
viewtopic.php?p=59280#p59280
Siiiieeeemmma po długiej przerwie , E36 zmieniło definitywnie oblicze (new engine) wpadło japońskie v8 mianowicie TOYOTA 1UZFE
Przez przejedzenie się rzędowymi 6garami

Ale jak zwykle zderzyło się to z rzeczywistością i auto budowałem prawie 11 miesięcy ps. tylko wieczorami

Jest to moje pierwsze v8 twin turbo mega dużo czasu zajęło robienie customowych części które trzeba było wymyślić i poustawiać w takich miejscach żeby się udało wszystko zmieścić .
Maska się zamyka

Auto podaje fest czuć NM obecnie śmiga na 1,5bara na E85 na hamowni EMU wyszło ok 750km/950nm na rolki udam się po wymianie wałków rozrządu większy wznios więcej obrotów yeeeaa .


SPEC AUTA :
Silnik :
- Silnik Toyota 1UZ FE V8 4.0, silnik seryjny odprężony miseczkami w tłokach
- Uszczelki pod głowice stalowe Cometic
- Gniazda zaworowe frezowane na 3 kąty / zawory przeszlifowane
- Panewki ACl
- Śruby głowicy M12 12,9
- Miska olejowa / smok custom by Alek
- Łapy silnika by Alek
Turbo / Dolot
- 2x Turboworks GT30 58mm ar0.63
- Intercooler Custom By Alek
- Kolektor ssący oem przerobiony pod przepustnice elektroniczną vdo z bmw v8 m62b44
- Dolot 2x60m do ic / 76mm do silnika
- Kolektory wydechowe Custom By Alek
- 2x Wg 60mm
- 2x scream pipe 50mm
- Wydech 2x2,75cala to 3,5cala
- Bov 44mm
Paliwo
- pompy 3x 044
- wtryski 8x deki 875 short
- listwy paliwowe 2x custom 20mm by Alek
- Zasilanie teflon AN10
- Zbiornik paliwa ALU 50l plus swirl pot 2,5l
Naped
- Sprzęgło dwutarczowe spiekowe na kole zamachowym Alu od Poweride Dt i docisku z TDIka

- Skrzynia 5b z m57b30
- Wał E36 2.8 skrócony
- Dyfer 2,56 tds połośki duża głowa

Zawias / Układ kierowniczy
- Przeniesiona kolumna kierownicza
- Drążek kolumny kierowniczy Toyota Celica
- Pompa wspomagania Elektryczna Opel magiel oem Bmw e36
- Wahacze przedłużone / piasty przód custom / drążki custom
- Zawias przód podróba xyz / tył Koni z regulacja
- Wszystkie gumy zmienione na poliuretan i alu
Elektronika / Sterowanie
- Ecu Ecumaster Emu silver strojenie by Alek
- Cewki Akt. Denso / Honda K20
- Przepustnica Elektroniczna
- Trigery seryjne z 1uzfe

Wnętrze
- Klatka z załącznikiem J. od Ireco zestaw do samodzielnego montażu
- Zegary Oem E36 działają
- Tablet skonfigurowany z Emu
- Fotele Mirco
- Wyłącznik zasilania główny
- Panel ( przełączniki: ALS / LAUNCH / MAP / FUEL / POW. STER )
Filmik z drugiego treningu

>>>>>>>>>>>> https://youtu.be/vvVD_JqVRTc" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<<<<<<<
I trochę fotek auta i z budowy :
















































