Bmw e30 5.4 V12 M73B54 by Wąski and Forti "BSS"

Projekty zakończone jak i w trakcie. Tylko poważne modyfikacje.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

wiesz złączenie silnika m73 ze skrzynią m30 nie jest takie proste
Wąski
BSS
turboexpert.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: DOHC »

Wskaźnik ciśnienia oleju nie darł mordy ??

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

nie darł bo kable są jeszcze w rozsypce ponieważ możemy je skończyć dopiero jak się przejedziemy autem i sprawdzimy czy nie wpada w awaryjny
a co się okazało nie było dobrej masy i nie działał.... :rozczarowany:
Wąski
BSS
turboexpert.pl
DOHC
Forumowicz
Posty: 417
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:18
Imię: Kamil
lokalizacja: Pionki

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: DOHC »

ja pier... skąd ja znam takie zrządzenia losu... Powodzenia w odbudowie !!

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

dzieks
przyda się
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

podczas kolejnych prac przy silniku postanowiłem odchudzić koło pasowe

tak wyglądało kiedyś
Obrazek
Obrazek


a tak wygląda dziś :heh:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

dziś otrzymałem paczkę od kolegi ze śląska który ma chyba więcej m73 w domu niż jest na allegro wielkie dzięki "Dakic"

Obrazek

mój stary pęknięty teflon
Obrazek
Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: max325 »

Waski nie lepiej bylo kupic nowa lyzwe napinacza??? do m30 koszt ok 100PLN
Remekbd
User
Posty: 32
Rejestracja: 15 lut 2012, o 14:59
Imię: Remigiusz
lokalizacja: DWL

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Remekbd »

A do m73 wg bmwstore.pl około 254zł więc jest różnica :hammer:
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski BSS

Post autor: Wąski »

od m30 ma inny kształt jest zupełnie inna

te łyżwy się nie zużywają teflon na tej od Dakic-a jest jak nowy , a moja pękła bo rozrząd się przestawił ,tak samo jak palec
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
bartpa
Turbo-Team
Posty: 91
Rejestracja: 22 gru 2009, o 20:41
Imię: bartek
lokalizacja: małopolska

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: bartpa »

Wąski pisze:od m30 ma inny kształt jest zupełnie inna

te łyżwy się nie zużywają teflon na tej od Dakic-a jest jak nowy , a moja pękła bo rozrząd się przestawił ,tak samo jak palec
nie masz racji- tworzywo z ktorego wykonana jest listwa twardnieje od temperatury , kruszy sie , peka.
W m62 m60 nagmine sa przypadki odpadania kawalkow

ps
Z mojego doswiadczenia powiedzenie "co jest tanie to jest drogie" sprawdza sie w 100%
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Wąski »

wiem o czym mówisz bo ostatnio wymieniałem u siebie w m62 (tylko w m62 ta łyżwa jest znacznie dłuższa i lekko inaczej mocowany jest teflon)

ale uwierz mi że miałem w rękach nową łyżwę m73 i starą do v12 (zamówiłem sobie dla sprawdzenia ) i mam swoje zdanie na ten temat
Wąski
BSS
turboexpert.pl
max325
User
Posty: 124
Rejestracja: 19 gru 2010, o 21:37
Imię: marek
lokalizacja: czestochowa

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: max325 »

Wąski pisze:od m30 ma inny kształt jest zupełnie inna
Mialem na mysli tylko przyklad ceny;)
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski Performance Garage

Post autor: Wąski »

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... napinajaca

w obecnej chwili mam wiele innych wydatków (dzięki pompie oleju) poza tym jak już wcześniej wspominałem miałem w rękach nową
Wąski
BSS
turboexpert.pl
Awatar użytkownika
Wąski
Turbo-Team
Posty: 593
Rejestracja: 25 gru 2009, o 21:15
Imię: Wąski
lokalizacja: Wrocław

Re: Bmw e30 m73b54 5.4 v12 by Wąski and Forti "BSS"

Post autor: Wąski »

w wolnej chwili rozebraliśmy pompę która lubi się rozkręcać wyczyściliśmy założyliśmy nowe uszczelnienia i skręciliśmy w technologii lotniczej :blink2: :heh: :heh:



Obrazek
Wąski
BSS
turboexpert.pl
ODPOWIEDZ