na seryjnym slupku.
-
- Forumowicz
- Posty: 304
- Rejestracja: 27 lut 2011, o 17:06
- Imię: Marek
- lokalizacja: Swinde
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Kolego jak masz jakiś materiał to wrzucaj ,jestem fanem wątku.
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Dzisiaj odbylem pierwsza jazde na PTE6875.MBC nieruszany z poprzedniego setupu. Wyjechalem i jedzie to agresywnie. Naprawde slabo jest z trakcja.
Wrocilem do garazu, paczam w logi a tam nabilo prawie 2 bary doladowania, 50%DC z wtryskow 2200ccm.
Wklejam logi, jeden bar przy 3200obr, prawie 2 bary przy 3800, uwazam ze super wstawanie jak na turbo o potencjale 1150km. Troche gorzej od chinskiego gt35
Auto nabralo checi do jazdy
Czekam az ostygnie, wymienie olej, dociagne glowice i jade na probe strojenia.
Wrocilem do garazu, paczam w logi a tam nabilo prawie 2 bary doladowania, 50%DC z wtryskow 2200ccm.
Wklejam logi, jeden bar przy 3200obr, prawie 2 bary przy 3800, uwazam ze super wstawanie jak na turbo o potencjale 1150km. Troche gorzej od chinskiego gt35
Auto nabralo checi do jazdy
Czekam az ostygnie, wymienie olej, dociagne glowice i jade na probe strojenia.
- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 835
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
To Ty boostcut'a nie masz żadnego ustawionego choćby dla bezpieczeństwa?
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1816
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: e38 + m30b35 + wiadro jednak na gorze
Przy wstawaniu na 1bar masz 20-22 stopnie zapłonu?
Jeśli Ci tyle przyjmuje to albo masz rocket fuel albo źle trigger wpisany (rzeczywisty kąt zapłonu będzie niższy).
Jeśli Ci tyle przyjmuje to albo masz rocket fuel albo źle trigger wpisany (rzeczywisty kąt zapłonu będzie niższy).
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance