Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Co do mojej "żaby" to powiem tak dyfer mam 3.64 (duża głowa) na 4 biegu mogę robić co chce jechać meeeega pełnymi bokami przy doładowaniu 0.85 więc myśle że auto już naprawdę ciekawie jedzie jedyne co koła 14" i 15" już chyba odpadają i muszę szybko załatwić na D.O. 16-stki ponieważ 3 sekundy i fura zjada opony poza tym "nie kleją " mam nadzieję że już więcej niespodzianek na mnie nie czeka i uda się pojechać normalnie D.O.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Dawaj fotohz10 pisze:słabe to klepanie, u mnie bandaż świeci


Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
fajny efekt , po relacjach musi się fajnie odpychać . Wyeliminujesz z czasem wszystkie druty z auta i będzie git . Gratuluje
pozdrawiam
pozdrawiam
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Panowie caly wczorajszy dzien to testy przed dzisiaejszymi kwalifikacjami do DO non stop jakies dziwne sytuacje wczoraj skonczylismy stroic przed 24:00 (Waski opowie jak juz bedzie po zawodach) Turbina laduje 1,2 bara postaramy sie zeby obnizyc to doladowanie ale westgate jest za maly i nie zabardzo daje sie zmusic aby upuscil. Trzymajcie kciuki za autko i Waskiego i Bobika. 

-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Waski jak ci poszlo na zawodach??? nawet nie mialem czasu podejsc i pogadac, jak nie trening to kilka chwil w cieniu albo jeszcze jakies zmienianie kol w aucie, a parkowales swoja bryczke kilka metrow od mojej[czerwono-czarne e30].
Widzialem kilka twoich przejazdow i mam wrazenie ze nie trafiles w przelozenie dyfra, troszke chyba za krótki?
Pozdro i mam nadzieje ze jakos przyjedziesz kiedys do nas na wyrazow i bedzie okazja do wymiany doswiadczen oraz moze jakies tsuiso???
Widzialem kilka twoich przejazdow i mam wrazenie ze nie trafiles w przelozenie dyfra, troszke chyba za krótki?
Pozdro i mam nadzieje ze jakos przyjedziesz kiedys do nas na wyrazow i bedzie okazja do wymiany doswiadczen oraz moze jakies tsuiso???
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Witajcie
wracając do tematu auto skończyliśmy składać w czwartek w nocy przełożyliśmy bezpieczny zbiornik paliwa od Bobika (dzięks) do mnie i pomogło, okazało się że u mnie na seryjnym zbiorniku paliwo odpływa pompa nie podaje paliwa i stąd te wszystkie problemy.
Kiedy zaczęliśmy w nocy już stroić auto okazało się ze westgate jest zbyt mały i nie nadąża upuszczać ciśnienia auto zostało wystrojone na 1,2 bara i turbina ładowała płynnie tak od 2200 obr do 4400 bylo mniej wiecej 0,6 bara pózniej non stop 1.2 . Gdyby mi ktoś powiedział że to turbo tyle nadmucha to bym go wyśmiał gdybym nie widział i czuł
tego , trochę się bałem ze moje m50 tego nie wytrzyma na zawodach ale już innego wyjścia nie było. No i te widoki marchewek z wydechu i wielkich wystrzałów bezcenne chyba pół wrocławia wiedziało że sroimy auto ( widok miny Pana kierującego fokusa którego wyprzedziło e30 i po puszczeniu gazu dobre kilka sekund paliło sie paliwo w wydechu bezcenne
)
W piątek rano pojechaliśmy na tor na treningi ,auto zamiatało jak szalone jednak okazało się ze dyfer jest jeszcze zbyt krótki ale tragedii nie było , później przyszedł czas na kwalifikacje i do dziś pluje sobie w brodę że nie było więcej czasu żeby potrenować i tego że nie założyłem 16-stek jak to mówią maszyna gwizda tylko kierowca..........
W kwalifikacjach i ja i kolega Bobi odpadliśmy ale i tak byłem zadowolony z tego że udało się pojechać i polatać po tak długiej przerwie no i oczywiście z tego że moja "żaba" działa i ma się dobrze zniosła trochę chłostania na 1.2 bara i nic jej nie jest DZIĘKI Forti za to że porządnie ją dolałeś i nić się nie stało :
to chyba tyle foto zamieszczę jak tylko będę miał chwilę
teraz w planach zewnętrzny westgate wystroić auto na 0.9 , długi dyfer i poszerzenia które już są
wracając do tematu auto skończyliśmy składać w czwartek w nocy przełożyliśmy bezpieczny zbiornik paliwa od Bobika (dzięks) do mnie i pomogło, okazało się że u mnie na seryjnym zbiorniku paliwo odpływa pompa nie podaje paliwa i stąd te wszystkie problemy.
Kiedy zaczęliśmy w nocy już stroić auto okazało się ze westgate jest zbyt mały i nie nadąża upuszczać ciśnienia auto zostało wystrojone na 1,2 bara i turbina ładowała płynnie tak od 2200 obr do 4400 bylo mniej wiecej 0,6 bara pózniej non stop 1.2 . Gdyby mi ktoś powiedział że to turbo tyle nadmucha to bym go wyśmiał gdybym nie widział i czuł


W piątek rano pojechaliśmy na tor na treningi ,auto zamiatało jak szalone jednak okazało się ze dyfer jest jeszcze zbyt krótki ale tragedii nie było , później przyszedł czas na kwalifikacje i do dziś pluje sobie w brodę że nie było więcej czasu żeby potrenować i tego że nie założyłem 16-stek jak to mówią maszyna gwizda tylko kierowca..........
W kwalifikacjach i ja i kolega Bobi odpadliśmy ale i tak byłem zadowolony z tego że udało się pojechać i polatać po tak długiej przerwie no i oczywiście z tego że moja "żaba" działa i ma się dobrze zniosła trochę chłostania na 1.2 bara i nic jej nie jest DZIĘKI Forti za to że porządnie ją dolałeś i nić się nie stało :

to chyba tyle foto zamieszczę jak tylko będę miał chwilę
teraz w planach zewnętrzny westgate wystroić auto na 0.9 , długi dyfer i poszerzenia które już są

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Mega się cieszę, że kolejne doładowane BMW jest konkretnie chłostane w drifcie bez wymiękania! 

Maleckis Motorsport
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski




tutaj widac pożyczony zbiornik od Bobika

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Gdyby ktoś pytał to tak się nosi opony



Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Dla mnie mega
Planujesz dalsze starty w jakiś sesjach driftu w tym roku?

sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Hej chyba w tym roku już lipa zawody w karpaczu tylko zawodnicy z licencją , ostatnia runda sss Biała Podlaska wiec jak dla mnie mega daleko no i ostatnie zawody w poznaniu chyba również są dla zawodników z licencją , ale mam Cichy plan wbić się tam chociaż na trening bo na torze poznań mega się lata 

Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- User
- Posty: 124
- Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
- Imię: marek
- lokalizacja: czestochowa
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
Waski 8-9 pazdziernik wyrazow drift-open
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m50 b25 vanos Turbo by Wąski
gdzie to znalazłeś bo nic na stronie D.O. nie ma ?
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl