Średnio, podobnie jak Chińczyk gt3582r 0.63 tyle że mój Borg to 0.82 ale wątpię że jego wydajność dojdzie do 530KM jak gt3582r na pb, w 2.8 przed 3k rpm zaczynało się coś dziać na 2 biegu a przy 3.5 zrywało trakcję, teraz w 3.0 mam nadzieję że będzie lepiej, po strojeniu i podpięciu EBC zobaczymy
E46 330it LPG M52tuB30 545KM wykres str 7
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28 STAGE 2 str 4
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 328it LPG M52tuB28 STAGE 2 str 4
Udało Ci się w tym Defi uzyskać odczyt boost z kolektora ssącego z czujnika Defi zamiast obd?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
- PiotrTF
- Turbo-Team
- Posty: 425
- Rejestracja: 19 mar 2012, o 11:29
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Mława/Warszawa
- Lokalizacja: Turbo Familia
- Kontakt:
Re: E46 328it LPG M52tuB28 STAGE 2 str 4
E36 / M50B25 / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Hamownia DynoProject
Hamownia DynoProject
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28 STAGE 2 str 4
Tak, normalnie bez problemów, niby coś pokazuje ale co dokładnie to nie sprawdzałem ale czujnik wygląda tak samo jak poprzedniego zegara Depo a ten ok pokazywał. Nie podpinałem się jeszcze pod OBD2 bo głównie na temperaturach tylko mi zależało, ale wolną chwilą może siądę do tego, może w zimie, bo fajne funkcje są i można mierzyć sobie czasy chyba z tego co widzę.
P.S. Dziękuję za schemat EBC, z pomocą kumpla go rozszyfrowaniem i biorę się na dniach za podpięcie.
1. Bo mam fabryczne przewody paliwowe, i max taki mix podobno wytrzymają dłuższy czas, po za tym słyszałem opinie że bez ff przy dużych proporcjach silnik ma fochy bo etanol nie zawsze kupi się o takim samym stężeniu %.
2. Bo łatwiej się liczy niż 30%
3. Auto to daily i przy 50% mógł bym czasem mieć problem z dostępnością w lepszych pieniądzach niż z allegro oraz był by chyba zauważalny wzrost spalania. Plusem jest to że mam LPG więc dużo tego mixa przepalał nie będę.
W między czasie odpowietrzyłem sobie układ, podobno ma być odpowietrznik w najwyższym punkcie a węże od reduktora idą wysoko
Dolałem max, upuściłem trochę żeby pływak nie był max do góry, zmieniłem korek chłodnicy i już jest spoko bo miałem chyba zbyt twardego węża od chłodnicy
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
No i w końcu udało się za trzecim razem wystroić furę.
Za pierwszym razem była nieszczelność wtrysków, za drugim wypadnie zapłonu z nieznanej przyczyny, zmieniałem świece, cewki, nie pomogło i powyżej 1.3b wypadały zapłony, okazało się po miesiącu że filtr powietrza się stopił i zaciągnęło gąbkę do środka, był za mały przepływ.
Wczoraj z misiem udało się osiągnąć 1.55 opadający na 1.25 z racji małej turbiny, ale z efektu jestem w pełni zadowolony, 3 odpala z gazu bez problemu za każdym razem.
Za pierwszym razem była nieszczelność wtrysków, za drugim wypadnie zapłonu z nieznanej przyczyny, zmieniałem świece, cewki, nie pomogło i powyżej 1.3b wypadały zapłony, okazało się po miesiącu że filtr powietrza się stopił i zaciągnęło gąbkę do środka, był za mały przepływ.
Wczoraj z misiem udało się osiągnąć 1.55 opadający na 1.25 z racji małej turbiny, ale z efektu jestem w pełni zadowolony, 3 odpala z gazu bez problemu za każdym razem.
- whatdefak
- User
- Posty: 181
- Rejestracja: 26 gru 2015, o 04:01
- Imię: Damian
- lokalizacja: podkarpacie
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
borgwarner s256sx-e z dupą 0.82 nie trzyma 1.5 bara górą? ale kaszanka
ale ogólem 550hp/780nm musi robić robotę fajny wynik wyszedł jak w m3/m4 f80 po stage1 ale troche inny power-band
ale ogólem 550hp/780nm musi robić robotę fajny wynik wyszedł jak w m3/m4 f80 po stage1 ale troche inny power-band
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
No nie trzyma, ale się mu nie dziwię, bo na benzynie wątpiłem że 500 by wyszło, K six 4 stroił m50b29 na benzynie na tym turbo to na tyle mu boost spadał że z 1.7 opadające na nie pamiętam ile, to im 460KM wyszło? Jakoś tak to pamiętam z rozmowy tel
-
- User
- Posty: 16
- Rejestracja: 3 lut 2018, o 11:16
- Imię: Karol
- lokalizacja: kozienice
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
Motor m52b28 na seryjnym tłoku? walki seria? Po wykresie wygląda jakby Bar poniżej 3 tys obrotów był
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
Auto ze mną waży 1500KG, plus kolega z którym mierzyłem czas ok 100kg.
545KM-1600KG-7.33s (100-200)
[/url]
545KM-1600KG-7.33s (100-200)
[/url]
- Miś
- Turbo-Team
- Posty: 1800
- Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
- Imię: Michał
- lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
Na 5 biegu 1bar w logu jest 2950rpm.
Jak na tą masę auta i dwie osoby to naprawdę ładny czas.
Była pełna trakcja trójką?
Dwie zmiany biegów w trakcie pomiaru?
Jak na tą masę auta i dwie osoby to naprawdę ładny czas.
Była pełna trakcja trójką?
Dwie zmiany biegów w trakcie pomiaru?
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
109-Performance
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
-
- Forumowicz
- Posty: 583
- Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Mielec
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E46 328it LPG M52tuB28 545KM wykres str 7
Bardzo ladny wynik i dobre czasy kreci. Gratki.