Modyfikacje
Silnik: M50B25TU po remoncie głowicy, nieodprężony
Układ dolotowy: turbina TD04HL-15G (z Volvo 850 T5 2.3T), aluminiowy FMIC wyjścia 50/70mm (na bazie IC z Frontery 2.3TD - wymiary rdzenia 600x200x40 mm), orurowanie turbo->IC 50mm, IC->TB 70mm wykonane z rur ALU + kolanka gumowe zbrojone, BOV ProPerfect Typ II, doładowanie 0,4 Bara ustawione za pomocą MBC
Układ wydechowy: ?homemade? kolektor wydechowy na bazie kolektorów z M52B28, DP 3?, reszta 2,5?, przelotowy tłumik końcowy (jedyny), całość ze stali nierdzewnej
Układ paliwowy / wtryskowy: wtryski 315cc (z Volvo S80 T6 2.9BiTurbo),
Elektronika / wskaźniki: piggyback Ecumaster DET II, MAP MPX4250AP, odpięta sonda Lambda, dodatkowe wskaźniki VDO: ciśnienie doładowania, ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seryjny dyfer 3,15 ze szperą 25%,
Zawieszenie: sprężyny K.A.W 80/50,
BODY KIT i wnętrze: sportowa kierownica Dino

Projekt powstaje od 1.04.2007r. ? od początku jako budżetowy. Z założenia autko szykowane do zabawy na mieście, jazdy bokiem itd., stąd stosunkowo mała turbina i wysoki moment obrotowy przy niższych obrotach. Początkowo zamontowane było FMU 12:1 bez modyfikacji elektroniki, jednak silnik był zalewany przy ok. 4k obrotów (aż wypadały zapłony). Z tego powodu zostały zamontowane większe wtryski, MAP i Ecumaster. Niestety przez cały okres ? częściowo ze względów finansowych, częściowo czasowych - auto nie zostało skończone (wystrojone na tip/top i shamowane), stąd co do mocy można tylko snuć przypuszczenia (plan przewidywał 250-280KM).







