E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara pierwsze: 393KM 504nM stage 1
-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
hmm , czuje że uchyleniem przepustnicy przed turbiną chcesz sterować ecumasterem wyjściem injection ale dobra , nie róbmy tu rebusu . Tobie auto stroi Łukasz Lamik od glofa więc pewnie będzie ms3 , jeśli tak to tam możesz sobie skonfigurować różne wyjścia i tworzyć mapy PWM . W sumie fajnie że nie idziesz przetartym szlakiem . Tylko nie czekaj z updejtami do finału bo fajniej się czyta temat jak są fotki z prac z różnych etapów .
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
Postram się teraz temat ogarniac pod poczatku do konca sam, łącznie ze strojeniem, mam sonde afr więc wiesz ,strojenie to koncowe klikanie na laptopie (nie ujmując Lukaszowi bo naprawde koleś ogarnia MS3 na mistrzowskim poziomie zresztą nie tylko i to właśnie on na początku wystroił auto) , ale najpierw musze przejśc przez mechanike od 0 ,DOHC pisze:hmm , czuje że uchyleniem przepustnicy przed turbiną chcesz sterować ecumasterem wyjściem injection ale dobra , nie róbmy tu rebusu . Tobie auto stroi Łukasz Lamik od glofa więc pewnie będzie ms3 , jeśli tak to tam możesz sobie skonfigurować różne wyjścia i tworzyć mapy PWM . W sumie fajnie że nie idziesz przetartym szlakiem . Tylko nie czekaj z updejtami do finału bo fajniej się czyta temat jak są fotki z prac z różnych etapów .
pozdrawiam
jesli by doszedl MS3 to napewno Lukasz pomoze, lecz MS3 jest fajny tylko troche drogo wypada - daleka droga, najpierw silnik będzie musiec przejsc dotarcie...
Później ładowanie dopiero.
Fajnie sie czyta to ok, ale 10ciu przegląda temat ciągle a zaden nic nie pisze

Zobaczymy co będzie.
Przepustnicy nie będzie przed turbiną


-
- Forumowicz
- Posty: 775
- Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
- Imię: SEREK
- lokalizacja: wrocław
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
by pass?
mialem tak robic u siebie w tdsie:D
tylko nie wiem na jaka konfiguracje sie zdecydowales:D
kompressor bedzie dmuchal w silnik czy w turbo?
mialem tak robic u siebie w tdsie:D
tylko nie wiem na jaka konfiguracje sie zdecydowales:D
kompressor bedzie dmuchal w silnik czy w turbo?
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
ogladalem twoje wypociny , u mnie inaczej bedzie. Aby turbo cisło na maxtdserek pisze:by pass?
mialem tak robic u siebie w tdsie:D
tylko nie wiem na jaka konfiguracje sie zdecydowales:D
kompressor bedzie dmuchal w silnik czy w turbo?


-
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
- Imię: Kamil
- lokalizacja: Pionki
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
Wytyrany jestem więc dziś nie chce mi się dumać nad tym Twoim układem ale ja na Twoim miejscu urzeźbił bym potężną przepustnice , nie wiem ile ma cali wlot do Twojej turbiny ale jeśli 3" to dałbym 4 calową przepustnice sterowaną actuatorem z turbospręzarki do tego n75 sterowany jedną z mapek pwm . Dopuki turbo nie dmucha przepustnica zamknięta a dyma kompresor , plus taki że powietrze z kompresora idzie przez intercooler i całe orurowanie jest stosunkowo proste bo dochodzi tylko rura wylot z kompresora-odcinek pomiedzy muszla dolotowa a przepustnicą . Gdy turbina już się napędza stopniowo uchylasz przepustnice i rozpinasz kompresor . Opór na wlocie do turbiny będzie pomijalny .
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
bedzie inaczej, nie ma miejsca, zreszta nie bardzo to dobre rozwiazanie uwazam.DOHC pisze:Wytyrany jestem więc dziś nie chce mi się dumać nad tym Twoim układem ale ja na Twoim miejscu urzeźbił bym potężną przepustnice , nie wiem ile ma cali wlot do Twojej turbiny ale jeśli 3" to dałbym 4 calową przepustnice sterowaną actuatorem z turbospręzarki do tego n75 sterowany jedną z mapek pwm . Dopuki turbo nie dmucha przepustnica zamknięta a dyma kompresor , plus taki że powietrze z kompresora idzie przez intercooler i całe orurowanie jest stosunkowo proste bo dochodzi tylko rura wylot z kompresora-odcinek pomiedzy muszla dolotowa a przepustnicą . Gdy turbina już się napędza stopniowo uchylasz przepustnice i rozpinasz kompresor . Opór na wlocie do turbiny będzie pomijalny .
pozdrawiam
tymczasem weekend i znow troszke do przodu



-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
- Lazaaa
- Nowy na forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 5 cze 2011, o 21:53
- Imię: Dawid
- lokalizacja: Unna
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
Mapki do ecumastera proponuję doprawić ChAoS-protocołem. Kamil wie o co chodzi. Lazaaa. Pozdrowienia młody. 

-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
heheh , on juz tam siedzi CHsPrLazaaa pisze:Mapki do ecumastera proponuję doprawić ChAoS-protocołem. Kamil wie o co chodzi. Lazaaa. Pozdrowienia młody.

- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: E36 2,5L M50 Turbo Mat Suszara - pierwsze m50: 393KM 504
Chętnie bym skomentował Twoje poczynania (co też czasem czynię) ale póki nie zabiorę się za swój projekt to się nie nauczę :P Póki co jeszcze mam pewne ograniczenia ale mam zamiar na przyszły sezon spotkać się na jakimś zlocie/zawodach to może jak będzie czas to pogadamy
póki co pozostaje czytac mi forum 
pozdro


pozdro
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.