BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: Michał_Małecki »

Wczoraj z rana Właściciel Piotrek przyjechał odebrać swoje już teraz japońskie E36. Niestety z powodu kontuzji ręki nie był w stanie przejechać się osobiście samochodem, lecz z pozycji fotela pasażera wyglądał na zadowolonego. Mam nadzieję, że tak pozostanie minimum do końca przyszłego roku. Będzie kolejna zima, więc znów będzie można modzić :heh: .

Końcowe zdjęcia spod maski:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam,

Michał.
Maleckis Motorsport
Awatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Turbo-Team
Posty: 735
Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
Imię: Grzesiek
lokalizacja: B-stok
Lokalizacja: B-stok

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: Grzesi(E30)k »

Gdzie kupowaliście kocyk na żeliwo? I jaka cena? (bo nie widziałem nigdzie informacji chyba że mi umknęła)
-chałturnik-
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: Michał_Małecki »

Grzesi(E30)k pisze:Gdzie kupowaliście kocyk na żeliwo? I jaka cena? (bo nie widziałem nigdzie informacji chyba że mi umknęła)
Kocyk jest z http://www.fmic.pl" onclick="window.open(this.href);return false; . Ceny nie pamiętam, ale myślę, że spokojnie dogadasz się w tej sprawie z Mrówczanem. Pozdr.
Maleckis Motorsport
tdserek
Forumowicz
Posty: 775
Rejestracja: 17 sty 2010, o 23:36
Imię: SEREK
lokalizacja: wrocław

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: tdserek »

Michał_Małecki pisze:Dobra, wykąpałem się, wypiłem melisę, emocje opadły, więc mogę pisać. Bez żartów, najszybsze auto, jakim jechałem, totalny przekozak! Spodziewaliśmy się ładnego wyniku, ale moment zdecydowanie zrobił z nas rozpierduchę :)

Zabawne w ogóle, że mieliśmy zupełnie inny plan. Celowaliśmy w 1.5bar i liczyliśmy, że uda się jakoś doczołgać do granicy 500KM. Podczas strojenia paliwo skończyło mi się na takim 1.25bar, 1.3bar dałoby się na siłę wycisnąć, ale wolałem już o te 0.05bar obniżyć boost dla mojego spokoju. Rozczarowani tym jak szybko skończyły się wtryski 630tki, już z właścicielem Piotrkiem zastanawialiśmy się nad kolejnym krokiem, aby dobrnąć do granicy 500KM. Chcieliśmy jednak wcześniej tak ot wyskoczyć na hamownię ?aby zobaczyć na czym stoimy?? i w sumie jesteśmy już za tym, co planowaliśmy osiągnąć, na zdecydowanie mniejszym booście niż planowaliśmy ustawić. Mam nadzieję, że tym razem Piotrek będzie w 100% zadowolony z efektu. Co ja gadam, na pewno będzie, bo z JZ?etem nie ma dyskusji :D

Pozdro!
Siemka a nie jest tak ze pompa walbro 255 nie podaje juz cisnienia do wtryskow 630? rozmawialem z kolega ktory ma supre single turbo i wydaje mu sie ze moze brakowac paliwa ze wzgledu na to ze pompa nie podaje wystarczajaco moze warto bylo by zaintwestowac w bosch 044.

to tak wyszlo po rozmowach odnosnie waszego projektu i braku paliwa przy wtryskach 630cc
pozdrowka

ps czekam na jakis filmik jak to lata
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: Michał_Małecki »

tdserek pisze:
Michał_Małecki pisze:Dobra, wykąpałem się, wypiłem melisę, emocje opadły, więc mogę pisać. Bez żartów, najszybsze auto, jakim jechałem, totalny przekozak! Spodziewaliśmy się ładnego wyniku, ale moment zdecydowanie zrobił z nas rozpierduchę :)

Zabawne w ogóle, że mieliśmy zupełnie inny plan. Celowaliśmy w 1.5bar i liczyliśmy, że uda się jakoś doczołgać do granicy 500KM. Podczas strojenia paliwo skończyło mi się na takim 1.25bar, 1.3bar dałoby się na siłę wycisnąć, ale wolałem już o te 0.05bar obniżyć boost dla mojego spokoju. Rozczarowani tym jak szybko skończyły się wtryski 630tki, już z właścicielem Piotrkiem zastanawialiśmy się nad kolejnym krokiem, aby dobrnąć do granicy 500KM. Chcieliśmy jednak wcześniej tak ot wyskoczyć na hamownię ?aby zobaczyć na czym stoimy?? i w sumie jesteśmy już za tym, co planowaliśmy osiągnąć, na zdecydowanie mniejszym booście niż planowaliśmy ustawić. Mam nadzieję, że tym razem Piotrek będzie w 100% zadowolony z efektu. Co ja gadam, na pewno będzie, bo z JZ?etem nie ma dyskusji :D

Pozdro!
Siemka a nie jest tak ze pompa walbro 255 nie podaje juz cisnienia do wtryskow 630? rozmawialem z kolega ktory ma supre single turbo i wydaje mu sie ze moze brakowac paliwa ze wzgledu na to ze pompa nie podaje wystarczajaco moze warto bylo by zaintwestowac w bosch 044.

to tak wyszlo po rozmowach odnosnie waszego projektu i braku paliwa przy wtryskach 630cc
pozdrowka

ps czekam na jakis filmik jak to lata
Witaj.

Jest to bardzo prawdopodobne, że winna była niewystarczająco wydajna pompa Walbro. Gryźli byśmy temat paliwa dalej, ale rezultat z hamownii na tyle zadowolił właściciela, że nie mieliśmy takiej potrzeby.

Pozdrawiam,

Michał Małecki.
Maleckis Motorsport
rypik
Turbo-Team
Posty: 39
Rejestracja: 13 paź 2011, o 15:26
Imię: Jakub
lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: rypik »

Wtrącę się noskiem nie w swój temat - ale z wiadomością rewelacyjną. Więcej pisać nie trzeba :eee: :eee: :eee: :eee:
Film jest, Piotr ma, może nie da, może da :)

http://img192.imageshack.us/img192/8994/piotrusm3.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Pablo01
User
Posty: 194
Rejestracja: 29 lis 2010, o 12:47
Imię: Pawel
lokalizacja: Katowice

Re: BMW E36 M3 2JZGTE dla Piotra 534KM 728NM

Post autor: Pablo01 »

Michał jaki przebieg miał ten silnik przed wyciągnięciem z dawcy ?
ODPOWIEDZ