
Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
- bartpa
- Turbo-Team
- Posty: 91
- Rejestracja: 22 gru 2009, o 20:41
- Imię: bartek
- lokalizacja: małopolska
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
inoxem trzeba 

-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
nie wiem czy dobrze widze ale założyłeś wiatrak pchający
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Tak jest to wiatrak pchajacy dosc dobrze dmucha rowniez w druga strone.hz10 pisze:nie wiem czy dobrze widze ale założyłeś wiatrak pchający
-
- Forumowicz
- Posty: 696
- Rejestracja: 16 sty 2010, o 09:51
- Imię: Hubert
- lokalizacja: Starachowice
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
mam szczere wątpliwości czy da rade w aucie z turbo to raz a dwa to silnik z tego co pamiętam ma szczotki pod odpowiednim kątem do komutatora co oznacza szybką śmierć jeżeli będzie kręcił sie w drugą strone
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Tego nie wiedzialem ze ma szczotki pod katem w takim razie zamontuje go w taki sposob zeby pchal. Dzieki, pozdrawiamhz10 pisze:mam szczere wątpliwości czy da rade w aucie z turbo to raz a dwa to silnik z tego co pamiętam ma szczotki pod odpowiednim kątem do komutatora co oznacza szybką śmierć jeżeli będzie kręcił sie w drugą strone
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Miałem kiedyś założony podobny wentylator, również mial łopaty wygięte w drugą stronę i dawał rade, problem pojawiał się dopiero kiedy na dworze było ponad 30 stopni
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Mam takie pytanie , pokazywałeś zdjęcia intercoolera od iveco eurocargo . Czy jego endtanki są symetryczne ? Zastanawiam się czy jest różnica wlot/wylot ??
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Sa symetryczne boki i wejscie,wyjscie takie same.DOHC pisze:Mam takie pytanie , pokazywałeś zdjęcia intercoolera od iveco eurocargo . Czy jego endtanki są symetryczne ? Zastanawiam się czy jest różnica wlot/wylot ??
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
To super info dzieki
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Nastepny maly update w tym tygodniu planujemy z kolega ze sciagniemy glowice zalozymy nowa, odprezymy, zalozymy nowa pokrywe rozrzadu.
Tutaj kolega ktory caly czas mi pomaga i mam dzieki niemu miejsce gdzie to robic DZIEKI !!!

reszta co dzisiaj udalo sie nagrzebac
Dla potomnych zrobie tez foty jak powinno sie ustawiac walki kolo pasowe, zeby sobie poulatwiac przy rozkladaniu taka mala foto relacja dla amatorow 


Tutaj kolega ktory caly czas mi pomaga i mam dzieki niemu miejsce gdzie to robic DZIEKI !!!

reszta co dzisiaj udalo sie nagrzebac




- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Dzisiaj rozpoczelismy od rozlozenia glowicy
Ustawienie na znaczniki



tutaj troche moich znacznikow pomocniczych plus blokada napinacza lancuchu napedzajacego walek ssacy



Prace przystanely bo niemialem klucza do odkrecenia tych malych gwiazdek z przodu glowicy bo mialem tylko na 1/2" a te nasadki sa o wiele za duze do odkrecenia tych srub


Oczywiscie nie omieszkal nas problem z odkreceniem sruby kola pasowego oto jak rozwiazalismy ten problem, przy okazji ukrecilismy jeden klucz
kolega przyspawal nasadke 22 chromo molibdenowa do grubosciennej rurki


tak wygladala reszta kluczy do odkrecenia tej sruby tzw Special tool from BMW


Tak wygladala cala procedura po ktorej udalo sie odkrecic ta srube


No i jednym slowem TRZA JEZDZIC.
Ustawienie na znaczniki



tutaj troche moich znacznikow pomocniczych plus blokada napinacza lancuchu napedzajacego walek ssacy



Prace przystanely bo niemialem klucza do odkrecenia tych malych gwiazdek z przodu glowicy bo mialem tylko na 1/2" a te nasadki sa o wiele za duze do odkrecenia tych srub


Oczywiscie nie omieszkal nas problem z odkreceniem sruby kola pasowego oto jak rozwiazalismy ten problem, przy okazji ukrecilismy jeden klucz
kolega przyspawal nasadke 22 chromo molibdenowa do grubosciennej rurki


tak wygladala reszta kluczy do odkrecenia tej sruby tzw Special tool from BMW


Tak wygladala cala procedura po ktorej udalo sie odkrecic ta srube


No i jednym slowem TRZA JEZDZIC.
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Po włożeniu przekładki pomiędzy uszczelki i tak nie uda Ci się ustawić wszystkiego zgodnie z Twoimi kolorowymi kreskami
.
Nie jest ważne w jakiej pozycji skręcisz koła pasowe do wałków. Ważne jest abyś skręcił je ze sobą, kiedy wał i oba wałki będą na znaku GMP. Reszta jest nieważna tak prawdę mówiąc.
Powodzenia,
Michał.

Nie jest ważne w jakiej pozycji skręcisz koła pasowe do wałków. Ważne jest abyś skręcił je ze sobą, kiedy wał i oba wałki będą na znaku GMP. Reszta jest nieważna tak prawdę mówiąc.
Powodzenia,
Michał.
Maleckis Motorsport
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Hehehe nawet nie pomyslalem o tym. Dzieki za info.Michał_Małecki pisze:Po włożeniu przekładki pomiędzy uszczelki i tak nie uda Ci się ustawić wszystkiego zgodnie z Twoimi kolorowymi kreskami.
Nie jest ważne w jakiej pozycji skręcisz koła pasowe do wałków. Ważne jest abyś skręcił je ze sobą, kiedy wał i oba wałki będą na znaku GMP. Reszta jest nieważna tak prawdę mówiąc.
Powodzenia,
Michał.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Tuning garage widzę działa ostro :P
dobrze nic chłopaków nie zatrzyma
dobrze nic chłopaków nie zatrzyma

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw E36 M50B25 turbo Made in PRC T04E
Chyba chciales powiedziec HOME MADE PERFORMANCE, przynajmniej dzieki tobie projekt ruszyl z kopyta dzieki.Wąski pisze:Tuning garage widzę działa ostro :P
dobrze nic chłopaków nie zatrzyma
Nastepne narzedzie from BMW do blokowania walu w odpowiedniej pozycji



A tak wyglada silnik po 19 latach i przejechanych 330 000km






slizg glowny


tutaj po umyciu denek tlokow




tutaj rozmiar tlokow


tutaj czeka juz glowica na wymiane i foto starej

