E36 cupe
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: E36 cupe
No oczywiscie tylko nie prosciej by bylo jakbyscie to zrobili na tokarce a nie frezarce? Zreszta piekna robota ja marudze mojemu koledze zeby mi to zrobil. To caly czas mowi ze nie ma czasu
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 cupe
slabo sie dzieje.
sprzedalem turbine, ICka, sprzeglo.
sprzedalem turbine, ICka, sprzeglo.
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E36 cupe
why, coś nowego?corey pisze:slabo sie dzieje.
sprzedalem turbine, ICka, sprzeglo.
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 cupe
jasne, przeciez to nie koniec projektu...
pomalowalem na nowy kolor komore. kolektor dolotowy czeka na niedoczekane wtryski aby dokonczyc mocowanie listwy. sprzeglo od nowa trzeba zrobic, oczywista oczywistosc czyli dwutarczowe . turbulator w drodze. duzo czasu zajmuja pierdoly , wiazka silnikowa, mocowania czujnikow etc. przespawalem w kolektorze wejscie na nowe turbo. wkoncu auto zyskalo maske.
wkleje zdjecia jak zrobie.
pomalowalem na nowy kolor komore. kolektor dolotowy czeka na niedoczekane wtryski aby dokonczyc mocowanie listwy. sprzeglo od nowa trzeba zrobic, oczywista oczywistosc czyli dwutarczowe . turbulator w drodze. duzo czasu zajmuja pierdoly , wiazka silnikowa, mocowania czujnikow etc. przespawalem w kolektorze wejscie na nowe turbo. wkoncu auto zyskalo maske.
wkleje zdjecia jak zrobie.
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: E36 cupe
Pytanko mam odnośnie wałka który użyłeś. To jest ten o numerze 1300735??
Robiłeś jakieś modyfikacji sprężynek albo talerzyków czy zostawiasz świeżą serię? W gruncie rzeczy producent nie przewiduje zmiany tych elementów ale warto zapytać.
Robiłeś jakieś modyfikacji sprężynek albo talerzyków czy zostawiasz świeżą serię? W gruncie rzeczy producent nie przewiduje zmiany tych elementów ale warto zapytać.
-chałturnik-
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 cupe
nr walka zgadza sie. talezyki seria, sprezyny mocniejsze.Grzesi(E30)k pisze:Pytanko mam odnośnie wałka który użyłeś. To jest ten o numerze 1300735??
Robiłeś jakieś modyfikacji sprężynek albo talerzyków czy zostawiasz świeżą serię? W gruncie rzeczy producent nie przewiduje zmiany tych elementów ale warto zapytać.
troche zdjec z jesieni.
finalny turbulator, na zdjeciu w porownaniu do produktu oferowanego przez ..
strony zimne praktycznie blizniacze
jednak sekret tkwi w dupie , tzn. w czesci goracej turbiny. Osobiście preferuje wąskie/male . 0.82 a/r vs 1.06.
wtryski, krotkie bosche nowego typu , tysiace
podstawka na blok ze smarowaniem turbo.
jak zwykle brakuje paru elementow ukladanki na ktore bede musial czekac.
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: E36 cupe
Będzie grubo
-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 cupe
musze przyznac ze robi::D dlaczego turbo poprzek?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 cupe
ta mniejsza dupa tez na TS?
ladnie
ladnie
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 cupe
turbo w poprzek dlatego ze kiedys ogladalem audi tak zrobione i bardzo mi sie spodobalo, z racji cofnietego silnika moglem sobie na to pozwolic.
Przedewszystkim prostota i funkcjonalnosc.
-runnery w kolektorze w zaleznosci od cylindra maja lacznego zagiecia od 90 do ok.120st. i sa najkrotsze jakie w sumie moga byc. energia ze spalin nie bedzie rozpindalac sie po 300 zakretach jak w poprzednim kolektorze.
-dostep do wszystkiego jest bajeczny
-krociutkie i proste orurowanie do ic
-wydech, dp, rury do chlodnicy, etc. wszytsko ma duzy luz, nic nie jest na styk, nic niczego nie zaslania, dotyka.
-wszedzie moge wsadzic lapy
moglbym tak bez konca wymieniac zalety tego rozwiazania
turbo oczywiscie TS.
na wykonczeniu mam IC z orurowaniem, jest na czym zawiesic oko , wydech juz chyba 2 lata czeka na montaz, kupilem nowy zderzak mtechnik. wiazka i elektryka 99% finalnie skonczone(czekam tylko na wtyczki do wtryskow).
Do szczescia potrzebne jeszcze przednia szyba, lampy, blotniki przednie musze poszezyc pod kola, jakiestam listewki. Powoli widze koniec.
edit.
zapomnialem jeszcze, uklad paliwowy 2x bosch 040 + listwa na 2 zasilania i powrot na srodku
Przedewszystkim prostota i funkcjonalnosc.
-runnery w kolektorze w zaleznosci od cylindra maja lacznego zagiecia od 90 do ok.120st. i sa najkrotsze jakie w sumie moga byc. energia ze spalin nie bedzie rozpindalac sie po 300 zakretach jak w poprzednim kolektorze.
-dostep do wszystkiego jest bajeczny
-krociutkie i proste orurowanie do ic
-wydech, dp, rury do chlodnicy, etc. wszytsko ma duzy luz, nic nie jest na styk, nic niczego nie zaslania, dotyka.
-wszedzie moge wsadzic lapy
moglbym tak bez konca wymieniac zalety tego rozwiazania
turbo oczywiscie TS.
na wykonczeniu mam IC z orurowaniem, jest na czym zawiesic oko , wydech juz chyba 2 lata czeka na montaz, kupilem nowy zderzak mtechnik. wiazka i elektryka 99% finalnie skonczone(czekam tylko na wtyczki do wtryskow).
Do szczescia potrzebne jeszcze przednia szyba, lampy, blotniki przednie musze poszezyc pod kola, jakiestam listewki. Powoli widze koniec.
edit.
zapomnialem jeszcze, uklad paliwowy 2x bosch 040 + listwa na 2 zasilania i powrot na srodku
-
- Turbo-Team
- Posty: 219
- Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
- Imię: Łukasz
- lokalizacja: Łomża
Re: E36 cupe
Ale wielki kolektor ssący
Grubaśno to wszystko wygląda. Ten bosch 040 jaką ma wydajność? Na allegro po taniości. Są jakieś plusy po za ceną dwóch 040 zamiast jednego 044 na przykład? Czytałem kiedyś że dwie słabsze pompy nie zastąpią jednej mocniejszej jeśli chodzi o wydajność. No ale zdania tam były podzielone.
EDIT. Już doczytałem że kwestia podłączenia takiego zestawu 2 pomp jeśli chodzi o wydajność
Grubaśno to wszystko wygląda. Ten bosch 040 jaką ma wydajność? Na allegro po taniości. Są jakieś plusy po za ceną dwóch 040 zamiast jednego 044 na przykład? Czytałem kiedyś że dwie słabsze pompy nie zastąpią jednej mocniejszej jeśli chodzi o wydajność. No ale zdania tam były podzielone.
EDIT. Już doczytałem że kwestia podłączenia takiego zestawu 2 pomp jeśli chodzi o wydajność
- szarybmw
- Forumowicz
- Posty: 616
- Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
- Imię: mat
- lokalizacja: TSA
Re: E36 cupe
Projekt zacny .
A nie boisz się że bedzie łąpał ciapłe powietrze zza chłodnicy ? Czy dolot bedzie w innym miejscu ?
A nie boisz się że bedzie łąpał ciapłe powietrze zza chłodnicy ? Czy dolot bedzie w innym miejscu ?
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: E36 cupe
Czy taka muszla wydechowa z twojej turbiny podejdzie do repliki od . ( gt35 z dupa 1.06 ?) . Możesz taka załatwić ?
-
- Forumowicz
- Posty: 306
- Rejestracja: 30 paź 2009, o 23:29
- Imię: Paweł
- lokalizacja: Lublin
Re: E36 cupe
zobacze jak to bedzie sie zachowywac podczas jazdyszarybmw pisze:Projekt zacny .
A nie boisz się że bedzie łąpał ciapłe powietrze zza chłodnicy ? Czy dolot bedzie w innym miejscu ?
tak p&p to napewno nie, do swojej uzylem wirnika wydechowego garreta t3, w gt35 kamilowe jest na wirniku kkk.Pablo01 pisze:Czy taka muszla wydechowa z twojej turbiny podejdzie do repliki od . ( gt35 z dupa 1.06 ?) . Możesz taka załatwić ?
napewno mozna dopasowac do kamilowej turbiny mniejsza dupe.