E36 GT35 M50 3.0 Mat Suszara - 1,6bar 740km 980nm

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

Obrazek
Obrazek
Obrazek


no to jedziemy z tym koksem :greek2:
Awatar użytkownika
Aquaz
Forumowicz
Posty: 554
Rejestracja: 27 lip 2010, o 01:59
Imię: Beniamin
lokalizacja: Glasgow/Shotts

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Aquaz »

Ładnie ładnie widzę że przeniosłeś sie w czasie do 2013 roku....Masz długo wybiegające plany na przód :)
Awatar użytkownika
spooch
User
Posty: 58
Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
Imię: Arek
lokalizacja: NMR

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: spooch »

Tak z mocno czystej ciekawości :P Jaki koszt tłoków i korb? A może wiesz jaki koszt kucizny do m20b25?
Czekam co z tego wyniknie :P
pozdro
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

spooch pisze:Tak z mocno czystej ciekawości :P Jaki koszt tłoków i korb? A może wiesz jaki koszt kucizny do m20b25?
Czekam co z tego wyniknie :P
pozdro
przy aktualnym kursie (niestety nie ciekawym)

korby 2200zł (max)
tłoki 3200zł (max)

pozdrowienia
Awatar użytkownika
szarybmw
Forumowicz
Posty: 616
Rejestracja: 10 lis 2010, o 22:35
Imię: mat
lokalizacja: TSA

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: szarybmw »

Witam . Mam takie pytanie , Czemu zrezygnowałeś z odpreżenia do 7.5-1 ? Skoro zdało egzamin , czyżby były jakies zastrzezenia do aż tak dużego odpreżenia? pozdro
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

szarybmw pisze:Witam . Mam takie pytanie , Czemu zrezygnowałeś z odpreżenia do 7.5-1 ? Skoro zdało egzamin , czyżby były jakies zastrzezenia do aż tak dużego odpreżenia? pozdro
tak naprawde bylo to zle liczone, uszczelke mialem 1,75 jedna druga 1,50 ! + przekladke ok 1,1 - 1,2mm (niby 1mm). dodatkowo byla glowica splanowana dosyc grubo. mysle ze bylo 8 ~
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: filip »

patent z uszczalką to nic innego jak oringowanie bloku ;)... czesto używa się do tego struny fortepianowej np... można wiedzieć kto robił rowki w bloku i ile kosztowała taka operacja??
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

filip pisze:patent z uszczalką to nic innego jak oringowanie bloku ;)... czesto używa się do tego struny fortepianowej np... można wiedzieć kto robił rowki w bloku i ile kosztowała taka operacja??
nie rozumiem nic, w rowki nie bedzie strun ani drutu - nie bedzie oringowania, beda piramidki (poczytaj na gorze). Rowki robila firma , samemu to moze i mozna zrobic rowki pod drut ale pod moje piramidy to juz niestety nie, operacja kosztowała rownowartosc hmm wału z 2,8 + panewki. :cool2

rowki pod drut (oringowanie) lepiej zrobic w taki sposob aby na siebie nachodzily (pomiedzy cylindrami) ale to tylko moje zdanie.
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: DOHC »

na cnc było to ogarnięte ?

pozdrawiam
k64
Forumowicz
Posty: 1826
Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
Imię: Kamil
lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: k64 »

DOHC pisze:na cnc było to ogarnięte ?

pozdrawiam
mozna tak powiedziec.

odchodzac od tematu, proszkowo pomalowana podstawka f.oleju - niby czerwony dodaje 10koniów :heh:
+ widoczny trojnik na zasilanie turbo / czujnik oleju.

Obrazek
Obrazek


i pora na zabawe z zaworami ale to jutro
Obrazek
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: filip »

p.s. zdradzi ktoś informację jakie tolerancje panewka korbowodowa - wał zaleca bmw w m50?
pluto
Turbo-Team
Posty: 219
Rejestracja: 21 sty 2011, o 01:43
Imię: Łukasz
lokalizacja: Łomża

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: pluto »

Czytałem gdzieś na forum że do korb jest tylko jeden rodzaj panewek.
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: E36 Turbo Kompressor Mat Suszara (in progress) stage 2

Post autor: Wąski »

bzdura są tak samo +0.25 i +0,5
Wąski
BSS
turboexpert.pl
ODPOWIEDZ