Tak wygladal:



Modyfikacje
Silnik: M50B25

Układ dolotowy:
Narazie jest seryjny, ale zostanie zmodyfikowany na poczatku kolanka i rurki aluminowe 76mm wyspawane przeze mnie.
Intercooler juz niedlugo bedzie w moim posiadaniu (oczywiscie nic szalowego jakis chinczyk pewnie bedzie).
Zalezy jak bedzie mi szlo to postaram sie wyspawac kolektor cos w stylu PPF.
Bov jest chinski 38mm.

Turbo to stara rodzina holseta oczywiscie z ciezarowki, calkiem nowa. Jest to H2C potezna turbina 76 mm wlot (ssanie)i wylot (wydech), waga 16,5kg.




Układ wydechowy:
Caly bedzie zbudowany przeze mnie (oczywiscie jak wiecie flansze wyciete woda w specjalistycznej firmie) ze stali kwasoodpornej moze jakis tlumik bedzie ;D.
Kolektor wydechowy z kolanek (hamburgow) i rurek kwasoodpornych 38mm. Downpipe bedzie mial 76mm tak jak kolanka oczywiscie hamburgi.
Westgate zewnetrzny pewnie tez bedzie to chinczyk jakis 50-60mm na v-band.
Koreczek od szerokopasmowej lambdy innovate.


Flansza turbiny i kolektora


Układ paliwowy / wtryskowy:
W planie mam kupic pompe Walbro 255
Wtryski juz kupione od M5 E34 nr 1317446 / 03746FA



Chinski regulator cisnienia paliwa.
Elektronika / wskaźniki:
Do tej pory zalatwilem i zlozylem Megasquirt MS2V3, bedzie sterowal kazda cewka COP (Coil on plug) w wasted spark. Dokupilem z tego powodu tranzystory sterujace.
Chcialbym to wszystko zamknac w obudowie fabrycznego kompa, dlatego zeby wykorzystac orginalna instalacje elektryczna i wszystkie czujniki Bosch-a.






AutoGauge doladowanie turbo.

Szerokopasmowa sonda lambda nikt nigdy o niej nie pisze a jest bardzo potrzebna i zarazem holernie droga, ale mozna dostac juz od 275 $ z logowaniem a nawet za 200 $ prostsze wersje wszystko z ebay.com.

Układ chłodzenia:
Podejrzewam ze bedzie seryjny. Moze zdejme visco i zastosuje elektryczny od klimy ktory mam orginalnie bo samochod byl wyposazony w klime.
Układ napędowy:
Seryjna skrzynia, moze w przyszlosci 6 biegowa z M3. Narazie bedzie seryjne sprzeglo, tyle ile wytrzyma (a mam nadzieje ze szybko bedzie trzeba wymienic

Mechanizm roznicowy zespawany 3,15.

juz wypiaskowany i pomalowane proszkowo na oczojebny pomarancz.





Hamulce z przodu beda wymienione na zaciski od E38 brembo 4 tloczkowe, z tylu narazie seria z 325 czyli 288mm
Zawieszenie:
Wszystko wymieniane na poliuretanowe, z przodu jeszcze bedzie trzeba zmienic na acentryczna tuleje i dodac camaber caster.
Drazki stabilizacyjne 26mm i tylni 22mm. Seryjne zawieszenie m-technik zmienione bedzie na bilsteiny B8 ze sprezynami H&R obnizajacymi 60/40mm.
Tylnie dolne wachacze beda zmienione na regulowane wlasnej konstrukcji tak zeby mozna bylo ustawiac dosc duzy kat ujemny.
BODY KIT i wnętrze:
Narazie wnetrze seryjne, juz niedlugo deska bedzie poflokowana. Wszystkie panele wewnatrz beda weglowe (sam wykonuje) wnetrze odelzone.Beda siedzonka kubelkowe Bimarco nie potrzebuje jakichs wymyslnych. Nadwozie w tej chwili modyfikuje, bedzie orginalny lakier z palety BMW 181/D przod caly z laminatu (sam wykonuje) tyl bedzie mial weglowa klape. Z przodu tez bedzie wegiel na blotnikach i masce ale to jak wykonam caly plan z silnikiem.
W tym temacie naleza sie podziekowania, koledze z mojej roboty, za to ze udostepnia garaz, ladnie wyprowadzil te krzywe blaszki i jest cierpliwy na moje zrzedzenia DZIEKI GRZESIU !!!!!