Powodzenia w dalszych modach!
E34 m50b20 GT35/30 Driftcar up str.15
-
SIMRowiec
- Forumowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 29 wrz 2010, o 13:31
- Imię: Piotr
- lokalizacja: Warszawa
Re: E34 m50b20 turbo
Jak dla mnie plus za samo dłubanie w b20 zamiast swapa na b25
Nie dalej jak dwa tygodnie temu sam kupiłem 320i (zdrowa buda była dla mnie priorytetem) i też planuje doładować ten silnik zanim wpadnie coś większego.Turbina rzeczywiście przydałaby się większa,na Twoim miejscu rozejrzałbym się za jakimś TD04 z volvo.
Powodzenia w dalszych modach!
Powodzenia w dalszych modach!
- Karolo
- Forumowicz
- Posty: 1425
- Rejestracja: 14 sie 2010, o 00:12
- Imię: Karol
- lokalizacja: Centrum
Re: E34 m50b20 turbo
Mnie sie tam podoba
Nietypowo, ale kolanko na wejściu na przepustnice powinno zrobić out od razu. Toż to seryjna guma, która jest co tu dużo mówić kiepska do tego celu 
sklep turbobmw.pl - najlepsze części TURBO
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Nie grzebałem w WG dlatego najpierw wali 0.8 pozniej 0,5bar. konsultowałem wszystko z Koroną i jak ta turbina będzie broić na pewno kupie większą miałem tą to założyłem kupiłem ją z blow -offem w cenie blow -offa nic mnie nie kosztowało spróbowanie:D kolano poszło przy pierwszym dodaniu gazu teraz jest skrucone o tą harmonijkę i po 500metrach jeszcze trzyma
bedzie zmienione jak tylko paczka dojdzie:)
- Qwet
- User
- Posty: 37
- Rejestracja: 14 cze 2012, o 19:34
- Imię: Daniel
- lokalizacja: Bydgoszcz
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: E34 m50b20 turbo
forti ma rację. Tutaj chodzi o sprawność turbosprężarki, a przy wyższych obrotach sprawność poleci na łeb na szyję, a co to oznacza? Wyższe ciśnienie i temperatura spalin wychodzących z silnika czyli większe ryzyko wypalenia zaworów, przy tym samym doładowaniu większa temperatura powietrza które wychodzi z turbiny. Ostatecznie zamiast kierować energię spalania benzyny na rozpędzanie samochodu będzie ona marnowana na ciepło spalin i mocniejsze podgrzewanie intercoolera.
- korona
- Administrator
- Posty: 1978
- Rejestracja: 23 paź 2009, o 07:33
- Imię: Adam
- lokalizacja: [SRB]
Re: E34 m50b20 turbo
Oj chyba nie wszystko, pisałem ci że turbina jest za mała, co zresztą większość wie. Kosztowała grosze i nie ma jej szkoda, więc zobacz jak to będzie sobie radzić a w międzyczasie szukaj czegoś z Saaba lub Volvo ( z benzynowych). Dołóż IC, i nawet jak przyrostów mocowych nie będzie potężnych, to przebieg momentu jest jak w dieslu.maveric004 pisze:... konsultowałem wszystko z Koroną ...
Pamiętaj że 0,5bar z małej turbiny nie jest równe 0,5bar z dużej - na jednej może być przyrost 20%, na drugiej 80%.
www.turboBMW.pl
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
No tak rozmawialiśmy mówiłeś ze jest za mała wiec mówiłem ze kupie coś innego a na razie zobaczę z tą co będzie:) Nie upieram się przy zostawieniu jej! jest to mój pierwszy uturbiony silnik wiec przyjmuję wszystkie uwagi jest za mała ok kupi się większą .
- sierRKA
- Forumowicz
- Posty: 474
- Rejestracja: 25 paź 2009, o 19:59
- Imię: Sławek
- lokalizacja: Grudziądz
Re: E34 m50b20 turbo
jak na początek i tym bardziej, że dłubałeś sam to gratuluje. słuchaj doświadczonych a na pewno dobrze na tym wyjdziesz czyt. Twoje auto.
kibicuje tym bardziej, że w końcu ktoś oprócz mnie nadmuchał bmw w G-dzu.
kibicuje tym bardziej, że w końcu ktoś oprócz mnie nadmuchał bmw w G-dzu.
"sierRKArs"-używane części samochodowe wszystkich marek. tel. 691-211-616
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
SUPERCHARGER JUZ POMPUJE
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Witam po długim czasie
Poszedłem za radą doświadczonych kolegów i kupiłem turbinę TD04hl-13t i nowy IC
wiec zabieram się za cięcie spawanie i składanie wszystkiego do kupy



Poszedłem za radą doświadczonych kolegów i kupiłem turbinę TD04hl-13t i nowy IC
wiec zabieram się za cięcie spawanie i składanie wszystkiego do kupy



- KonradGT
- Forumowicz
- Posty: 845
- Rejestracja: 27 lut 2012, o 09:49
- Imię: Konrad
- lokalizacja: Warszawa
Re: E34 m50b20 turbo
czekam na efekty
na starej turbinie doszlo w koncu do strojenia czy nie?
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
500-800 zł za strojenie wiec wybrałem zrobić to tak jak radzicie bo jak by tamte turbo nie dało rady to kasa w błoto:/
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Wróciłem z delegacji i w domu czekał już nowy IC
Szkoda ze turbina nie doszła
Z samego rana ruszyłem z robotą i oto fotki z pierwszych przymiarek IC





No i już nie długo jak to się mówi : " Żegnaj Mała"






No i już nie długo jak to się mówi : " Żegnaj Mała"

- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
Witam po długim czasie:)
Nareszcie ruszyły prace nad BMW w planach jest odpręrzenie silnika przekładką (Jak ktoś posiada taką na sprzedaż proszę o PW) i dwiema uszczelkami i tu pytanie jakiej firmy najlepiej kupić uszczelki?? W głowicy będą dotarte zawory wymienione gumki na zaworach oczywiście planowanie
Kolektor wydechowy został przerobiony pod TD04 i spawy wewnątrz oszlifowane na gładko a całość owinięta bandażem termoizolacyjnym
Sprzęgło podło po 16 km na tej małej turbinie wiec po nowym roku przyjdzie do mnie jednomas roztoczony od m50 pod docisk m57 i zamówiłem docisk z alledrogo od m57 została jeszcze tarcza:D Z dociskiem bedzie tarcza ale nie pasuje wieloklin wiec nieprzydatna :/
Turbo z flanszami wyciętymi laserowo

Muszla po wyczyszczeniu i pomalowany zawór na czarny mat

Turbo na silniku


I kilka fotek ze spawania mostu



A tu spływ oleju oczywiście sposób podejrzany na forum

silnik po zdjęciu głowicy będzie oczyszczony i pomalowany a co aluminiowe wyczyszczone aby nabrało to estetyki i wyglądu:)
Nareszcie ruszyły prace nad BMW w planach jest odpręrzenie silnika przekładką (Jak ktoś posiada taką na sprzedaż proszę o PW) i dwiema uszczelkami i tu pytanie jakiej firmy najlepiej kupić uszczelki?? W głowicy będą dotarte zawory wymienione gumki na zaworach oczywiście planowanie
Turbo z flanszami wyciętymi laserowo

Muszla po wyczyszczeniu i pomalowany zawór na czarny mat

Turbo na silniku


I kilka fotek ze spawania mostu



A tu spływ oleju oczywiście sposób podejrzany na forum

silnik po zdjęciu głowicy będzie oczyszczony i pomalowany a co aluminiowe wyczyszczone aby nabrało to estetyki i wyglądu:)
- maveric004
- Turbo-Team
- Posty: 174
- Rejestracja: 9 lis 2011, o 20:35
- Imię: Rafał
- lokalizacja: Nowy Dwór Mazow
Re: E34 m50b20 turbo
No i prace ruszyły dalej

Po zdjęciu pokrywy okazało się ze krzywki wałków i kasowniki luzu w bardzo dobrym stanie


Miałem problem z odpaleniam jak nagrzany silnik postał z 30 min odpalała dopiero za 3 razem
i własnie chyba znalazłem winowajcę problemu uszkodzony czujnik wałka

Zostały wyjęte tłoki aby sprawdzić zużycie pierścieni oraz panewek

Następnie wszystko oczyszczone i złożone na olej

Na gładziach cylindrów widoczne jeszcze ślady honowania

Blok umyłem potraktowałem szczotą na wiertarce i pomalowałem żaroodporną farbą
czarny mat zastanawiam się czym zabezpieczyć amelinum przed korozją



Zabezpieczone olejem powierzchnie narażone na korozję czekają na głowice i resztę potrzebnych gratów

Tak oto wyglądała tapicerka w mojej "Buni"

lecz na allegro sprawiłem jej taki komplecik




W tygodniu dojdą uszczelki, przekładka, uszczelniacze zaworów, i głowica
z planowania wiec ruszę dalej z pracą

Po zdjęciu pokrywy okazało się ze krzywki wałków i kasowniki luzu w bardzo dobrym stanie


Miałem problem z odpaleniam jak nagrzany silnik postał z 30 min odpalała dopiero za 3 razem
i własnie chyba znalazłem winowajcę problemu uszkodzony czujnik wałka

Zostały wyjęte tłoki aby sprawdzić zużycie pierścieni oraz panewek

Następnie wszystko oczyszczone i złożone na olej

Na gładziach cylindrów widoczne jeszcze ślady honowania

Blok umyłem potraktowałem szczotą na wiertarce i pomalowałem żaroodporną farbą
czarny mat zastanawiam się czym zabezpieczyć amelinum przed korozją



Zabezpieczone olejem powierzchnie narażone na korozję czekają na głowice i resztę potrzebnych gratów

Tak oto wyglądała tapicerka w mojej "Buni"

lecz na allegro sprawiłem jej taki komplecik




W tygodniu dojdą uszczelki, przekładka, uszczelniacze zaworów, i głowica
z planowania wiec ruszę dalej z pracą
- leo
- Turbo-Team
- Posty: 931
- Rejestracja: 11 paź 2012, o 22:07
- Imię: Adam
- lokalizacja: Wrocław
-
k64
- Forumowicz
- Posty: 1826
- Rejestracja: 24 paź 2009, o 18:13
- Imię: Kamil
- lokalizacja: ŚLASK RACIBORZ
- Lokalizacja: slask raciborz zawada ks.
Re: E34 m50b20 turbo
ja bym tam widzial gt35 63 dupka i duzym wirnikiem na wydechu , robila by robote nieziemska 