Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 9 wrz 2010, o 19:28
Nie musimy przecież już czekać. Piotrek Nowak na 1.0bar ma 568KM.
Już nie aktualne.
Dla tych co nie wiedzą, pmn ma teraz 1.2 bar i 660KM i 700Nm...
M3 3.0T 425KM/572Nm
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733 Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: g-rad » 10 wrz 2010, o 13:42
Gdzie kupiliście kolanko 4 cale -> 3 cale ?
Czy nie wpływa to na ograniczony przepływ powietrza ?
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960 Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:
Post
autor: Michał_Małecki » 10 wrz 2010, o 16:35
g-rad pisze: Gdzie kupiliście kolanko 4 cale -> 3 cale ?
Czy nie wpływa to na ograniczony przepływ powietrza ?
Nie zakładaliśmy takiego kolanka w tym projekcie.
Maleckis Motorsport
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 11 wrz 2010, o 21:46
Jestem po pierwszej jeździe.
Zapierdala strasznie.
M3 3.0T 425KM/572Nm
PMN
User
Posty: 82 Rejestracja: 27 paź 2009, o 17:37
Imię: Piotr
lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PMN » 13 wrz 2010, o 16:32
Hehe, ale się cieszę!
Jakoś wyjątkowo blisko mi do tego projektu. Super Michał, że tak to ogarnęliście - dobrze, że Os do Was trafił.
Będzie mega street masakrator
Takie parametry w ulicznym E36 będzie łomotać większość aut na drodze.
I fajnie, że jak Os się wjeździ i (hehe) będzie mu mało, to wystarczy tylko podstroić
Super!
E36 M3 Turbo @ 10.2s ET
100-200km/h - 5.9s@1bar
elmo0104
Turbo-Team
Posty: 2047 Rejestracja: 25 paź 2009, o 13:09
Imię: Piotrek
lokalizacja: Łódź
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Post
autor: elmo0104 » 22 wrz 2010, o 09:59
Ogień z rury
M5 w tyle
pogratulować Marcinowi auta a Michałowi jego budowy!
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
g-rad
Turbo-Team
Posty: 733 Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
Imię: Radek
lokalizacja: KO02MC
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: g-rad » 22 wrz 2010, o 16:59
Siekierki moje ulubione
krismax
Forumowicz
Posty: 238 Rejestracja: 24 paź 2009, o 20:02
Imię: Krzysztof
lokalizacja: WLKP
Post
autor: krismax » 22 wrz 2010, o 18:44
Kurcze, jestem naprawde pod wrażeniem. Może wpadniesz 24go października na tor poznań ? Będzie ćwiarteczka. Zrobilibyśmy małą konfrontacje
p.s. gratulacje dla Michała i jego ojca za stworzenie tej petardy
S50B30 M3turbo
slawo
Turbo-Team
Posty: 81 Rejestracja: 30 paź 2009, o 17:39
Imię: Slawo
lokalizacja: Wałcz / Londyn
Post
autor: slawo » 22 wrz 2010, o 20:11
gratuluje auta! dzwiek i przyspieszenie zwalaja z nog!
Michal i tata graty za ta robote!! rewelacja!!!
1/4 mili z BMW jest jak łowienie ryb z dziwką...jest fajnie,ale nie po to ją masz!
- bmw e30 335 turbo - stage 1- 0.6 bara ,tune up by Maleckis
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 23 wrz 2010, o 00:38
Wpaść do Poznania, to na pewno kiedyś wpadnę więc porównamy.
Ostatnio zmierzyłem osiągi auta.
0-100 - 4.8s - skaczący tył, słabe opony, problemy z trakcją do końca drugiego biegu i jeszcze lekki pasażer.
100-200 - 10.1s
M3 3.0T 425KM/572Nm
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 4 lip 2011, o 00:26
Autko dzisiaj wylądowało u Michała na kilka usprawnień, zapewne będzie opisywał co i jak
.
M3 3.0T 425KM/572Nm
korona
Administrator
Posty: 1978 Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
Imię: Adam
lokalizacja: [SRB]
Post
autor: korona » 4 lip 2011, o 06:47
Większe turbo?
Marcin przypomnij co się w końcu stało z Vortechem? Kompresor nie dawał ciśnienia?
www.turboBMW.pl
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 4 lip 2011, o 10:17
korona pisze: Większe turbo?
Marcin przypomnij co się w końcu stało z Vortechem? Kompresor nie dawał ciśnienia?
Turbo zostaje, doładowanie już nie
Vortech leży, nie został wogóle zamontowany, brak części w normalnej cenie do regeneracji.
M3 3.0T 425KM/572Nm
marcin_os
User
Posty: 35 Rejestracja: 25 paź 2009, o 21:57
Imię: Marcin
lokalizacja: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marcin_os » 3 wrz 2011, o 15:23
Samochód stoi u Maleckisów, Michał wystroił auto na doładowaniu 1.4 bara. Niedługo odbieram. Postaram się o wykres, sam jestem ciekawy co pokaże
.
M3 3.0T 425KM/572Nm