Docelowo karoseria będzie oklejona w kolejną pstrokatą wizję mojego brata, także spokojnie - będą się różnić od siebie oba driftowozy.Wąski pisze:Widzę podobne barwy dobrze że to e36 nie e30 :P hehehe
Fajnie się wszystko składaPozdro
Samochód od paru dni jest już jeżdżący. Borykamy się jednak z problemem natury elektrycznej. Przy driftowaniu i lataniu po nierównościach silnik przygasa - gdzieś gubi masę. Jesteśmy w trakcie poszukiwania przyczyny. Po drodze okazało się, że skrzynia, którą Bartek kupił, miała krzywy wałek (nie dostrzegliśmy tego) i biegi nie chciały wchodzić na pracującym silniku. Musimy także podmienić/dołożyć drugi wiatrak, ponieważ obecny z Nissana nie jest wystarczający - silnik grzeje się na dłuższym postoju.dzidzia24 pisze:No i jak? Auto już jeździ?
Jak wrażenia po frezowaniu Eatona,jest różnica?
Prawdę mówiąc, jesteśmy rozczarowani efektami frezowania wyjścia Eaton'a. Przebieg i wysokość ciśnienia doładowania praktycznie się nie zmieniła. Jeżeli się zmieniła, to o tak małą wartość, że montaż intercoolera o większej pojemności niż dotychczas, zakrył ten wzrost.
Pozdrawiam,
Michał.