Oto BMW 330Ci Alpina użytkownika Santino który postanowił dołożyć trochę koni i mam nadzieję że teraz jest zadowolony z efektów

Doładowanie 0.4b
Moc i moment - auto nie było hamowane bo sprzęgło poddało się w oka mgnieniu

Modyfikacje:
? seryjny silnik M54B30
? Kompresor ASA TM-12 ze sprzęgłem załaczającym się od 1300obr
? Flnsza mocująca wykonana przez G-POWER zmodyfikowana przez MTG bo mocowania nie pasowały i flansza 4mm wchodziła na pasek
? stożkowy filtr powietrza dorobiony pod ten zestaw - podziękowania dla firmy Simota

? dłuższy pasek klinowy
? DV Bosch by MTG
? Rura ssąca G-POWER
? Rury dolotowe kwasoodporne by MTG
? Załączki i wężyki Samco wszedzie gdzie tylko sie dało

? przerobiona odma oraz układ podciśnień by MTG
? podniesione ciśnienie na org regulatorze paliwa- patent własny
? magistrala olejowa - spływ i dopływ by MTG
Układ wydechowy:
? Seria zmodyfikowana nieco przez właściciela
Układ paliwowy:
? seryjne wtryskiwacze 320cc/min. Siemens Deca
? pompa paliwa- seria
Elektronika:
? Autoadaptacja - 12.7-13.1 AFR na WOT
Zestaw który otrzymałem nie pasował do tego modelu P&P i był przerobiony pod umieszczenie przepustnicy przed kompresorem ale trochę rzeźby i po 3 tygodniach auto wreszcie wyjechało

Oto kilka fotek z projektu bo nie było czasu porobić zdjęć w trakcie prac






I porównanie męskiego Vortecha do ASA

