w wiekszosci zdan masz racjecorey pisze:to co masz pod maska , zwane gt35/gt40/t70/super t70 etc. ( i co jeszcze chinczykom przyjdzie na mysl) to taka hybryda 3 firm
goraca strona to kopia holseta 14cm non wastegate (zadne .82 czy .84 ar), srodkiem kkk27 (tak, tak ten stary rep) i zimna strona ala garrett z wirnikiem 52-54mm(roznie podaja)
z ciekawostek to w tej samej fabryce, na jednej hali produkuja tez obudowy do tel. komorkowych![]()
wykonanie tych turbin jest naprawde wporzadku, jaja sa z wywazeniem - zalezy jak sie trafi.
Ogolnie jest to duze turbo za smiesznie mala kase. Dobrze wywarzony egzemplarz bedzie pracowal dlugo.
Jeszcze rok temu produkowali wersje z 60,5mm wirnikiem i ta sama goraca strona - to bylo pierwsze super t70 - i naprawde bylo super. Szkoda ze juz nie bedzie.

tylko czy ty te turbiny wszystkie miales w rece ze tyle wiesz? a ta hala produkcyjna to juz nie przeadzaj, znam z 20firm ktore robia te same turbiny a jednak inne i roznia sie szczegolami i ludzie pozniej szukaja czesc w silniku

6 cm2 = 0.41 A/R
7 cm2 = 0.49 A/R
8 cm2 = 0.57 A/R
9 cm2 = 0.65 A/R
10 cm2 = 0.73 A/R
11 cm2 = 0.81 A/R
12 cm2 = 0.89 A/R
14 cm2 = 0.97 A/R
15 cm2 = 1.05 A/R
16 cm2 = 1.13 A/R
17 cm2 = 1.29 A/R
19 cm2 = 1.37 A/R
i uwierz nie mam 0,97AR / 14cm . Ale zdradze ze tak sobie mierzylismy kilk turbin w rozny sposob/objetosc itd i mozna to traktowac jak 60~ ar dupka bez Twin Scroola

a ze tak zapytam , jedzie ktos na sss sosnowiec? sam mam reprezentowac bmw turbo? :evil:
