BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka 316KM 453NM
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Projekt stanął w miejscu z przyczyn nie związanych z naszą pracą.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Szkoda , zamysł spodobał mi się na tyle że mimo że nie mam jeszcze auta bazy zacząłem powoli kompletować graty
. Mega mnie to ciekawi jak one wstaną .
pozdrawiam

pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Całkiem fajny ten czarny mat wam wyszedł.Ja dzisiaj męczyłem się ze swoim ale wyszedł dość nędznie.Macie może jakieś porady jak się do tego zabrać?
-
- Forumowicz
- Posty: 217
- Rejestracja: 9 paź 2010, o 15:27
- Imię: arek
- lokalizacja: Jaworzno
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Są jakieś postępy w projekcie ?
- Szpera
- Forumowicz
- Posty: 286
- Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: Bielsk
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
a jaka jest różnica między tymi turbinami z tdsa 11g a 13g ?
Głodna nie jest sobą,Doładuj Ją!sprzedam turbogt35
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=9&t=26" onclick="window.open(this.href);return false;Szpera pisze:a jaka jest różnica między tymi turbinami z tdsa 11g a 13g ?
Pierwsza strona na górze, są tam dokładne wymiary
www.turboBMW.pl
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Michał mozesz wrzucic lepsze zdjecia kolektor wraz z zalozonymi turbinami ?
- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Niestety teraz nie mam takiej możliwości. Samochód nie stoi u nas w warsztacie. Na szczęście ma wrócić jakoś na wiosnę na skończenie projektu. Tylni kolektor wydechowy - ten bliżej grodzi - to praktycznie kolektor stalowy M52 z przyspawaną odpowiednią flanszą pod TD04. Natomiast przedni kolektor to custom od początku do końca. Pozdr.
Maleckis Motorsport
-
- User
- Posty: 194
- Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
- Imię: Pawel
- lokalizacja: Katowice
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Od jutra zaczynam dzialac wlasnie z 2x turbo z tdsa i dlatego pytam o foty ktore ulatwily by praceMichał_Małecki pisze:Niestety teraz nie mam takiej możliwości. Samochód nie stoi u nas w warsztacie. Na szczęście ma wrócić jakoś na wiosnę na skończenie projektu. Tylni kolektor wydechowy - ten bliżej grodzi - to praktycznie kolektor stalowy M52 z przyspawaną odpowiednią flanszą pod TD04. Natomiast przedni kolektor to custom od początku do końca. Pozdr.

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Okay, it is back!
Doloty i wydech pokończone. Wjechały wtryski 440cc oraz DET3 w opcji Fuel Implant. Pierwsze strojenia za nami i powiem Wam, że tak dziko wjeżdżającego boostu i takiej reakcji na gaz wcześniej nie doświadczyłem...
Szybkie spy photo (pozycja drugiego stożka tymczasowa, chcieliśmy już stroić
):

Stay tuned,
Wittchen Marcin & Małecki Michał.
Doloty i wydech pokończone. Wjechały wtryski 440cc oraz DET3 w opcji Fuel Implant. Pierwsze strojenia za nami i powiem Wam, że tak dziko wjeżdżającego boostu i takiej reakcji na gaz wcześniej nie doświadczyłem...
Szybkie spy photo (pozycja drugiego stożka tymczasowa, chcieliśmy już stroić


Stay tuned,
Wittchen Marcin & Małecki Michał.
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Niezmiernie mnei cieszy to co piszesz !!!!
Napisz jakieś konkrety , kiedy się pojawia boost ? Ile dmuchacie i czy trzyma do końca
Pozdrawiam
edit
wrzućcie jakieś dźwięki jakie to z siebie wydaje
Napisz jakieś konkrety , kiedy się pojawia boost ? Ile dmuchacie i czy trzyma do końca

Pozdrawiam
edit
wrzućcie jakieś dźwięki jakie to z siebie wydaje

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Wczoraj wieczorem skończyliśmy strojenie z Marcinem. Dmuchamy ostatecznie 1.2bar. 1.0bar doładowania jest już od 2400, 1.2bar od 2600-2700 na 4. biegu. Na biegach wcześniejszych trudno określić (nawet po logach), bo jest "od razu". Niestety boost nie utrzymuje się do końca. Od około 5000 RPM płynnie spada do 0.9bar. Jak zaczynaliśmy strojenie to boost = 0.7bar utrzymywał się przez cały zakres obrotów silnika. 1.2bar wydaje się być optymalnym, bo jak podkręcaliśmy jeszcze MBC, to spadek doładowania na wyższych obrotach był już bardziej odczuwalny. Możliwe, że jeżeli byłby EBC, to można byłoby ten spadek zniwelować. Natomiast sądze, że jest to blisko końca wydajności zestawu 2xTD04-11G w 2.8. Lecę do warsztatu, pozdr.DOHC pisze:Niezmiernie mnei cieszy to co piszesz !!!!
Napisz jakieś konkrety , kiedy się pojawia boost ? Ile dmuchacie i czy trzyma do końca![]()
Maleckis Motorsport
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
super, pewnie z auta zrobil sie niezly wariat
Jest szansa na rolki , czy olewacie i cieszycie sie autem?
pozdrawiam
EDIT
Już o tym wspominałem , kopiuje wasz setup do m50b25 . W przyszłym tygodniu będą przymiarki do kolektorów . Mam nadzieje że nie będziecie mieli mi tego za złe
. Fajnie by było usłyszeć jak to brzmi i zobaczyć jak jedzie.
Pozdrawiam

pozdrawiam
EDIT
Już o tym wspominałem , kopiuje wasz setup do m50b25 . W przyszłym tygodniu będą przymiarki do kolektorów . Mam nadzieje że nie będziecie mieli mi tego za złe

Pozdrawiam
-
- User
- Posty: 17
- Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:57
- Imię: Steven
- lokalizacja: WU
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Jako wielki fan projektu cieszę się, że wrócił!
Zapoczątkujecie wielką falę bi-turbo w Polsce
Zapoczątkujecie wielką falę bi-turbo w Polsce

- Michał_Małecki
- Forumowicz
- Posty: 960
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
- Imię: Michał
- lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Drift-świstak dla Kropy ? E36 2.8 Biturbo
Cieszy się nim już właściciel, bo auto oddaliśmy. Będzie malował z zewnątrz, bo wjechały poszerzenia zrobione przez Marcina, oraz poskłada sobie wnętrze na ładnie we własnym zakresie. Będziemy auto mierzyli na pewno. Dam znać.DOHC pisze:super, pewnie z auta zrobil sie niezly wariatJest szansa na rolki , czy olewacie i cieszycie sie autem?
Już o tym wspominałem , kopiuje wasz setup do m50b25 . W przyszłym tygodniu będą przymiarki do kolektorów . Mam nadzieje że nie będziecie mieli mi tego za złe. Fajnie by było usłyszeć jak to brzmi i zobaczyć jak jedzie.
Pozdrawiam
Z filmików to coś znalazłem na FB - http://www.facebook.com/photo.php?v=271797702897446" onclick="window.open(this.href);return false; . Mało driftowe, ale dźwięk silnika słychać

Oby, oby, bo wartosteven pisze:Jako wielki fan projektu cieszę się, że wrócił!
Zapoczątkujecie wielką falę bi-turbo w Polsce

Maleckis Motorsport