BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka 316KM 453NM

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
Awatar użytkownika
Szpera
Forumowicz
Posty: 286
Rejestracja: 13 lis 2010, o 13:56
Imię: Grzesiek
lokalizacja: Bielsk

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Szpera »

Mega !!
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: sierRKA »

wygląda zajebiście :ok:
gratuluje właścicielowi za strone artystyczną.
pozdrawiam
p.s. felgi z tego co doczytałem od opla jakiegoś ale tam jest rozstaw 5x110, jak to jest rozwiązane?
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: DOHC »

w insigni jest 5x120 jak w bmw
Blacha
Forumowicz
Posty: 763
Rejestracja: 25 maja 2010, o 09:47
Imię: Karol
lokalizacja: Dolnośląskie

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Blacha »

DOHC pisze:w insigni jest 5x120 jak w bmw
Tak tylko otwór trzeba powiększyć bo jest za mały a ponad to te koła są poszerzone bo ori nie ma 10'
Awatar użytkownika
sierRKA
Forumowicz
Posty: 474
Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
Imię: Sławek
lokalizacja: Grudziądz

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: sierRKA »

DOHC pisze:w insigni jest 5x120 jak w bmw
wszystko jasne. dzieki
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
filip
Forumowicz
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2011, o 16:15
Imię: Filip
lokalizacja: Warszawiak

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: filip »

dobra robota, wygląda konkretnie!

nie doczytałem nigdzie... motor na odkuwanych flakach ??
michaś
User
Posty: 15
Rejestracja: 24 sty 2010, o 16:13
Imię: Michał
lokalizacja: warszawa

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: michaś »

wygląda mega!!
można poprosić te fotki w większej rozdzielczości ??
JAROS
Turbo-Team
Posty: 67
Rejestracja: 21 sie 2011, o 20:27
Imię: Jarek
lokalizacja: wrocław

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: JAROS »

Widze strzała juz wystawiona na allegro :hammer: :hammer: :hammer: nie szkoda takiego projektu??????
nowe i uzywane czesci do wszystkich marek!!!
Awatar użytkownika
Karolo
Forumowicz
Posty: 1425
Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
Imię: Karol
lokalizacja: Centrum

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Karolo »

Ja wiem czy szkoda? Właściciel ma widocznie potrzebę sprzedać ten genialny w swoim rozwiązaniu turbo samochód, z kolei Ty masz niepowtarzalną okazję by go nabyć. Według mnie cena jest fajna za kompleksowo przygotowane i pewne auto :)
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Michał_Małecki »

Z tego, co mi wiadomo, to Bartek dostał pracę zagranicą i stąd decyzja o sprzedaży. Wynik z hamownii to 316KM i 453NM z 300NM @ 2500RPM i 390NM @ 3000 RPM. Później wrzucę wykres. Samochodem jeździ się genialnie, reakcja na gaz mega, naprawdę fajna zabawka do pośmigania na torze. Pozdr.
Maleckis Motorsport
JAROS
Turbo-Team
Posty: 67
Rejestracja: 21 sie 2011, o 20:27
Imię: Jarek
lokalizacja: wrocław

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: JAROS »

Karolo pisze:Ja wiem czy szkoda? Właściciel ma widocznie potrzebę sprzedać ten genialny w swoim rozwiązaniu turbo samochód, z kolei Ty masz niepowtarzalną okazję by go nabyć. Według mnie cena jest fajna za kompleksowo przygotowane i pewne auto :)
Gdybym nie składał pomału gratów do swojego to moze i zastanowił bym sie nad kupnem ;];];] jednak wole swojego bezdasznika który za jakiś czas zostanie uturbiony;];];]

Mam teraz dylemat bo chce poskładać swojego do normalnej jazdy po ulicy i czy ta sie wykrzesac z tych sprezarek od tdsa troszke wiecej???? coś w granicach 350-360KM???? wsadziłem już do swojej odpręzonego m50b25NV a z takim momentem obrotowym od dołu było by zajebiście do normalnej codziennej jazdy po mieście i upokarzania ze swiateł małolatów w calibrach :śmiech: :śmiech: :śmiech: :śmiech:
nowe i uzywane czesci do wszystkich marek!!!
Fixel
Nowy na forum
Posty: 5
Rejestracja: 31 paź 2010, o 12:50
Imię: Marcin
lokalizacja: Zamość

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Fixel »

Na obecnych turbinach dojść do pułapu ~360hp będzie ciężko, pomyśl nad 2xTD04-13T ;)
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Michał_Małecki »

Myślę, że 350-360KM na tych turbinach jest nie do osiągnięcia. Skoro boost już sam spada w zakresie wyższych obrotów, to nawet jakby go utrzymać elektrozaworkiem, to nie wytworzy wiele więcej mocy. Do 350+ KM zestaw 2xTD04-13T.
Maleckis Motorsport
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: DOHC »

Michał , wrzuć wykres bo święta nie będą udane !!

pozdrawiam i wesołych świąt
Awatar użytkownika
Michał_Małecki
Forumowicz
Posty: 960
Rejestracja: 24 paź 2009, o 22:06
Imię: Michał
lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BMW E36 2.8 Biturbo 2xTD04 dla Bartka

Post autor: Michał_Małecki »

Obrazek

Myślę, że z Holsetami nie ma co porównywać krzywych. Ciekawe jest natomiast porównanie wykresów z M50B25 z Vanosem, które uturbiliśmy w ubiegłym roku na GT3076R.

2200RPM:
Garrett 190NM
2xTD04 240NM

2500RPM:
Garrett 215NM
2xTD04 295NM

3100RPM:
Garrett 275NM
2xTD04 390NM

4000RPM:
Garrett 400NM
2xTD04 430NM

Wiadomo, że różnica w booście jest spora, bo na GT30 ładowaliśmy 0.8bar, a tutaj mamy na wejściu 1.2bar. Widać jednak, jak dużo szybciej 2xTD04 wstają nawet w stosunku do GT na łożyskach kulkowych. Szkoda, że nie ma potencjału przy wyższych obrotach, bo wykres byłby kozacki :rolleyes2: .

Pozdrawiam,

Michał.
Maleckis Motorsport
ODPOWIEDZ