
Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"
-
- User
- Posty: 115
- Rejestracja: 9 sty 2011, o 14:19
- Imię: roman
- lokalizacja: bydgoszcz
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
hehe no tak w sumie przy takim momencie :P no te z m30 swoje katy znoszą 

- tommo21
- Forumowicz
- Posty: 319
- Rejestracja: 5 lut 2010, o 03:06
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WWY
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Gdzieś tutaj na forum ktoś wrzucał link do przerobionego IS-a (aukcja) i tam gość pisał coś że planuje zbudować m70 z czapką z m50b25.
Wg. mnie całkiem nie głupi pomysł ciekawe jak by to sie sprawowało. Może warto było by pomyśleć o czymś takim w tym projekcie. Kilka dodatkowych koników napewno by doszło jeśli silnik ma pozostać wolnossakiem.
Co do projektu to gratulacje za profi robotę.
Wg. mnie całkiem nie głupi pomysł ciekawe jak by to sie sprawowało. Może warto było by pomyśleć o czymś takim w tym projekcie. Kilka dodatkowych koników napewno by doszło jeśli silnik ma pozostać wolnossakiem.
Co do projektu to gratulacje za profi robotę.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS
dzieks
prawa czapka ok no problem a co z lewą ?
widziałem już takie projekty ale zbyt duże koszta !
prawa czapka ok no problem a co z lewą ?
widziałem już takie projekty ale zbyt duże koszta !
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- tommo21
- Forumowicz
- Posty: 319
- Rejestracja: 5 lut 2010, o 03:06
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WWY
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Nie no jeśli koszta są naprawdę duże a silnik pozostaje N/A to w sumie nie ma sensu zbyt się w to bawić.
Najprościej było by zmienić wałki i ze strony wydechowej zrobić ssącą i odwrotnie. Ale pozostało by wiele innych problemów do rozwiązania.
Najprościej było by zmienić wałki i ze strony wydechowej zrobić ssącą i odwrotnie. Ale pozostało by wiele innych problemów do rozwiązania.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS
jak już jedziemy poza temat to dodam że wyszło coś takiego "a właściwie nie wyszło do seryjnej prod."
http://autokult.pl/2011/04/05/bmw-m8-kt ... bylo-wideo" onclick="window.open(this.href);return false;
podobno to mój silnik rozwiercony na 6,0 L i z głowicami na dwóch wałkach ale szczegółów nie znam, ciężko odszukać jakieś info o tym.
http://autokult.pl/2011/04/05/bmw-m8-kt ... bylo-wideo" onclick="window.open(this.href);return false;
podobno to mój silnik rozwiercony na 6,0 L i z głowicami na dwóch wałkach ale szczegółów nie znam, ciężko odszukać jakieś info o tym.
Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
- tommo21
- Forumowicz
- Posty: 319
- Rejestracja: 5 lut 2010, o 03:06
- Imię: Tomek
- lokalizacja: WWY
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
mam fotkę z tego silnika montowanego w McLarenie F1

Mimo wszystko gratuluję zapału do pracy

Mimo wszystko gratuluję zapału do pracy
- Grzesi(E30)k
- Turbo-Team
- Posty: 735
- Rejestracja: 26 gru 2009, o 19:21
- Imię: Grzesiek
- lokalizacja: B-stok
- Lokalizacja: B-stok
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Trochę panowie zaczęliście fantazjować :P Z takiego sohc też można coś zrobić tylko kto tam zrobi wałki... :P
btw. M70 i M73 mają kąt rozwarcia cylindrów 60* i przy głowicach dohc robi się mega ciasno między cylindrami. Wystarczy spojrzeć na silnik ww. McL
btw. M70 i M73 mają kąt rozwarcia cylindrów 60* i przy głowicach dohc robi się mega ciasno między cylindrami. Wystarczy spojrzeć na silnik ww. McL
-chałturnik-
- forti
- Forumowicz
- Posty: 838
- Rejestracja: 10 lis 2009, o 12:32
- Imię: Grzes
- lokalizacja: Wroclaw
- Kontakt:
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Akurat walkami to ja bym sie nie martwil, zobaczymy jak to bedzie chodzic i bedziemy dalej modzic w tym walkiGrzesi(E30)k pisze:Trochę panowie zaczęliście fantazjować :P Z takiego sohc też można coś zrobić tylko kto tam zrobi wałki... :P
btw. M70 i M73 mają kąt rozwarcia cylindrów 60* i przy głowicach dohc robi się mega ciasno między cylindrami. Wystarczy spojrzeć na silnik ww. McL

- spooch
- User
- Posty: 58
- Rejestracja: 16 cze 2011, o 22:31
- Imię: Arek
- lokalizacja: NMR
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Od marzeń się zaczyna
Póki co z tej M8 mam tylko felgi ale z innymi rotorami :P
W jakie moce celujecie i moment oczywiście ?
Kibicuje dla tego projektu
pozdro

W jakie moce celujecie i moment oczywiście ?
Kibicuje dla tego projektu

pozdro
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
moment na pewno przebije M5 e39
a co do km czy jak kto woli pssss
to się okaże na rolkach

a co do km czy jak kto woli pssss

to się okaże na rolkach


Wąski
BSS
turboexpert.pl
BSS
turboexpert.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
kibicuje, marzenie do spelnienia
chcialo by sie miec garaz bmw , same tiptip bolidy poskladane ...

chcialo by sie miec garaz bmw , same tiptip bolidy poskladane ...

- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
Ja też kupiłem taki silnik 



- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław
- g-rad
- Turbo-Team
- Posty: 733
- Rejestracja: 6 lis 2009, o 13:05
- Imię: Radek
- lokalizacja: KO02MC
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage
To będzie stolik w hartowanym szkle. Jak coś ci się przyda z osprzętu to daj znać, bo tam jest kompletny dół a ja zostawiam sobie sam blok.
- Wąski
- Turbo-Team
- Posty: 593
- Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
- Imię: Wąski
- lokalizacja: Wrocław