E36 Sedan M54B30 + GTX3582 drift gruz 644KM/770Nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Horex
Forumowicz
Posty: 292
Rejestracja: 21 paź 2014, o 20:08
Imię: Konrad
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Horex »

KonradGT pisze:Nowe elring.

30 + 60 + 90Nm, sprawdzane po dwa razy, po 24h dociagniete na 100Nm.

ale elring dedykkwane do m52 czy elring szpilki?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Zwykle M10 Elring z hurtowni dedykowane pod M52.
makii
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2015, o 21:06
Imię: rafał
lokalizacja: Przemyśl

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: makii »

Potwierdzam,że się da ja dokręcałem na 95 NM, 90 Pierwszego dnia i 95 po 12 godzinach
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

https://youtu.be/4QzkU8ZIMJI" onclick="window.open(this.href);return false;

Żółty odpala trzeci bieg na dyfrze 2.93 i semi slickach 245/40/17.

Uznalismy, że wszystko się dotarło i w przyszłym tygodniu atakujemy 600 niutonometrów.

Jak myślicie co na to korby i tłoki?

Obrazek
damian146ti
User
Posty: 24
Rejestracja: 12 paź 2015, o 21:26
Imię: damian
lokalizacja: KRK

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: damian146ti »

Blok w pełni aluminiowy czy ze stalową tuleją?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Alu :unsure:
damian146ti
User
Posty: 24
Rejestracja: 12 paź 2015, o 21:26
Imię: damian
lokalizacja: KRK

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: damian146ti »

Jeszcze kilka lat temu pisali że alu blok g. warte

Masz może zdjęcie wykresu w lepszej jakości?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Mam, jutro podeślę ;)

Wpadł też układ paliwowy na dwóch pompach fake 044 ;)

Obrazek
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: sylwester_drift »

KonradGT pisze:Alu :unsure:
Jakie jest pasowanie tłoków?
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Nie mierzyliśmy, w silniku przed turbo zdjęta i zrobiona była tylko głowica. Dół na oko wyglądał bardzo dobrze, więc nie ruszaliśmy :heh: Na pewno zużycie jakieś jest, bo to już co najmniej trzecie nadwozie które ten piec napędza :tongue:

Wpadła teraz też chłodnica oleju, temp na chłodnicy nie przekracza 90* przy upalaniu przez cały dzień w drifcie. 10W60 Valvoline. Po weekendzie przypinamy na rolki, podniesiemy lekko boost.
Kusy6
Forumowicz
Posty: 583
Rejestracja: 20 sie 2016, o 13:20
Imię: Kamil
lokalizacja: Mielec

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Kusy6 »

KonradGT pisze:Nie mierzyliśmy, w silniku przed turbo zdjęta i zrobiona była tylko głowica. Dół na oko wyglądał bardzo dobrze, więc nie ruszaliśmy :heh: Na pewno zużycie jakieś jest, bo to już co najmniej trzecie nadwozie które ten piec napędza :tongue:

Wpadła teraz też chłodnica oleju, temp na chłodnicy nie przekracza 90* przy upalaniu przez cały dzień w drifcie. 10W60 Valvoline. Po weekendzie przypinamy na rolki, podniesiemy lekko boost.
A to ciekawe, może błąd pomiarowy liczników? Ja po mieście normalnie mam teraz ok 95* przepisowo jeżdżąc.
Nie boisz się o nicasil?
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Miś »

Kwestia zegaru/termostatu olej. ;)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Awatar użytkownika
KonradGT
Forumowicz
Posty: 832
Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
Imię: Konrad
lokalizacja: Warszawa

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: KonradGT »

Termostatu brak :heh: mierzone pirometrem na chłodnicy.

To jest drift, tutaj nie ma miejsca na strach o silnik, nicasil czy alusil :devill2: Szczególnie biorąc wzgląd na styl i podejście właściciela :rolleyes2:
Awatar użytkownika
Miś
Turbo-Team
Posty: 1800
Rejestracja: 28 kwie 2013, o 10:49
Imię: Michał
lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: Miś »

Ogień musi być.

Alusil i nicasil nie mają nic przeciwko, to twarde powierzchnie, akurat o to nie ma co się martwić w m52. :)
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
sylwester_drift
User
Posty: 35
Rejestracja: 1 gru 2018, o 21:22
Imię: Sylwester
lokalizacja: Konin

Re: E36 Sedan M52B28 + GT3582 drift gruz 426KM/542Nm

Post autor: sylwester_drift »

a co z puchnącymi tłokami przy dużym egt w dricie jeśli tłoki mają seryjne pasowanie ?
ODPOWIEDZ