Jakies pol roku temu zbudowalem z Michalem e30 m20b20 turbo,

Model: e30
Silnik:
-oe m20b20
-org stopien sprezania
-doladowanie 0.6 bara
-206KM 261Nm
Układ dolotowy:
- filtr stozkowy 80mm
-intercooler 280x300x76
-bov GReddy RS style
Układ wydechowy:
-kolektor wydechowy m21
-turbosprezaka z serii KKK 24
-wbudowany org wastegate ( dorobiona na zamowienie miekka spezyna)
-2 tlumiki przelotowe
Układ paliwowy:
-seryjna pompa paliwa
-seryjny regulator cisnienia
-wtryski 250cc
Układ napedowy:
-org sprzeglo
-dyfer duza glowa 3.40
Elektronika:
-Ecumaster DET3 z wbudowanym massensorem
-wskazniki VDO (woda, boost, cisnienie oleju)
Przyszła zima i czas pomodzic przy aucie, jakie sa plany:
-zwiekszyc doladowanie minimum 0.8 bara
-glowica 885 z 2.5
-customowy kolektor ssacy( z przepustnica od m30)
-chlodnica oleju
-metalowa lapa silnika ( w m20 lubia pekac lewe lapy silnika)
-uczciwy splyw w misce

Miche juz ogarnelem, korzystajac z sytuacji pomalowana proszkiem jak pare innych drobiazkow.

Porownanie przepustnicy z m20 do m30

Łapa metalowa, org byla w 3 czesciach

I ostatnio zabralem sie za robienie kolektora











tak to wyglada na dzien dzisiejszy:

Małecki Michał & Wittchen Marcin